ePrivacy Cookies 2022 i Mergado Pack dla PrestaShop

Artykuł opublikowany 08.02.2022

Przed Świętami pokazaliśmy Ci instrukcje, jak używać Mergado Packu dla WooCommerce przygotuje swoją stronę internetową do nowelizacji ustawy o komunikacji elektronicznej na rok 2022. W tym artykule opiszemy, jak tę sytuację rozwiąże PrestaShopu.

Jak rozwiązać problem wdrażania plików cookie, jeśli używasz Mergado Pack dla PrestaShop

Korzystanie z modułu Cookie Law

W celu najprostszego możliwego wdrożenia paska plików cookie do Mergado Pack dodaliśmy obsługę modułów Cookie Law dla PrestaShop moduly . Jest to moduł od czeskiego dewelopera Davida Mrózka. Wtyczka jest dość intuicyjna i ma dobrze zaprojektowaną dokumentację.

Po wstępnej konfiguracji modułu Cookie Law nie trzeba nic robić w celu integracji z MP. Mergado Pack rozpoznaje, czy moduł jest aktywny. Funkcje wykorzystujące przechowywanie plików cookie będą zatem zachowywać się w zależności od tego, czy odwiedzający wyraził zgodę na ich użycie.

Podział funkcji modułu na kategorie

Aby móc korzystać z plików cookies poszczególnych funkcji modułu Mergado Pack zgodnie z rodzajem udzielonej zgody, podzieliliśmy funkcje na kategorie w następujący sposób:

  • Reklama - Google Ads, Facebook Pixel, Heureka Conversion Tracking, Glami piXel, Sklik retargeting, Sklik Conversion Tracking, Towar conversion tracking, Etarget, Najnakup.sk, Pricemania, Kelkoo conversion tracking, Biano Pixel
  • Analytyka - Google Analytics
  • Technika - Google Customer Reviews, Heureka Verified by Customer

Google Tag Manager i inne niewymienione tutaj osoby nie podlegają żadnej zgodzie.

Gdy tylko użytkownik wyrazi lub nie wyrazi zgody za pomocą paska prawa dotyczącego plików cookie, przechowywane są informacje o stanie zgody dla każdej kategorii. Po naciśnięciu dowolnego przycisku, który aktualizuje zgodę odwiedzającego, stan skryptów reklamowych jest automatycznie uruchamiany lub aktualizowany. Dlatego nie musisz ponownie ładować strony, aby uruchomić usługi.

Korzystanie z wtyczki 3 strony

Jeśli użyjesz innego modułu do zaimplementowania paska „cookie”, nadal możesz zintegrować go z funkcjami Pakietu Mergado. Moduł musi przechowywać pliki cookies z wartościami udzielonych zgód dla poszczególnych kategorii. W administracji MP, w zakładce Cookies, ustawiasz następnie odpowiednią nazwę pliku cookie dla każdej kategorii, według której będzie regulowane udzielanie zgody.

Naprzykład: 

Moduł przechowuje pliki cookies w przeglądarce użytkownika

  • z nazwą “DmCookiesMarketing” 

Informacje te wskazują, czy użytkownik wyraził zgodę na wykorzystywanie reklamowych plików cookie.

Wykonaj tę samą procedurę dla pozostałych kategorii.

Czy chcesz użyć Menedżera tagów Google do zaimplementowania wszystkich skryptów, w tym paska plików cookie? Przeczytaj ostatni akapit artykułu ePrivacy Cookies 2022 i Mergado Pack dla WooCommerce. Znajdziesz szczegółowe instrukcje, jak postępować z ustawieniami.

Wdrażanie cookie jest koniecznością od początku 2022 roku. Zachęcamy do zapoznania się z dodatkowymi materiałami dotyczącymi konfiguracji konkretnych usług reklamowych, z których korzystasz w serwisie, a także z wymogami prawnymi dotyczącymi prywatności.

Połącz siły z pakietem Mergado
  • darmowe narzędzie do wdrażania usług reklamowych i wtyczek
  • połącz e-sklep ze światem e-commerce z jednego miejsca

Może Cię również zainteresować:

Mergado Pack dla WooCommerce pomoże teraz zbierać recenzje dla Biano Star

Wielu użytkowników boi się kupować meble na ślepo podczas zakupów online. Kiedy sami nie widzą tego, opinie innych klientów często pomagają im dokonać wyboru. Ta funkcja została wprowadzona w 2021 r. przez specjalistę porównywarki Biano .

29.03.2022
ePrivacy Cookies 2022 i Mergado Pack dla WooCommerce

Przygotuj swoją witrynę na nowelizację ustawy o komunikacji elektronicznej na rok 2022 . Reguluje warunki korzystania z plików cookies i innych technologii przechowujących dane na urządzeniu użytkownika. Dla użytkowników Pakietu Mergado dla WooCommerce przygotowaliśmy instrukcje, jak wszystko wygodnie rozwiązać.

18.01.2022
Pokaż produkty w promocji na Google Zakupach i remarketingu dynamicznym

Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobyć przecenione towary od kupujących? Na Google Zakupach a w dynamicznym remarketingu ceny wyświetlaj etykiety rabatowe w promocji. W tym artykule przedstawiamy instrukcje, jak wyświetlić aktualną cenę w opisie produktu wraz z przekreśloną ceną pierwotną.

01.09.2021

Dodaj komentarz