Nowości w Feed Image Editor 

Artykuł publikowany 06. 08. 2019
| 3 minuty czytania

W lipcu,  Feed Image Editor wprowadził pomocne udogodnienia. Na stronie Ustawienia pojawiła się podstrona, która zawiera wiele istotnych informacji o Twoich projektach.  Praca nad obrazami reklamowymi będzie teraz prostsza i przyjemniejsza. Zobaczmy, co dokładnie się zmieniło.

Ważne informacje o projektach w jednym miejscu

Strona Ustawienia zawiera wiele informacji o ustawieniach projektu, formatach, ukrywaniu produktów, itp.

Między innymi opcje umożliwiające:

  • wybrać ile produktów chcesz zobaczyć na stronie Preview
  • wybrać w jakim formacie chcecie mieć wyjściowe obrazy
  • zarządzać i dodawać szablony, które będą dopasowane do Twoich potrzeb
  • ukrywać produkty grupowo w oparciu o ich właściwości i filtry, znalezione na podstronie Produkty
  • stworzyć obraz i zestaw obrazów

Ładowanie obrazu

Jedna z opcji na podstronie Ustawień to Ustawienia Projektu, na której wybierasz ile produktów chcesz zobaczyć na podstronie Podgląd. Możesz wybrać liczbę pomiędzy 9 i 32, a obrazy mogą być w formatach .png i .jpeg (warto wiedzieć które obrazy są wymagane przez platformę, na której chcesz się reklamować)

Podgląd pokazuje

  • nazwę szablonu
  • wymiary
  • obecny i preferowany rozmiar

Konwersja obrazu. Źródło Feed Image Editor. 

Załaduj różne produkty jeden po drugim aby miec pewność, że będą się wyświetlać prawidłowo.

Edycja formatów szablonów

Podstrona Ustawienia pomoże kontrolować rozmiar banerów i zdjęć produktów przedstawianych na różnych platformach reklamowych. Znajdziesz tam również listę formatów używanych w szablonach.

Nie zapomnij:

  • 1080x1080 to format domyślny i nie może on byc edytowany
  • możesz usunąć tylko rozmiary, które nie ają przypisanych żadnych szablonów
  • możesz edytować szablony, wedłóg potrzeb
  • kiedy dopasowujesz rozmiar wyniku, szablon który go używa będzie dopasowany do używanych ustawień (przycięty, w wybranym rozmiarze, itp.)

FIE automatycznie ukrywa produkty z błędami

Inna opcja w podstronie Ustawienia, pomocna w unikaniu wszelkiego rodzaju problemów w dopasowaniu reklam, to automatyczne ukrywanie produktów w których FIE znajdzie błąd wyświetlania.

Ukryj produkty:

  • włącz opcję ukrywania produktów, aby umożliwić FIE automatyczne przeprowadzanie audytu. FIE będzie co jakiś czas sprawdzać wyświetlane obrazy i te z wykrytymi błędami (włączając linki do błędów 404, 403, 500, etc., produkt bez obrazu, pusty obraz)  będą ukryte.
  • zgodnie z obrazami, które przekraczają określony rozmiar lub są mniejsze

Edytuj i dodawaj nie standardowe obrazy

Feed Image Editor umożliwia wgrywanie Twoich obrazów takich jak logo sklepu, maskotka czy ramki. Nie potrzebujesz już dłużej tworzyć indywidualnych szablonów. Jeśli załadujesz obraz bezpośrednio do podstrony Ustawienia, będzie on dostępny dla wszystkich szablonów we wszystkich projektach. Pamiętaj jednak, że jeśli usuniesz obraz używany w konkretnym szablonie, zniknie on.

Wyświetl podgląd szablonu po każdej edycji. To pomoże Ci wykryć błędy i szybko je usunąć.

Wprowadź tekst z dynamicznymi elementami

Informacje na temat intresującej oferty uatrakcyjnią twoje reklamy. Aby umożliwić ich dodawanie FIE wprowadził funkcję Warstwy zawierającą dynamiczne elementy.

Jak stworzyć tekst z elementami:

  1. w tabelce Warstwy wybierz Text z Elementami
  2. nazwij warstę
  3. umieść tekst tam, gdzie chcesz, żeby się znajdował (korzystając z opcji drag & drop lub wskażników X i Y )
  4. wybierz elementy, które chcesz umieścić w tekscie

Na przestrzeni ostatnich miesięcy FIE wprowadzi wiele udoskonaleń. Wypróbuj tą aplikację, która pomaga automatyzować zarządzanie obrazami w reklamach.

Czytaj dalej:

Autor / Lukáš Horák / 06. 08. 2019

Łukasz zajmuje się większością komunikacji w języku czeskim w Mergado. Poprzez blogi, pocztę e‑mail i sieci społecznościowe regularnie dostarcza czytelnikom e‑commerce informacji dotyczących handlu elektronicznego oraz wskazówki od Mergado. Kiedy nie jest copywriterem lubi proste rzeczy, takie jak badminton, wycieczki, ukryte perełki z muzyki lat 80. i owoce morza podawane z czerwonym winem.

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.