Nowości z porównywarek, czyli jak najlepiej przygotować się do letniego sezonu e-sklepów

Czego nie można przegapić w nadchodzącym okresie w przypadku porównywarek towarów? Podsumowaliśmy dla Ciebie przydatne wiadomości z Heureki i Favi, z których skorzystasz przy nadchodzących wydarzeniach sezonowych. Niezależnie od tego, czy zastanawiasz się nad rozszerzeniem, czy dostrojeniem reklamy domowej, jesteś we właściwym miejscu.

Z Favi zaistniejesz w trzech innych krajach

Specjalizowana porównywarka Favi do listy krajów, w których działa, dodała trzy silne rynki europejskie – Włochy, Szwecję i Wielką Brytanię. Jeśli przyciąga Cię reklama na jednym z nich, skorzystaj z korzystnej oferty wprowadzającej Favi. Jeśli zarejestrujesz się do 30 czerwca, Twoja kampania będzie działać bezpłatnie do końca sierpnia.

Jakie są warunki włączenia e-sklepu? To ci wystarczy XML feed w formacie, który Favi może przetworzyć i zlokalizowanym sklepie dla danego kraju. Z Mergado wykorzystasz formaty dla porównywarek produktów, z których już korzystasz i skonwertujesz je na te, których potrzebujesz dla klientów zagranicznych.

Lista krajów, w których działa Favi. Źródło: https://www.favionline.com/partners

Favi oferuje teraz reklamodawcom automatyczny Optymalizator konwersji, który pomaga długofalowo zwiększać wydajność e-sklepu. Pomoże Ci znacząco poprawić jakość ruchu i pozycję towarów w katalogu.

Przegląd warunków konfiguracji optymalizacji można znaleźć w przejrzysty sposób w tym dokumencie.

Reklamując się na porównywarkach, pamiętaj o wysokiej jakości zdjęciach produktów, które są kluczem do udanej sprzedaży. Zautomatyzuj ich edycję za pomocą Feed Image Editor, który teraz Ci pomożezdjęcia produktów w niskiej rozdzielczości .

Jakie nowości przynosi Heureka?

Oprócz zwykłego zmiany treści i nowych kategorii w Heurece tym razem skupmy się na TAG. Zmodyfikowane i dodane tagi pomogą poprawić orientację podczas wypełniania danych w kporównywarkach.

Jakie są zmodyfikowane lub nowe TAGI?

Pełen ich przegląd można znaleźć na blogu Heureki.

W tagu <SPECIAL_SERVICE> bądź ostrożny, ponieważ dotyczy to tylko niektórych usług:

Wszystko co należy do Tagu . Żródło: https://blog.heureka.cz/2021/06/03/nove-tagy-na-heurece/

Skoncentruj się na jakości wyskakujących kwestionariuszy

Blog HeurekaDevs zawiera przydatne wskazówki dotyczące konfigurowania wyskakujących okienek i widgetu. Przeczytasz 10 wskazówek, jak najlepiej wykorzystać szybkie ankiety w sieci i poprawiaj opinie użytkowników, aby uzyskać obopólną satysfakcję.

Reklamując się na Heurece nie zapomnij o obowiązkowych parametrach swojego towaru. Z bezpłatnym audytem feedu znajdziesz w nim ewentualne błędy i natychmiast je usuniesz w Mergadzie. Twój kanał XML będzie więc w pełni spełniał wymagania komparatora.

ShopCamp powraca z pełną mocą

Początek września po rocznej przerwie znów będzie należał do ShopCamp. 2 września 2021 na CTU spotkają się eksperci e-commerce, którzy podczas warsztatów i networkingu będą wymieniać się wskazówkami ze świata e-sklepów. W ósmym roku nie zabraknie również zespołu Mergado, który w tym roku będzie tworzony przez firmę i naszych specjalistów nowych aplikacji.

Zobacz jak wyglądał w naszych oczach ostatni rok offline i czerp inspirację z wciąż aktualnych tematów.

 

Może Cię również zainteresować:

Sprzedajesz na Allegro zapoznaj się jak postępować z dyskusjami i komentarzami

System ocen sprzedaży to platforma dla subiektywnych i suwerennych opinii kupujących o transakcji. Oprócz oceny sprzedaży kupujący mogą wystawiać
również komentarze opisowe. Wystawienie komentarza opisowego do zamówienia nie jest obowiązkowe.

14.12.2021
Dołącz do usługi FAVI EXTRA. Wesprzesz pozycję swoich produktów w katalogu FAVI

Zastanawiasz się, jak przyciągnąć więcej klientów do zakupu mebli online? Czy informacje zwrotne są dla Ciebie ważne, aby dowiedzieć się, jakie produkty są popularne i gdzie możesz ulepszyć swoją reklamę lub usługi FAVI dla e-sklepów przygotował nową funkcję zbierania opinii użytkowników o produktach i jakości obsługi e-sklepu.

07.12.2021
Jak usprawnić kampanie Google Shopping za pomocą etykiety niestandardowej

Korzystasz z wszystkiego co Google Shopping oferuje? Zarządzaj swoimi kampaniami reklamowymi jeszcze efektywniej - dzięki elementowi custom_label możesz np. sortować asortyment według sezonowości towaru. A to więcej niż wygodne podczas świątecznych zakupów.

09.11.2021

Dodaj komentarz