Połącz kanały danych z rynkiem Kaufland.de

Artykuł publikowany 13. 12. 2021
| 3 minuty czytania

W pierwsza część przewodnika po e‑sklepie na Kaufland.de omówiliśmy podstawy rejestracji. Gdy Kaufland potwierdzi Twoją rejestrację, możesz rozpocząć przesyłanie danych. Zobaczmy, jak to zrobić.

Procedura podłączenia feedu

  1. Zaloguj się do swojego konta na https://www.kaufland.de/iam/login
  2. W lewym menu rozwijanym (wyświetlanym po przesunięciu kursora w lewą stronę strony) na dole, w razie potrzeby zmień język administracyjny i przejdź do sekcji Informacje o produkcie.

jazyk-administrace-kaufland

W zakładce Automatischer Produktdatenupload podaj adres URL pliku produktowego. W kolejnych wierszach zdefiniuj godziny i dni, w których feed powinien być aktualizowany.

url-feedu-kaufland

  1. Kolejną ważną zakładką jest Produktdaten-Reporte. Pozwoli Ci to zażądać przetworzenia raportów, które powiedzą Ci, w jakim stanie są Twoje dane. Możesz edytować dane bezpośrednio w administracji Kaufland lub automatycznie i zbiorczo za pomocą Mergado. Asi nejlepší je pro začátek vybrat reporty Produktdatendatei-Import-FehlerInvalide Artikel, které vám ukážou ty nejzásadnější chyby, kvůli kterým Kaufland položky nedokáže zalistovat/​napárovat.


Po przesłaniu danych Kaufland ponownie będzie potrzebował kilku dni na walidację (zwykle w ciągu dwóch dni). Dopiero po zatwierdzeniu danych produktów firma Kaufland zaleca przejście na przesyłanie danych oferty.

Aby podłączyć feed menu, przejdź do głównej strony administracyjnej i wróć do lewego menu rozwijanego.

  1. Idź drogą menu-> Importować ofertę -> Automatyczne nagranie
  2. Następnie wprowadź tutaj adres URL kanału oferty i ponownie wybierz dzień i godzinę regularnej aktualizacji. Ponownie będziesz musiał poczekać, aż Kaufland potwierdzi otrzymanie danych

cas-aktualizace-kaufland

Na stronie głównej Twoich ofert otrzymasz wtedy przegląd tego, czego brakuje w danych, które oferty są aktywne lub zawieszone w lewym menu.

prehled-kaufland

  1. Ostatnią częścią procesu jest ustalanie cen transportu, które wykonujesz bezpośrednio w administracji Kaufland. A dokładniej jego część. 
    1. Idź ponownie do lewego „rozwijanego” menu i idź dalej Preferencje -> Ustawienia ruchu.
    2. Dodaj tutaj grupę transportową za pomocą szarego przycisku. Zdefiniuj, która to grupa transportowa i wybierz kraj docelowy z listy (mówi się, że Francja lub Holandia również działają dobrze na Kaufland, więc jeśli możesz tu zorganizować transport, zrób to). W ten sposób możesz skonfigurować więcej grup transportowych.

Jak określić grupy transportowe? Zazwyczaj na przykład detaliści z artykułami elektronicznymi mają wiele grup wysyłkowych w zależności od wielkości towarów. Ponieważ transport żelazka kosztuje mniej niż transport amerykańskiej lodówki. Ale doskonale jest, jeśli masz tylko jedną grupę wysyłkową. Nazwa nie ma żadnego znaczenia. Ale ważne jest, aby następnie przypisać każdemu produktowi odpowiednią grupę wysyłkową w pliku danych. Mergado i reguła również Ci w tym pomogą Przepisać

odeslani-baliku-kaufland

Jeśli zastosujesz się do tej procedury, Twoje ogłoszenie na rynku Kaufland.de zostanie pomyślnie wyświetlone. W tym procesie musisz upewnić się, że dane są wolne od błędów lub skorzystać z analityki Kaufland i stopniowo ulepszać reklamę.

Dzięki Mergad samodzielnie konfigurujesz reklamę dla rynku Kaufland.de

Rozważasz ekspansję na Kaufland.de lub inne towary niemieckiego rynku internetowego? Z Mergado wykorzystasz formaty dla porównywarek produktów, z których już korzystasz i przekonwertujesz je na te, których aktualnie potrzebujesz. Dzięki naszemu wirtualnemu administratorowi możesz automatycznie zarządzać plikami danych. W Mergado możesz samodzielnie zarządzać reklamą e‑sklepu — przyspiesza to codzienne działania marketingowe i oszczędza koszty pracy programistów.

Połącz feedy z rynkiem Kaufland.de bez błędów. Twoje reklamy będą wyświetlane prawidłowo i będziesz mieć czas na dostosowanie innych ważnych aspektów reklamy.

Może Cię również zainteresować:

Autor / Irena Prouzová / 13. 12. 2021

Irena ma pod sobą rynki Mergado w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Dba o web, pisze artykuły i komunikuje się z klientami i partnerami. Zaraz po pracy idzie do przedszkola i resztę dnia spędza jako mama. Jeśli chce sprawić sobie radość kupuje nową roślinę doniczkową lub idzie na kawę i pączka.

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.