Jak mieć idealne obrazy w reklamach?

Artykuł publikowany 03. 07. 2020
| 1 minuta czytania

Słabe zdjęcia produktów mają zły wpływ na reklamę. Aby ich uniknąc zwróc uwagę na kilka błędów, których łatwo uniknąć. Właśnie dlatego Feed Image Editor stworzył nową stronę diagnostyczną, która daje szybki przegląd błędów.

Znajdź błędy i napraw je

Sekcja diagnostyczna zapewnia ogląd stanu zdjęć produktów. Dowiesz się, które obrazy zawierają błędy, a także jak je naprawić.

Jak pracować z Diagnostyką?

Diagnostyka jest podzielona na kategorie, które określają powagę danego błędu.

Problemy

W tej sekcji znajdziesz najpoważniejsze błędy, które mogą spowodować odrzucenie reklamy przez kanały reklamowe, np.:

  • brakujące zdjęcia
  • niedostępne obrazy
  • niewspierany format pliku

Ostrzeżenie

W tej kategorii znajdziesz błędy, które ograniczają możliwości reklamy, choć nie powstrzymują jej wyświetlenia, np.

  • niedozwolone znaki w adresie URL obrazu
  • nieobsługiwany format obrazu
  • znaki wodne
  • za dużo alternatywnych obrazów

Rekomendacje

Znajdziesz tutaj najmniej poważne błędy, które nie wpływają na wyświetlenie reklamy, ale mogą zniechęcać potencjalnych klientów., np.:

  • obrazy niskiej jakości
  • przezroczyste/​nieprzezroczyste tło
  • produkty z tym samym obrazem

Martwisz się, że nie będziesz w stanie poprawić wykrytych błędów? Przeczytaj serię artykułów na blogu Feed Image Ediotra pt. Droga do idealnego feedu. Każdy odcinek poprowadzi Cię przez proces rozwiązywania każdego rodzaju błędu. Dzięki temu reklama graficzna będzie działała bezbłędnie.

Masz pytania? Napisz do nas w komentarzach!

Może Was zainteresować:

Autor / Anna Grzelczak / 03. 07. 2020

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.