Połącz się z rynkiem Kaufland.de. Mamy dla Ciebie prosty przewodnik
Zdecydowałeś się wejść na rynek Kaufland.de? Jeśli masz już przygotowany plik produktowo-ofertowy, przejdź do rejestracji e‑sklepu u nas. Jak to zrobić, powiemy Ci w dzisiejszym samouczku.
Jakie warunki musisz spełnić, aby wejść na Kaufland.de?
Na wprowadzenie małej powtórki. Już w przeszłości artykule o Kauflandzie wspomnieliśmy o warunkach wejścia sprzedawców na ten rynek.
Co musisz spełnić, aby pomyślnie wejść na ten rynek:
- Być przedsiębiorcą.
- Mieć obsługę klienta w języku niemieckim * (przynajmniej na piśmie).
- Mieć feed produktowy po niemiecku
- Ważny EAN (GTIN) dla wszystkich oferowanych produktów.
- Umów się na wysyłkę towaru do iz Niemiec (przy zwrocie towaru).
- Rejestracja podatkowa przez OSS (system UE).
* Posiadanie danych dostępnych w języku niemieckim jest szczególnie ważne dla zakresu, który nie jest jeszcze wymieniony w Kaufland. Jeśli sprzedajesz produkty, dla których na rynku są już własne karty produktów, potrzebujesz jedynie pliku ofertowego, który zawiera informacje o stanie magazynowym, cenie i czasie dostawy.
Zacznij od rejestracji sprzedającego
Spełnij wszystkie warunki z powyższej listy? Wyobraźmy sobie więc interfejs administracyjny Kauflandu.
-
Registracja nowego sprzedającego wykonaj na adresie: https://www.kaufland.de/haendler-infobereich/cz/. Wystarczy kliknąć na “Stań się sprzedającym – tutaj”.
-
W następnym kroku wybierz typ członkostwa. W droższym wariancie płacisz dodatkowo za link do Twojego e‑sklepu, nie ma innej różnicy. Możesz łatwo zmienić lub zakończyć swój rodzaj członkostwa w dowolnym momencie. Ponadto przez pierwsze 30 dni uruchamiany jest okres próbny, za który firma Kaufland nie pobiera opłat. Masz więc czas, żeby wszystkiego dotknąć, wypróbować i pod koniec miesiąca zdecydować, czy ta reklama ma dla Ciebie sens.
-
Następnie wpisz swoje imię i nazwisko, adres e‑mail, hasło i potwierdź, że spełniasz wszystkie warunki.
-
Na kolejnej stronie wypełni informacje o sklepie i dane firmy.
- Wszystko, czego potrzebujesz do zarejestrowania firmy lub osoby fizycznej, znajdziesz w dokumencie Rejestracja sprzedającego na Kaufland.de .
-
Kontynuuj przesyłanie kopii dokumentów i informacji kontaktowych.
-
Na koniec potwierdzisz tylko wszystkie wcześniej wypełnione informacje w przejrzystym podsumowaniu. Jeśli uzupełniłeś wszystkie wymagane informacje, możesz potwierdzić rejestrację sprzedawcy. Weryfikacja Twojego konta Kaufland zajmuje kilka dni.
Jeśli nie wiesz, co zrobić podczas rejestracji, skontaktuj się z Kaufland pomocą. Na każdym etapie rejestracji znajdziesz również dane kontaktowe.
Z Merga samodzielnie konfigurujesz reklamę dla formatów Kaufland.de
Rozważasz ekspansję na Kaufland.de lub inne towary niemieckiego rynku internetowego? Z Mergado użyj formatów dla porównywarek produktów, z których już korzystasz i przekonwertuj je na te, których aktualnie potrzebujesz. Dzięki naszemu wirtualnemu administratorowi możesz automatycznie zarządzać plikami danych. W Mergad będziesz mógł samodzielnie zarządzać reklamą e‑sklepu — przyspieszy to codzienne działania marketingowe i oszczędzi koszty pracy programistów.
Kaufland.de ma 32 miliony odwiedzin miesięcznie. Z dobrze przygotowanym e‑sklepem, ekspansja na ten marketplace na pewno się opłaci. Dzisiaj pokazaliśmy pierwsze kroki podłączenia e‑sklepu. W drugiej części tego podręcznika pokażemy, jak prawidłowo podłączyć źródła danych do Kaufland.
Może Cię również zainteresować:
Irena ma pod sobą rynki Mergado w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Dba o web, pisze artykuły i komunikuje się z klientami i partnerami. Zaraz po pracy idzie do przedszkola i resztę dnia spędza jako mama. Jeśli chce sprawić sobie radość kupuje nową roślinę doniczkową lub idzie na kawę i pączka.
Add new comment