Jak mieć idealne obrazy w reklamach?

Słabe zdjęcia produktów mają zły wpływ na reklamę. Aby ich uniknąc zwróc uwagę na kilka błędów, których łatwo uniknąć. Właśnie dlatego Feed Image Editor stworzył nową stronę diagnostyczną, która daje szybki przegląd błędów.

Znajdź błędy i napraw je

Sekcja diagnostyczna zapewnia ogląd stanu zdjęć produktów. Dowiesz się, które obrazy zawierają błędy, a także jak je naprawić.

Przegląd zdjęć w sekcji diagnostyka. Źródło: www.feed-image-editor.cz

Jak pracować z Diagnostyką?

Diagnostyka jest podzielona na kategorie, które określają powagę danego błędu.

Problemy

W tej sekcji znajdziesz najpoważniejsze błędy, które mogą spowodować odrzucenie reklamy przez kanały reklamowe, np.:

  • brakujące zdjęcia
  • niedostępne obrazy
  • niewspierany format pliku
Diagnostyka, kategooria Problemy. Źródło: www.feed-image-editor.cz

Ostrzeżenie

W tej kategorii znajdziesz błędy, które ograniczają możliwości reklamy, choć nie powstrzymują jej wyświetlenia, np.

  • niedozwolone znaki w adresie URL obrazu
  • nieobsługiwany format obrazu
  • znaki wodne
  • za dużo alternatywnych obrazów
Diagnostyka, kategoria Ostrzeżenia. Źródło: www.feed-image-editor.cz

Rekomendacje

Znajdziesz tutaj najmniej poważne błędy, które nie wpływają na wyświetlenie reklamy, ale mogą zniechęcać potencjalnych klientów., np.:

  • obrazy niskiej jakości
  • przezroczyste/nieprzezroczyste tło
  • produkty z tym samym obrazem
Diagnostyka, kategoria Rekomendacje. Feed Image Editor. Źródło: www.feed-image-editor.cz

Martwisz się, że nie będziesz w stanie poprawić wykrytych błędów? Przeczytaj serię artykułów na blogu Feed Image Ediotra pt. Droga do idealnego feedu. Każdy odcinek poprowadzi Cię przez proces rozwiązywania każdego rodzaju błędu. Dzięki temu reklama graficzna będzie działała bezbłędnie.

Masz pytania? Napisz do nas w komentarzach!

 

Może Was zainteresować:

 

Jesień i zima to świetny czas na podniesienie sprzedaży i wie o tym porównywarka cenowa FAVI . Aby pomóc Wam przygotować reklamy i stronę internetową na ten najważniejszy czas w zakupowym roku, przygotowała specjalną listę. Punktuje ona najważniejsze działania, dzięki którym unikniecie niepożądanych problemów, a my opracowaliśmy przewodnik opisujących jak te działania zautomatyzować.

24.09.2020
DODAJ BRAKUJĄCE ZDJĘCIA Z FEED IMAGE EDITOR  I BARCODELOOKUP

Czy chciałbyś jednym kliknięciem odnaleźć brakujące zdjęcia produktów w swoim kanale reklamowym? Feed Image Editor pomoże Ci tego dokonać, a dodatkowo jego przegląd umożliwi wygodne dostosowanie parametrów obrazu dla najczęściej używanych towarów.

19.08.2020
Mergado jako edytor danych? Czemu nie!

Czy poszukujesz narzdzia do edycji XML lub CSV? Mergado jest do tego idealnym narzędziem. Nie tylko pozwala edytować pliki na potrzeby kanałów reklamowych, ale także na potrzeby komunikacji z podwykonawcami, hurtowniami, a przedewszystkim w celu edycji danych trafiających do Twojego e-sklepu.

10.03.2020

Dodaj komentarz