Pokaż produkty w promocji na Google Zakupach i remarketingu dynamicznym

Artykuł opublikowany 01.09.2021

Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobyć przecenione towary od kupujących? Na Google Zakupach a w dynamicznym remarketingu ceny wyświetlaj etykiety rabatowe w promocji. W tym artykule przedstawiamy instrukcje, jak wyświetlić aktualną cenę w opisie produktu wraz z przekreśloną ceną pierwotną.

Skorzystaj z etykiety rabatowej na Google Shopping

Google Shopping oferuje użycie kilku rodzajów etykiet, które pomogą Ci wyróżnić produkty w wynikach wyszukiwania w kampaniach produktowych. Google nazwał je „adnotacjami” w języku angielskim i aby je wyświetlić, musisz mieć adnotację Rabat w pliku danych Google Merchant Center następujące elementy:

  • g:price z oryginalną ceną produktu
  • g:sale_price z ceną produktu po zniżce
  • opcjonalnie możesz dodać element sale_price_ Effective_date, dzięki któremu ograniczysz cenę promocyjną tylko do określonego przedziału czasowego (bez tego elementu cena promocyjna będzie wyświetlana tak długo, jak jest widoczna w feedzie)

Dodatkowo musisz spełnić kilka warunków:

  • podstawowa cena musi być obciążona przez co najmniej 30 dni w ciągu ostatnich 200 dni
  • podstawowa cena musí być płatna
  • cena w promocji musi być niższa niż cena podstawowa
  • zniżka musi być między 5-90%
Karta produktowa z promocyjną ceną. Żródło: Google

Jak etykieta Rabatowa jest ustawiana przez użytkowników Mergado Pack i Mergado

  • Mergado Pack dla PrestaShop i WooCommerce umie generować elementy discount_price.
  • Te elementy są napełnionezniżkami i cenami z e-sklepu.
  • Jeżeli jest w e-sklepie wypełniona i data, od kiedy do kiedy jeśli obowiązuje cena promocyjna, wygenerują również element za Ciebie sale_price_effective_date.

 

Przykładowe ustawienia feedu z Mergado Pack:

<PRICE>13.9</PRICE>

<PRICE_VAT>16.82</PRICE_VAT>

<DISCOUNT_PRICE>11.12</DISCOUNT_PRICE>

<DISCOUNT_PRICE_VAT>13.46</DISCOUNT_PRICE_VAT>

<SALE_PRICE_EFFECTIVE_DATE>
2020-12-07T00:00:00+0100/2021-01-01T00:00:00+0100
</SALE_PRICE_EFFECTIVE_DATE>

Podgląd zniżki

Jak wypełnić wartosci elementu g:sale_price w Mergado

1. Utwórz dwie reguły napełnienia g:sale_price a sale_price_effective_date.

2. G:sale_price wypełnij wartościami discount_price_vat (dlatego potrzebujesz końcową cenę zawiera podatek) i currency.

Uwaga: elementu currency waluty nie jest bezpośrednio obowiązkowe, jeśli ustawiłeś domyślną walutę dla danego źródła w Merchant Center.

Przykład tworzenia reguł w Mergado.

3. Tym samym sposobem postępuj również podczas napełniania elementu sale_price_effective_date.

Oto jak ustawić zniżki w Google Zakupach. Po ponownym wygenerowaniu i załadowaniu pliku danych o produktach pojawią się dwie ceny przecenionych produktów w Merchant Center.

Posiadanie wyrafinowanego systemu rabatów procentuje w okresie poświątecznych zakupów. zamiennik dla Posiadanie wyrafinowanego systemu rabatów opłaca się nie tylko przy sezonowych wyprzedażach.

Może Cię również zainteresować:

Mergado Pack dla WooCommerce pomoże teraz zbierać recenzje dla Biano Star

Wielu użytkowników boi się kupować meble na ślepo podczas zakupów online. Kiedy sami nie widzą tego, opinie innych klientów często pomagają im dokonać wyboru. Ta funkcja została wprowadzona w 2021 r. przez specjalistę porównywarki Biano .

29.03.2022
ePrivacy Cookies 2022 i Mergado Pack dla PrestaShop

Przed Świętami pokazaliśmy Ci instrukcje, jak używać Mergado Packu dla WooCommerce przygotuje swoją stronę internetową do nowelizacji ustawy o komunikacji elektronicznej na rok 2022. W tym artykule opiszemy, jak tę sytuację rozwiąże PrestaShopu.

08.02.2022
ePrivacy Cookies 2022 i Mergado Pack dla WooCommerce

Przygotuj swoją witrynę na nowelizację ustawy o komunikacji elektronicznej na rok 2022 . Reguluje warunki korzystania z plików cookies i innych technologii przechowujących dane na urządzeniu użytkownika. Dla użytkowników Pakietu Mergado dla WooCommerce przygotowaliśmy instrukcje, jak wszystko wygodnie rozwiązać.

18.01.2022

Dodaj komentarz