Pokaż produkty w promocji na Google Zakupach i remarketingu dynamicznym

Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobyć przecenione towary od kupujących? Na Google Zakupach a w dynamicznym remarketingu ceny wyświetlaj etykiety rabatowe w promocji. W tym artykule przedstawiamy instrukcje, jak wyświetlić aktualną cenę w opisie produktu wraz z przekreśloną ceną pierwotną.

Skorzystaj z etykiety rabatowej na Google Shopping

Google Shopping oferuje użycie kilku rodzajów etykiet, które pomogą Ci wyróżnić produkty w wynikach wyszukiwania w kampaniach produktowych. Google nazwał je „adnotacjami” w języku angielskim i aby je wyświetlić, musisz mieć adnotację Rabat w pliku danych Google Merchant Center następujące elementy:

  • g:price z oryginalną ceną produktu
  • g:sale_price z ceną produktu po zniżce
  • opcjonalnie możesz dodać element sale_price_ Effective_date, dzięki któremu ograniczysz cenę promocyjną tylko do określonego przedziału czasowego (bez tego elementu cena promocyjna będzie wyświetlana tak długo, jak jest widoczna w feedzie)

Dodatkowo musisz spełnić kilka warunków:

  • podstawowa cena musi być obciążona przez co najmniej 30 dni w ciągu ostatnich 200 dni
  • podstawowa cena musí być płatna
  • cena w promocji musi być niższa niż cena podstawowa
  • zniżka musi być między 5-90%
Karta produktowa z promocyjną ceną. Żródło: Google

Jak etykieta Rabatowa jest ustawiana przez użytkowników Mergado Pack i Mergado

  • Mergado Pack dla PrestaShop i WooCommerce umie generować elementy discount_price.
  • Te elementy są napełnionezniżkami i cenami z e-sklepu.
  • Jeżeli jest w e-sklepie wypełniona i data, od kiedy do kiedy jeśli obowiązuje cena promocyjna, wygenerują również element za Ciebie sale_price_effective_date.

 

Przykładowe ustawienia feedu z Mergado Pack:

<PRICE>13.9</PRICE>

<PRICE_VAT>16.82</PRICE_VAT>

<DISCOUNT_PRICE>11.12</DISCOUNT_PRICE>

<DISCOUNT_PRICE_VAT>13.46</DISCOUNT_PRICE_VAT>

<SALE_PRICE_EFFECTIVE_DATE>
2020-12-07T00:00:00+0100/2021-01-01T00:00:00+0100
</SALE_PRICE_EFFECTIVE_DATE>

Podgląd zniżki

Jak wypełnić wartosci elementu g:sale_price w Mergado

1. Utwórz dwie reguły napełnienia g:sale_price a sale_price_effective_date.

2. G:sale_price wypełnij wartościami discount_price_vat (dlatego potrzebujesz końcową cenę zawiera podatek) i currency.

Uwaga: elementu currency waluty nie jest bezpośrednio obowiązkowe, jeśli ustawiłeś domyślną walutę dla danego źródła w Merchant Center.

Przykład tworzenia reguł w Mergado.

3. Tym samym sposobem postępuj również podczas napełniania elementu sale_price_effective_date.

Oto jak ustawić zniżki w Google Zakupach. Po ponownym wygenerowaniu i załadowaniu pliku danych o produktach pojawią się dwie ceny przecenionych produktów w Merchant Center.

Posiadanie wyrafinowanego systemu rabatów opłaca się nie tylko przy sezonowych wyprzedażach. Przyciągaj kupujących wyraźnie widocznymi etykietami rabatowymi i zachęcaj ich do kupowania bezpośrednio od Ciebie.

Może Cię również zainteresować:

Dodaj komentarz