Błędy w feedzie produktowym? Napraw je z Mergado!

Artykuł publikowany 18. 11. 2019
| 3 minuty czytania

Głównym celem Mergado jest ułatwić Ci życie, więc szybka i skuteczna edycja feedu jest naszą specjalnością. Dowiedz się więcej o tym w jaki sposób pomożemy Ci doprowadzić feed do perfekcji!

Potencjał elementu PRODUCT

Element PRODUCT reprezentuje nazwę produktu i nie jest wymagany przez większość porównywarek. Wiele sklepów internetowych używa go pod tagiem PRODUCTNAME lub całkowicie go pomija. 

My jednak uważamy, że warto z niego korzystać i zalecamy jego użycie. Jest on niezwykle przydatny i szkoda zmarnować możliwości jakie daje. Przy jego pomocy można dodać do opisu produktu informacje, które wcześniej nie były widoczne. Zwiększy to wyszukiwalność Twojego produktu. 

Brakujący element MANUFACTURER

Informacje o producencie to kolejne niesłychanie ważne dane o Twoim produkcie. Co jednak, jeśli brakuje ich w nazwie produktu lub w ogóle nie ma go w feedzie? Nie martw się, z łatwością możesz go dodać przy pomocy reguł w Mergado.

Bardzo często zdarza się, że sam element MANUFACTURER jest obecny w feedzie, ale odnosi się do nazwy sklepu internetowego. Jeśli tak jest w przypadku Twojego e‑sklepu, zastąp obecne informacje tymi dotyczącymi producenta korzystając z reguły Przepisz

Używając tej reguły zyskujesz dostęp do szerokiej gamy makr. Pomogą Ci one rozwiązać problem zaginionego producenta i zainwestować zaoszczędzony czas w inne zajęcia.

Jak opróżnić identyfikator

Zakupy Google dają wiele możliwości reklamowania produktów, jednak aby reklama działała poprawnie potrzebny jest właściwie skonfigurowany kanał XML. Zwróć uwagę na identyfikatory w elementach G: MPN (części producenta) i G: GTIN (kod kreskowy), które mają znaczący wpływ na wyniki wyszukiwanych produktów. 

Skonfiguruj etykiety poprzez właściwe wartość  elementu G: CUSTOM_LABEL. Z łatwościa go wypełnisz przy pomocy reguły Zastąp.  Dodać do niego różne wartośc lub przypisz do niego wartości z innych elementów np. Tego opisującego dostępność. 

Sprytnym zagraniem jest np. użycie tych wartości do ustalenia kosztu za kliknięcie. Nadaj wyższą stawkę produktom które są w magazynie, aby zoptymalizować kampanie reklamowe. 

Ustaw bezbłędny feed

Często zdarza się także, że w feedzie brakuje jakiejś konkretnej informacji, która moze mieć wpływ na zwiększenie sprzedaży. 

Dodanie nowego elementu jest jedną z najczęstszych  modyfikacji feedów produktowych. 

Masz feed pełen elementów, których wartości są wypełnione nieprawidłowo? Użyj reguły Zastąp aby szybko przeprowadzić korektę nieprawidłowych informacji!

Z Mergado edycja feedu to nic trudnego!

Naprawa błednego feedu może wydawać się zmorą, ale z Mergado jest łatwa prosta i przyjemna. 

Potrzebujecie pomocy profesjonalistów? Napiszcie do jednej z certyfikowanych agencji reklamowych. Macie pytania techniczne? Napiszcie do naszego biura obsługi klienta!

Autor / Anna Grzelczak / 18. 11. 2019

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.