Ceneo i Microsoft łączą siły tworząc efektywniejszą porównywarkę cenową

Artykuł publikowany 27. 03. 2019
| 2 minuty czytania

Ceneo.pl oraz Microsoft ogłosiły współpracę. Cel tej kooperacji jest ambitny. Planowane jest wykorzystanie rozwiązania przetwarzania w chmurze Azure oraz rozwinięcie mechanizmów sztucznej inteligencji. Dzięki temu Ceneo.pl, chce ulepszyć kluczowe procesy operacyjne.

Ceneo.pl to wiodący gracz rynku e‑commerce w Polsce i w regionie Europy Środkowej.

Szacuje się, że co ósma sprzedaż internetowa w Polsce jest poprzedzona wizytą na tej właśnie wyszukiwarce Ceneo.pl. Z usług Ceneo korzysta blisko 15 milionów klientów, przeglądając ponad 11 milionów produktów z 20 tysięcy zarejstrowanych w serwisie sklepów.

Wspólpraca pomiędzy firmami wiodącymi w swoich dziedzinach to świetna wiadomość.

Nowo nawiązana współpraca pomiędzy Microsoft I Ceneo.pl zaoowocuje wieloma pozytywnymi zmianami takimi jak utworzenie nowych narzędzi dla użytkowników i partnerów oraz wykorzystanie AI przy przetwarzaniu danych.

AI ma od teraz grać dużą rolę w operacjach Ceneo. Po pierwsze ma byc użyte w integracji ofert. Celem tego zabiegu jest umożliwienie użytkownikom znalezienie jak największej ilości ofert pasującej kryteriom jego wyszukiwania. Dodane zostaną nowe kryteria cenowe a także dodatkowe informacje na temat charakterystyki oferowanych produktów.  Dzięki temu klienci z łatwością będą wyszukiwać to czego potrzebują, a e-sklepy będą mieć możliwość trafić dokładnie do grupy docelowej.Rezultatem tego zabiegu będzie zwiększenie zarówno satysfakcji klientów jak i widocznosci e‑sklepów.

AI będzie także pracować nad narzędziami promocji. Na podstawie analizy dostępnych danych, będzie sugerować jak najlepiej dopasowane sposoby reklamy e‑sklepom. Ten punkt jest ważnym punktem strategii biznesowej Ceneo. Reklama dopasowana do preferencji odbiorców to niesłychanie istotny element w zwiększeniu obrotów sklepów, a w rezultacie i Ceneo.

Oprócz wspomnianych wcześniej sposobów na ulepszenie sprzeaży i doświadczeń klientów, Ceneo planuje skorzystać z innych umiejętności AI. Technicy z Ceneo przy użyciu technologii machine learning oraz deep learning będą pracować nad efektywnym i pomyślnym rozwojem platformy.

Zwieksz rozpoznawalność swojego sklepu dzięki połączeniu Ceneo z Mergado.

Nie współpracujesz jeszcze z Ceneo? Spróbuj już dzisiaj, a w celu zyskania jak najwięcej wykorzystaj narzędzia dostarczane przez Mergado. Mergado umośliwia optymalizację feedu produktowego dla Ceneo już teraz, a dzięki narzędziom do pracy ze zdjęciami produktów i innymi

Autor / Anna Grzelczak / 27. 03. 2019

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.