AUDYT MERGADO OD A DO Z

Aby utrzymać wysoką jakosć reklam należy je kontrolować. Z tego powodu, zachęcamy do monitorowania plików wysyłanych do porównywarek cenowych i mediów społecznościowych. Aby to zrobić, wykorzystaj naszą darmową opcję audytu! 

A jak Audyt

Audyt to niezależna ocena projektu, procesu, pliku, itp. Jest ona przeprowadzana w celu kontroli jakości sprawdzanego podmiotu 

Audyt w Mergado, kontroluje pliki produktowe pod kątem wymagań konkretnych porównywarek cenowych lub mediów społecznośćiowych. 

Weryfikacja plików opiera się o aktualne informacje podawane przez wpólpracujące z nami platformy, a ciągły kontakt z użytkownikami umożliwia dostarczenie przyjaznej odbiorcom formy. 

B jak Błędy które naprawiamy

Wyniki audytu są przedstawiane w formie wizualnej i tekstowej. 

Błędy podzielone są na 3 grupy oznaczone następującymi kolorami.

  • Kolor czerwony oznacza błędy, które koniecznie trzeba naprawić. 
  • Kolor pomarańczowy oznacza problemy, które mogą znacząco wpłynac na widocznosc ogłoszeń, np. brakujący kod EAN 
  • Kolor zielony oznacza wszystkie produkty, które są opisane poprawnie i widoczne w wynikach wyszukiwania.
Sposób wyświetlenia błędów w audycie Mergado

D jak Darmo

Przeprowadzenie audytu w Mergado jest darmowe i zalecamy przeprowadzanie go co najmniej raz w miesiącu. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że informacje wysyłane do platform reklamowych są właściwe, a struktura pliku zgodna z ich aktualnymi wymogami.

W jak Wyniki

Wyniki audytu są wysyłane na adres e-mail krótko po jego przeprowadzeniu. Wszystko zależy od liczby elementów, ale warto pamiętać, że maksymalny rozmiar przesyłanego pliku nie będzie większy niż 500 MB. 

W wynikach znajdziesz podsumowanie wszystkich wykrytych błędów. Będą one odsyłać Cię do konkretnych produktów w feedzie produktowym.

Wyniki te będą dostępne przez 10 dni, a następnie automatycznie zostaną zarchiwizowane. Pamiętaj przed upływem tego terminu zakończyć kontrole audytu.

X jak XML feed

Podstawą audytu jest adres URL do Twojego kanału XML. Należy go podać zanim audyt zostanie przeprowadzony, razem z informacją na temat platformy, na którą plik produktowy jest wysyłany. 

Audyt można przeprowadzić na dwa sposoby. Korzystając z odnośnika na stronie Administracji w Mergado lub ze strony  audit.mergado.com.

Sposób 1. Uruchom audyt z panelu administracyjnego Mergado
Sposób 2. Uruchom ze strony audit.mergado.com.

Przerpwadźcie audyt feedu.

Na prawdę warto. Od poprawności informacji w nim zawartych zalezy sukces Twoje reklamy. 

 

Uzyskaj przegląd o regułach w Mergado

Jeszcze wprawdzie nie ma Świąt Bożego narodzenia, ale my mamy dla Ciebie prezent już teraz. A co dokładnie?  Infografikę dotyczącą reguł w Mergado, która pomoże Ci zorientować się w tym temacie raz na zawsze. Które reguły będą dla Ciebie najbardziej pomocne przed świętami?

12.12.2018

Cronny Cuckoo to prosta w obsłudze aplikacja, która włączy lub wyłączy wybraną przez Ciebie regułę w określonym przez Ciebie czasie. Kukułka pracuje kiedy Ty jesteś offline. Zaoszczędź czas i zautomatyzuj swoją pracę!

08.01.2019
Zagraniczna ekspansja z Mergado: Słowacja

W pierwszej części serii poświęconej zagranicznej ekspansji z Mergado przyjrzeliśmy się w jakiej kondycji jest e-commerce w Czechach. Dziś weźmiemy pod lupę Słowację.

22.01.2019

Dodaj komentarz