Jak mieć idealne obrazy w reklamach?
Słabe zdjęcia produktów mają zły wpływ na reklamę. Aby ich uniknąc zwróc uwagę na kilka błędów, których łatwo uniknąć. Właśnie dlatego Feed Image Editor stworzył nową stronę diagnostyczną, która daje szybki przegląd błędów.
Znajdź błędy i napraw je
Sekcja diagnostyczna zapewnia ogląd stanu zdjęć produktów. Dowiesz się, które obrazy zawierają błędy, a także jak je naprawić.
Jak pracować z Diagnostyką?
Diagnostyka jest podzielona na kategorie, które określają powagę danego błędu.
Problemy
W tej sekcji znajdziesz najpoważniejsze błędy, które mogą spowodować odrzucenie reklamy przez kanały reklamowe, np.:
- brakujące zdjęcia
- niedostępne obrazy
- niewspierany format pliku
Ostrzeżenie
W tej kategorii znajdziesz błędy, które ograniczają możliwości reklamy, choć nie powstrzymują jej wyświetlenia, np.
- niedozwolone znaki w adresie URL obrazu
- nieobsługiwany format obrazu
- znaki wodne
- za dużo alternatywnych obrazów
Rekomendacje
Znajdziesz tutaj najmniej poważne błędy, które nie wpływają na wyświetlenie reklamy, ale mogą zniechęcać potencjalnych klientów., np.:
- obrazy niskiej jakości
- przezroczyste/nieprzezroczyste tło
- produkty z tym samym obrazem
Martwisz się, że nie będziesz w stanie poprawić wykrytych błędów? Przeczytaj serię artykułów na blogu Feed Image Ediotra pt. Droga do idealnego feedu. Każdy odcinek poprowadzi Cię przez proces rozwiązywania każdego rodzaju błędu. Dzięki temu reklama graficzna będzie działała bezbłędnie.
Masz pytania? Napisz do nas w komentarzach!
Add new comment