Mergado na E‑commerce Berlin Expo

Artykuł publikowany 25. 02. 2019
| 2 minuty czytania

Kiedy o 2 rano usłyszałam dźwięk budzika, zaczełam się zastanawiać, czy warto było kłaść się spać. Wiedziałam jednak, że nie był to zły pomysł, poniewaz czekała nas nie lada wyprawa. Tej nocy, razem z kolegami z zespołu wybieraliśmy się na E‑commerce Berlin Expo.

Ekipa Mergado, razem z grupą Profitak, w celu zapoznania sie z nowościami w e‑commerce, zdecydowała się wybrać do Berlina. Naszym planem było zorientować się w ofercie wystawców, posłuchać wykładów i zaczerpnąć inspirację do dalszej pracy.

Przygoda zaczęła się już w nocy. Samolot mieliśmy nad ranem i dotarcie na lotnisko w tak wczesnych godzinach okazało się niemałym wyzwaniem. Na szczęście sam lot był szybki i bezproblemowy. Po wylądowaniu zakwaterowaliśmy się w hotelu, zjedliśmy śniadanie i wyruszyliśmy poczuć atmosferę miasta.

W ciągu dnia odwiedziliśmy kilka atrakcji turystycznych takich jak Eastside Gallery, Molecule Man, brama Brandenburska, pomniki Holocaustu i Muru Berlińskiego. Spróbowaliśmy przysmaków lokalnej kuchni takich jak kebab czy currywurst i po całym dniu zwiedzania, naładowani pozytywną energią udaliśmy się do hotelu aby odpocząć i nabrać sił na kolejny dzień.

Dzień E‑commerce Expo

Hala Berlińskiego Expo była wypełniona stoiskami oferującymi szeroki wachlarz usług. Znaleźliśmy firmy zajmujące się zdjęciami produktów, logistycznymi rozwiązaniami dla e‑sklepów i wiele innych. Jedno z tych stoisk należało do wyszukiwarki Idealo, porównywarki cen z Wielkiej Brytanii.

Wykłady w ramach e‑commerce expo odbywały się w czterech lokalizacjach. Jeden z nich był wygłaszany przez Pavła Šíma z czeskiej firmy Roivenue. Wspieraliśmy go podczas przygotowń do prezentacji, a podczas wystąpienia dowiedziliśmy się jak działa jego przedsiębiorstwo. Między wykładami mieliśmy spotkanie z przedstawicielami ShopAlike, z którym wiążemy plany na przyszłość.

Berlińskie targi były dla nas inspirujące. Wiedzę wyniesioną ze spotkań i wykładów użyjemy w naszej codziennej pracy i z niecierpliwością czekamy na nadchodzące targi.

Autor / Natália Saganová / 25. 02. 2019

Natalia zaczynała pracę w Mergado jako copywriter, więc możesz natknąć się na jej starsze artykuły. Teraz najczęściej widuje się ją przed wizjerem aparatu, a spod jej dłoni powstaje coroczny MergadoFest. Szef naszego zespołu uwielbia dobre jedzenie i podróże —  najlepiej razem. Miłośniczka jogi, dobrej książki i tańca.

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.