Reklamuj się na Árukereső.hu, największej platformie do sortowania na Węgrzech

Czy udało Ci się z przebić z polskim sklepem internetowy na sąsiednich rynkach i zastanawiasz się, dokąd dalej? Węgierski handel elektroniczny od kilku lat jest uznawany za jeden z najlepszych celów do rozwijania e-sklepów. I gdzie indziej jak na Węgrzech rozpocząć reklamę na największej lokalnej wyszukiwarce Árukereső. Wyobraźmy sobie numer jeden wśród węgierskich towarów i możliwości, w jaki Mergado pomoże Ci w reklamie.

Obecność na Árukereső.hu. Źródło: https://www.similarweb.com/website/arukereso.hu/

Co musi spełnić sklep, aby otrzymać nagrodę Kiemelt ajánlatok

  • karta produktu musi zawierać co najmniej 4 oferty z różnych sklepów internetowych
  • muszą sprzedawać swoje towary z węgierskim podatkiem VAT
  • Aby wybrać 3 najlepsze oferty na karcie produktu, Árukereső przypisuje ocenę poszczególnym ofertom e-sklepu według następujących kryteriów:
    • podstawą jest uruchomienie usługi Megbízható Bolt (odpowiednik Heureka Verified by customer) - jest to warunek konieczny
    • jakość recenzji klientów, w tym ocen za pośrednictwem Megbízható Bolt - jest to doskonały warunek wstępny, aby znaleźć się wśród pierwszych 3 sklepów polecanych dla tego produktu
    • odchylenie od średniej oferty na stronie produktu
    • stawki nastawione za kliknięcie
    • zapewnienie możliwości poproszenia sklepu o sprawdzenie towaru

 

Praca nad jakością ocen e-sklepu. Ta długoterminowa kwestia, wraz z ceną i dostępnością towarów, jest najlepszym sposobem na wpłynięcie na kolejność wyświetlania ofert. Pamiętaj, że możesz skutecznie konfigurować strategie e-sklepu poprzez licytowanie.

Mogło być Cię również zainteresować:

Reklamuj się na najszybciej rozwijającym się rynku w Niemczech – Kaufland.de

W kwietniu 2021 r. platforma internetowa Real.de zmieniła się w Kaufland.de. Do grona niemieckich giełd internetowych dołączył kolejny gigant z 32 milionami odwiedzin miesięcznie. W aktualnej release do Mergado dodaliśmy format Kaufland.de, który ułatwia łączenie się z ponad 7000 dealerami na tej platformie.

26.07.2021
Jakie zmiany przyniosła pandemia w polskim e-commerce w 2020 roku?

Już 73% polskich internautów robi zakupy online. Według tegoroczny raport IGE ich liczba wzrosła o 11 proc. z roku do roku. Zobacz, jakie jeszcze zmiany zaszły na polskim rynku e-commerce w ciągu ostatniego roku i dostosuj swój biznes do trendów i preferencji kupujących.

03.06.2021
Użyj Feed Image Editor, aby powiększyć obrazy o niskiej rozdzielczości

Jednym z najczęstszych problemów, jakie napotykasz podczas reklamowania się w porównywarkach, jest niska rozdzielczość zdjęć produktów. Trzeba było szukać zdjęć zastępczych, aby uniknąć odrzucenia produktów z powodu niewystarczających rozmiarów zdjęć.

26.05.2021

Dodaj komentarz