Google Zakupy wprowadza nowe kanały dla reklamodawców

Google Zakupy wprowadziło przełomowe innowacje. Celem wprwadzanych zmian jest precyzyjne połączenie klientów docelowych z poszukiwanymi produktami, poprzez wyświetlanie poszukiwanego asortymentu w bezpłatnych wynikach w Google.

Więcej możliwości z Google

Z nową funkcją w Google Zakupy sklepy zyskują więcej możliwości. Wyszukiwarka będzie pomagać im uzyskać jak najlepsze pozycje na stronach wyszukiwania, a także umożliwi automatyczne wyświetlenie reklamy produktu w bezpłatnych wynikach na wszystkich swoich platformach.

Klienci e-sklepu w USA pomyślnie przetestowali już tę funkcję, a jej rozszerzenie jest teraz dostępne we wszystkich krajach, w których działają usługi Google Merchant Center.

Ustawienia w Merchant Center. Źródło: www.google.com/retail/get-started/?product=merchant-center&hl=cs

Jak działa nowość Google?

Aby Twoje produkty pojawiały się w bezpłatnych wynikach w formatach Google, musisz przesłać im źródło danych dla tej usługi. Dzięki temy, klienci będą mogli zobaczyć Twoją ofertę na platformach Google Images, karcie Zakupy Google, Google Lens i wyszukiwarce Google. Zaletą jest bezpłatny wyświetlanie asortymentu w wynikach wyszukiwania.

Aby sklep mógł wziąć udział w projekcie, musi przestrzegać zasad wyświetlania produktów na platformach Google i spełniać kilka dodatkowych kryteriów. Dowiedz się więcej na stronie pomocy Google Merchant Center.

 

 

Google Zakupy to ważny kanał sprzedaży, który wymaga dobrze zaprojektowanych reklam. Nowy projekt od Google pozwala skutecznie docierać do kupujących za pośrednictwem wielu kanałów jednocześnie. Pracuj z Mergado nad ulepszaniem reklam w Google, aby oszczędzić czas automatyzując działania marketingowe i osiągnąć sukces.

 

Czytaj dalej:

ZMIANY SPECYFIKACJI FEEDU DLA FACEBOOKA I GOOGLE

W ostatnich miesiącach bez żadnego powiadomienia Google i Facebook  dodały nowe elementy do swoich specyfikacji. Dowiedz się jak nowo pojawiająca się wersja Mergado uwzględnimy te zmiany i na co warto zwrócić uwagę.

28.08.2020

Ceny transportu wraz z informacjami na temat ofert przewoźników są niesłychanie istotne w e-handlu. To dzięki tym informacjom Twoja oferta może się wyróżnić na tle konkurencji.

W dzisiejszym artykule będziemy omawiać zasady dotyczące transportu towarów w porównywarkach, a także podpowiemy jak ułatwić pracę nad tym elementem.

04.06.2020

Jak skonfigurować dynamiczne reklamy w Google? W dzisiejszym artykule pokażemy Wam jak ustawić zarówno Google Ads i Mergado, tak więc aby dowiedzieć się więcej- czytajcie dalej.

01.10.2019

Dodaj komentarz