FAVI wprowadza zmiany

Artykuł publikowany 30. 04. 2019
| 2 minuty czytania

W nadchodzących dniach przeglądarka FAVI przygotowuje dwie ważne zmiany. Po pierwsze reklamdawcy będą musieli podać identyfikator produktu, a po drugie ich kategorię. W dzisiejszym artykule zajmiemy się tym na czym polegać będą te zmiany.

Favi wymaga dokładnych danych.

Wymagany będzie identyfikator produktu

Najważniejszą zmianą wprowadzana w Favi, jest konieczność podania identyfikatora każdego produktu. Od początku maja produkty bez identyfikatora nie będą wyświetlane. Dlatego warto upewnić się, że wszystkie identyfikatory produktów są dodane i zgodne z używanym  kanałem np. dla Google Shopping jest to g:id (Google Shopping).

Jak ma wyglądać nowe ID produktu?

Favi informuje, że identyfikator produktu musi być unikatowy i niezmienny. Przy zmianie identyfikatora (na przykład, gdy zmieniasz kanał lub przełączasz się na inną platformę e‑sklepu), historia i pozycja produktu zostaną utracone, co będzie wywierać negatywny wpływ na skuteczność kampanii reklamowej.

ID może zawierać następujące znaki:

  • duże i małe litery z wyłączeniem znaków polskich
  • cyfry
  • podkreślenie
  • myślnik

Wskazówka Mergado

Któryś z twoich produktów ma różne rodzaje? Używaj w feedzie grupowego ID dla tych produktów, np. dla Google Shopping g: item_group_id .

Szczegółowe kategorie produktów zapewnią lepszy ruch

Dokładne określenie kategorii w FAVI jest podstawą. Jeśli jej nie masz twoje produkty nie będą ładowane. Zbyt generalnie opisane kategorie, nie są prawidłowo klasyfikowane.

Aby lepiej pozycjonować produkty, używaj kategorii odpowiadających filtrom w Favi. Ułatwi Ci to właściwe opisanie kategorii, a klientom znalezienie Twojej oferty.

Dbaj o umieszczanie właściwych informacji w swoich opisach. Twoje produkty będą widoczne, a reklamy uzyskają lepsze wyniki.

Może was zainteresować:

Autor / Anna Grzelczak / 30. 04. 2019

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.