Jak mieć idealne obrazy w reklamach?

Słabe zdjęcia produktów mają zły wpływ na reklamę. Aby ich uniknąc zwróc uwagę na kilka błędów, których łatwo uniknąć. Właśnie dlatego Feed Image Editor stworzył nową stronę diagnostyczną, która daje szybki przegląd błędów.

Znajdź błędy i napraw je

Sekcja diagnostyczna zapewnia ogląd stanu zdjęć produktów. Dowiesz się, które obrazy zawierają błędy, a także jak je naprawić.

Przegląd zdjęć w sekcji diagnostyka. Źródło: www.feed-image-editor.cz

Jak pracować z Diagnostyką?

Diagnostyka jest podzielona na kategorie, które określają powagę danego błędu.

Problemy

W tej sekcji znajdziesz najpoważniejsze błędy, które mogą spowodować odrzucenie reklamy przez kanały reklamowe, np.:

  • brakujące zdjęcia
  • niedostępne obrazy
  • niewspierany format pliku
Diagnostyka, kategooria Problemy. Źródło: www.feed-image-editor.cz

Ostrzeżenie

W tej kategorii znajdziesz błędy, które ograniczają możliwości reklamy, choć nie powstrzymują jej wyświetlenia, np.

  • niedozwolone znaki w adresie URL obrazu
  • nieobsługiwany format obrazu
  • znaki wodne
  • za dużo alternatywnych obrazów
Diagnostyka, kategoria Ostrzeżenia. Źródło: www.feed-image-editor.cz

Rekomendacje

Znajdziesz tutaj najmniej poważne błędy, które nie wpływają na wyświetlenie reklamy, ale mogą zniechęcać potencjalnych klientów., np.:

  • obrazy niskiej jakości
  • przezroczyste/nieprzezroczyste tło
  • produkty z tym samym obrazem
Diagnostyka, kategoria Rekomendacje. Feed Image Editor. Źródło: www.feed-image-editor.cz

Martwisz się, że nie będziesz w stanie poprawić wykrytych błędów? Przeczytaj serię artykułów na blogu Feed Image Ediotra pt. Droga do idealnego feedu. Każdy odcinek poprowadzi Cię przez proces rozwiązywania każdego rodzaju błędu. Dzięki temu reklama graficzna będzie działała bezbłędnie.

Masz pytania? Napisz do nas w komentarzach!

 

Może Was zainteresować:

 

Wszystko co musisz wiedzieć o Feed Image Editor

Czy słyszeliście o aplikacji Feed image Editor? Jest to idealna aplikacja do pracy z obrazami feedów produktówych. W dzisiejszym artykule nie tylko omówimy jej główne zastosowania, ale przedewszystkim pokażemy Wam jej główne funkcje.

09.10.2019

W lipcu, Feed Image Editor wprowadził pomocne udogodnienia. Na stronie Ustawienia pojawiła się podstrona, która zawiera wiele istotnych informacji o Twoich projektach.  Praca nad obrazami reklamowymi będzie teraz prostsza i przyjemniejsza. Zobaczmy, co dokładnie się zmieniło.

06.08.2019

URL grafik Google został zmodyfikowany. Dzięki tej zmianie informacje o obrazach będą widoczne w Google Analytics. Dowiedz się kto ogląda twoje obrazy i wykorzystaj te informacje w tworzeniu nowych treści.

27.06.2019

Dodaj komentarz