FAVI wprowadza zmiany
W nadchodzących dniach przeglądarka FAVI przygotowuje dwie ważne zmiany. Po pierwsze reklamdawcy będą musieli podać identyfikator produktu, a po drugie ich kategorię. W dzisiejszym artykule zajmiemy się tym na czym polegać będą te zmiany.
Favi wymaga dokładnych danych.
Wymagany będzie identyfikator produktu
Najważniejszą zmianą wprowadzana w Favi, jest konieczność podania identyfikatora każdego produktu. Od początku maja produkty bez identyfikatora nie będą wyświetlane. Dlatego warto upewnić się, że wszystkie identyfikatory produktów są dodane i zgodne z używanym kanałem np. dla Google Shopping jest to g:id (Google Shopping).
Jak ma wyglądać nowe ID produktu?
Favi informuje, że identyfikator produktu musi być unikatowy i niezmienny. Przy zmianie identyfikatora (na przykład, gdy zmieniasz kanał lub przełączasz się na inną platformę e‑sklepu), historia i pozycja produktu zostaną utracone, co będzie wywierać negatywny wpływ na skuteczność kampanii reklamowej.
ID może zawierać następujące znaki:
- duże i małe litery z wyłączeniem znaków polskich
- cyfry
- podkreślenie
- myślnik
Wskazówka Mergado
Któryś z twoich produktów ma różne rodzaje? Używaj w feedzie grupowego ID dla tych produktów, np. dla Google Shopping g: item_group_id .
Szczegółowe kategorie produktów zapewnią lepszy ruch
Dokładne określenie kategorii w FAVI jest podstawą. Jeśli jej nie masz twoje produkty nie będą ładowane. Zbyt generalnie opisane kategorie, nie są prawidłowo klasyfikowane.
Aby lepiej pozycjonować produkty, używaj kategorii odpowiadających filtrom w Favi. Ułatwi Ci to właściwe opisanie kategorii, a klientom znalezienie Twojej oferty.
Dbaj o umieszczanie właściwych informacji w swoich opisach. Twoje produkty będą widoczne, a reklamy uzyskają lepsze wyniki.
Add new comment