- expand Mergado features with extra tools for image marketing and more
- test them all in a free trial period
Do Mergado Store ostatnio dodano nowe aplikacje, które przyspieszają i ułatwiają zarządzanie sklepem internetowym. W okolicy znajdziesz również pomocnika zarządzanie danymi, appka Ordelogy Mini. Przekonaj się, jak ułatwia pracę z zamówieniami i automatyzuje procesy w sprzedaży internetowej.
Poznej nowość grupy Ordelogy
Z Ordelogy Mini możesz przepisywać zamówienia z jednego e-sklepu do drugiego, a następnie przesyłać informacje o nowych zamówieniach na swój adres e-mail. Dzięki aplikacji pozbędziesz się skomplikowanych i powtarzalnych zadań z zakresu księgowości, zarządzania zamówieniami czy magazynów.
Wykorzystasz go podczas synchronizacji zamówień z kilku e-sklepów w jeden. Dzięki niemu uzyskasz również przegląd zamówień ze wszystkich e-sklepów i marketplace'ów, z których korzystasz.
Dla kogo skierowana jest aplikacja?
- e-sprzedawcom z większą liczbą sklepów
- sprzedawcom na marketplace
- e-kupujący, którzy chcą połączyć się z innymi systemami i usługami związanymi z działaniem e-sklepów
Ordelogy Mini obsługuje obecnie Eshop-fast, UpGates, WooCommerce i ostatnio dodane linki do Balíkobota.
Możesz także zarządzać transportem zamówień z poziomu interfejsu aplikacji. Obsługiwani przewoźnicy są obecnie Česká pošta, DPD, PPL i Zásilkovna.
Funkcje aplikacji
- Pobieraj i aktualizuj zamówienia z punktów sprzedaży do Ordelogy.
- Import zamówień z jednego e-sklepu do drugiego.
- Wysyłaj powiadomienia o nowych zamówieniach przez e-mail lub czat na Discordzie
- Zmień status zamówień i płatności bezpośrednio w Ordelogy.
- Edytowanie informacji o rozliczeniach i dostawach.
- Aplikacja jest obecnie dostępna w dwóch wersjach językowych - czeskiej i angielskiej
Wypróbuj Ordelogy Mini na 30 dní gratis – otrzymujesz narzędzie do automatyzacji procesów z zakresu sprzedaży omnichannel i multichannel.
Dodaj komentarz