eM Files — zewnętrzne pliki danych e‑sklepu ułatwią zarządzanie reklamami
Oczekiwanie na zatwierdzenie zmian w e‑sklepie zanim będzie można opracowywać plik produktowy dla kanałów reklamowych potrafi być prawdziwą zmorą. Właśnie dlatego w Mergado pojawiła się aplikacja eM Files, która umożliwia przechowywanie plików danych poza infrastrukturą e‑sklepu.
Jakie są zalety przechowywania plików w Internecie?
Odpowiemy przykładem.
Jesteś marketerem i chcesz dodać brakujące zdjęcia towarów do feeda produktowego, ale e‑sklep nie dodał ich jeszcze do Twojej strony. Bez eM Files, nie jesteś w stanie edytować plików danych dla kanałów reklamowych i musiałbyś czekać aż niezbędne edycje e‑sklepu zostaną zatwierdzone. Teraz samodzielnie załadujesz pliki i uzupełnisz brakujące dane dokłądnie wtedy, kiedy będziesz tego potrzebował.
Jak korzystać z eM Files
- Aktywuj eM Files w Mergado Store.
- Otwórz aplikację.
- Kliknij przycisk + Nowy plik / katalog
4. Prześlij plik lub folder (np. ze zdjęciami produktów), który chcesz umieścić w Internecie.
5. Utwórz plik lub folder.
3. Przesłane pliki będą dostępne pod adresem URL. Każdy, kto ma dostęp do sklepu internetowego w Mergado, ma do nich dostęp. Użyj tych plików, aby odpowiednio zmodyfikować dane w źródle treści XML.
Dodatkowe funkcje eM Files
- organizacja plików w katalogu
- kopiowanie ich linki
- pobieranie/edytować plików tekstowych
Pliki są publiczne. Będą dostępne pod adresem, który nie jest łatwy do odgadnięcia, ale będą jednak dostępne. Ich celem jest przechowywanie danych i obrazów, które są publiczne i nie nadają się do przechowywania tajnych danych.
Do czego używasz eM Files
- Zapis obrazów, do których odsyła plik XML.
- Zapis plików konfiguracyjnych CSV, które można połączyć z Mergado za pomocą reguły Importuj plik danych. Jeden plik może być powiązany z wieloma eksportami. Zmieniając dane w jednym pliku CSV, wpłyniesz na więcej eksportów.
- Zapis plików CSV, aby utworzyć zupełnie nowy eksport w Mergado
- .… i wiele więcej…
Włącz eM Files na 10 dni za darmo.
Jego zastosowanie znacznie przyspieszy zarządzanie reklamą ze strony pracowników agencji czy freelancerów bez konieczności czekania na aktywność klientów e‑sklepów.
A propos zdjęć produktów — wypróbuj aplikację Feed Image Editor. Najpierw przeprowadź bezpłatny audyt obrazu, aby dowiedzieć się, jak zwiększyć współczynnik klikalności reklamy.
Add new comment