Połącz się z rynkiem Kaufland.de. Mamy dla Ciebie prosty przewodnik 

Artykuł publikowany 12. 10. 2021
| 3 minuty czytania

Zdecydowałeś się wejść na rynek Kaufland.de? Jeśli masz już przygotowany plik produktowo-ofertowy, przejdź do rejestracji e‑sklepu u nas. Jak to zrobić, powiemy Ci w dzisiejszym samouczku.

Mergado vám zautomatizuje inzerci na Kaufland.de

Jakie warunki musisz spełnić, aby wejść na Kaufland.de?

Na wprowadzenie małej powtórki. Już w przeszłości artykule o Kauflandzie wspomnieliśmy o warunkach wejścia sprzedawców na ten rynek.

Co musisz spełnić, aby pomyślnie wejść na ten rynek:

  1. Być przedsiębiorcą.
  2. Mieć obsługę klienta w języku niemieckim * (przynajmniej na piśmie).
  3. Mieć feed produktowy po niemiecku
  4. Ważny EAN (GTIN) dla wszystkich oferowanych produktów.
  5. Umów się na wysyłkę towaru do iz Niemiec (przy zwrocie towaru).
  6. Rejestracja podatkowa przez OSS (system UE).

* Posiadanie danych dostępnych w języku niemieckim jest szczególnie ważne dla zakresu, który nie jest jeszcze wymieniony w Kaufland. Jeśli sprzedajesz produkty, dla których na rynku są już własne karty produktów, potrzebujesz jedynie pliku ofertowego, który zawiera informacje o stanie magazynowym, cenie i czasie dostawy.

Zacznij od rejestracji sprzedającego

Spełnij wszystkie warunki z powyższej listy? Wyobraźmy sobie więc interfejs administracyjny Kauflandu.

  • Registracja nowego sprzedającego wykonaj na adresie: https://www.kaufland.de/haendler-infobereich/cz/. Wystarczy kliknąć na “Stań się sprzedającym – tutaj”.

    Registrace nového e-shopu

  • W następnym kroku wybierz typ członkostwa. W droższym wariancie płacisz dodatkowo za link do Twojego e‑sklepu, nie ma innej różnicy. Możesz łatwo zmienić lub zakończyć swój rodzaj członkostwa w dowolnym momencie. Ponadto przez pierwsze 30 dni uruchamiany jest okres próbny, za który firma Kaufland nie pobiera opłat. Masz więc czas, żeby wszystkiego dotknąć, wypróbować i pod koniec miesiąca zdecydować, czy ta reklama ma dla Ciebie sens.

    Typy členství e-shopu

  • Następnie wpisz swoje imię i nazwisko, adres e‑mail, hasło i potwierdź, że spełniasz wszystkie warunki.

    Vyplnění údajů

  • Na kolejnej stronie wypełni informacje o sklepie i dane firmy.

    Informace o obchodu

  • Kontynuuj przesyłanie kopii dokumentów i informacji kontaktowych.

    Nahrání dokumentů

  • Na koniec potwierdzisz tylko wszystkie wcześniej wypełnione informacje w przejrzystym podsumowaniu. Jeśli uzupełniłeś wszystkie wymagane informacje, możesz potwierdzić rejestrację sprzedawcy. Weryfikacja Twojego konta Kaufland zajmuje kilka dni.

Jeśli nie wiesz, co zrobić podczas rejestracji, skontaktuj się z Kaufland pomocą. Na każdym etapie rejestracji znajdziesz również dane kontaktowe.

Z Merga samodzielnie konfigurujesz reklamę dla formatów Kaufland.de

Rozważasz ekspansję na Kaufland.de lub inne towary niemieckiego rynku internetowego? Z Mergado użyj formatów dla porównywarek produktów, z których już korzystasz i przekonwertuj je na te, których aktualnie potrzebujesz. Dzięki naszemu wirtualnemu administratorowi możesz automatycznie zarządzać plikami danych. W Mergad będziesz mógł samodzielnie zarządzać reklamą e‑sklepu — przyspieszy to codzienne działania marketingowe i oszczędzi koszty pracy programistów.

Kaufland.de ma 32 miliony odwiedzin miesięcznie. Z dobrze przygotowanym e‑sklepem, ekspansja na ten marketplace na pewno się opłaci. Dzisiaj pokazaliśmy pierwsze kroki podłączenia e‑sklepu. W drugiej części tego podręcznika pokażemy, jak prawidłowo podłączyć źródła danych do Kaufland.

Może Cię również zainteresować:

Autor / Irena Prouzová / 12. 10. 2021

Irena ma pod sobą rynki Mergado w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Dba o web, pisze artykuły i komunikuje się z klientami i partnerami. Zaraz po pracy idzie do przedszkola i resztę dnia spędza jako mama. Jeśli chce sprawić sobie radość kupuje nową roślinę doniczkową lub idzie na kawę i pączka.

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.