Reklamuj się na najszybciej rozwijającym się rynku w Niemczech – Kaufland.de

W kwietniu 2021 r. platforma internetowa Real.de zmieniła się w Kaufland.de. Do grona niemieckich giełd internetowych dołączył kolejny gigant z 32 milionami odwiedzin miesięcznie. W aktualnej release do Mergado dodaliśmy format Kaufland.de, który ułatwia łączenie się z ponad 7000 dealerami na tej platformie. Z naszego artykułu dowiesz się, dlaczego warto reklamować się na Kaufland.de i co jest potrzebne do rejestracji dealera i skutecznej sprzedaży.

Dlaczego warto sprzedawać towary przez Kaufland.de

Silna marka i uczciwa polityka cenowa

Kaufland.de to silna marka o ogromnym zasięgu, który najprawdopodobniej wzrośnie w najbliższych latach. Jako reseller masz szansę wykorzystać reputację firmy, jej wiarygodność oraz istniejącą bazę klientów.

Wielkim plusem jest reklama za pośrednictwem Kaufland.de to także korzystne i przejrzyste warunki cenowe dla sprzedawców. Wszystkie płatności od klientów są akceptowane przez Kaufland, a kwota bez prowizji jest następnie przesyłana do sprzedawcy w formie noty kredytowej. Reklamę można przerwać w dowolnym momencie, nie ma minimalnego czasu współpracy.

Techniczne i marketingowe tło

Kaufland.de, niezależnie od sprzedawcy, oferuje łącznie dwanaście rodzajów metod płatności, co znacznie upraszcza proces zakupu dla klientów i przyczynia się do wzrostu konwersji. Sprzedający eliminuje w ten sposób konieczność rozwiązywania problemów proceduralnych, które wiążą się z poszczególnymi metodami płatności i obsługą płatności.

Marketplace przejmuje również pierwszy poziom obsługi klienta i próbuje rozwiązać wszystkie pytania bez pomocy sprzedawcy. W ten sposób tylko część nierozstrzygniętych biletów przechodzi na samego sprzedawcę.

Warto również wspomnieć o silnym marketingu stojącym za Kaufland.de. Czy to SEO, Google Shopping lub banery reklamowe, dzięki Kaufland.de Twoje towary będą teraz bardziej widoczne w Internecie. Ponadto detaliści mogą dodatkowo zapłacić za powierzchnię reklamową bezpośrednio na stronie Kaufland.de, w regularnym biuletynie lub w sieciach społecznościowych platformy.

Miejsce na promocję Twoich produktów bezpośrednio na stronie głównej Kaufland.de. Źródło: www.kaufland.de

Przyjmowanie zamówień i zapewnienie transportu

Wszystkie zamówienia są przyjmowane przez platformę handlową. Sprzedawca otrzyma informację o zamówionym towarze drogą mailową, poprzez eksport CSV lub poprzez API. Sprzedawca wysyła następnie towar bezpośrednio do niemieckiego klienta (wybór przewoźnika należy do sprzedawcy). W ramach transportu konieczne jest również zapewnienie możliwości zwrotu towaru z Niemiec z powrotem do Czech (jest to chociażby jeden z warunków rejestracji na Kaufland.de).

Wygodny dostęp dla zagranicznych sprzedawców

Momentalnie jest portal informacyjny dla sprzedawców dostępny w czterech językach - niemieckim, angielskim, czeskim i chińskim. Dlatego też zagranicznym sprzedawcom stosunkowo łatwo jest wejść na ten rynek, a wsparcie Kaufland.de jest gotowe pomóc każdemu sprzedającemu.

Wady reklamy na Kaufland.de

  • Chociaż gotowość do obsługi czeskich i słowackich klientów jest świetna, czasami będziesz potrzebować niemieckiego lub angielskiego. Niezależnie od tego, czy chodzi o pomijanie informacji w sieci, czy o kontakt z pomocą techniczną. Jednak lokalizacja strony na język czeski jest dla Kaufland.de priorytetem, więc możemy spodziewać się kolejnego kroku naprzód w tym zakresie.
  • Proces rejestracji sprzedawcy nie jest jeszcze w pełni dostosowany do rynku czeskiego, więc prawdopodobnie podczas rejestracji będzie wystarczająca liczba obowiązkowych pól niewypełnionych. Ale nie zniechęcaj się. Wypełnij wszystko, co możesz zrobić, a następnie wyślij prośbę o weryfikację konta do signup@kaufland-online.de. Zespół pomocy potwierdzi Twoje konto lub ustali z Tobą, jakie informacje i dokumenty należy dostarczyć. Są na to gotowi.

Stanie się sprzedawcą na Kaufland.de jest łatwe

Warunki wejścia na Kaufland.de są stosunkowo korzystne. Potrzebne będzie:

  1. być przedsiębiorcą
  2. mieć obsługę klienta w języku niemieckim (przynajmniej na piśmie)
  3. mieć produktowy feed w języku niemieckim
  4. płatny EAN (GTIN) dla wszystkich oferowanych produktów
  5. zorganizować wysyłkę towaru do i z Niemiec (w przypadku zwrotu towaru)
  6. rejestracja podatkowa przez OSS (system UE)

Czy wiesz, że za pomocą naszej aplikacji możesz łatwo przetłumaczyć feed na język niemieckiTranslating Parrot? Przetestuj go masz 10 dni gratis.

Dostrojony feed to podstawa

Jak zwykle w przypadku innych porównywarek i sprzedawców, Kaufland.de ma największą jakość produktowego feedu i wpływ na pozycjonowanie Twoich produktów. Im lepszy feed, tym lepsza pozycja produktu, tym lepszy współczynnik konwersji.

Obowiązkowe atrybuty produktu to:

  • EAN
  • Kategorie
  • Nazwa produktu
  • Opis
  • Obrazki
  • Producent

Inne możliwe parametry obowiązkowe, takie jak rozmiar, kolor, ilość i inne, dotyczą tylko niektórych kategorii. Znajdziesz tu przegląd wszystkich obowiązkowych elementów danych kategorii w dokumentacji.

Aby pomyślnie opublikować ofertę, musisz dodać następujące obowiązkowe atrybuty oferty:

  • EAN
  • Stan produktu
  • Cena
  • Data doręczenia (min+max)

 

Wypróbuj Mergado a wygenerujesz feed dla Kaufland.de jeszcze dzisiaj. Utwórz konto i zapoznaj się z pierwszymi krokami w naszym poradniku .

Gdzie zarejestrować się jako sprzedawca?

Registarację nowego sprzedawcy utworzysz tutaj. Członkostwo podstawowe kosztuje 39,95 € miesięcznie. Alternatywnie Kaufland oferuje również drugi wariant członkostwa w cenie 49,90 €, który można przedłużyć poprzez połączenie z Twoim e-sklepem. Jak wspomniano powyżej, członkostwo można wypowiedzieć w dowolnym momencie bez ponoszenia kosztów.

E-sklep w lewym górnym rogu e-sklepu jest częścią przedłużonego członkostwa za 49,90 €. Źródło: www.kaufland.de

Przewodnik po rejestracji jest dostępny w czterech językach, w tym czeskim. Choć tłumaczenie nie zawsze jest w 100% kompletne, cały proces rejestracji jest stosunkowo intuicyjny. Jeśli nie znasz porady podczas rejestracji, skontaktuj się z supportem Kaufland pod numerem (+49) 0221-5679 7203 lub e-mailem signup@kaufland-online.de. Jak wspomnieliśmy o kilku linijkach powyżej, nie przejmuj się pustymi polami, które pojawiają się jako obowiązkowe podczas rejestracji. Wsparcie Kaufland weryfikuje Twoje konto ręcznie, wystarczy wysłać prośbę.

Możesz znaleźć bardziej szczegółowe informacje na temat rejestracji sprzedawców czeskich i słowackich tutaj.

Seller University

Przy registracji sprzedawca przygotował praktyczny podręcznik o nazwie Kaufland.de Seller University. Z serii krótkich filmów dowiesz się wszystkiego, czego potrzebujesz, aby skutecznie sprzedawać na tym rynku. Od konfiguracji profilu sprzedaży, przez przetwarzanie zamówień i płatności, po kluczowe wskaźniki efektywności dla Twojego sklepu. A jeśli coś nadal jest niejasne, chętne wsparcie znów pomoże.

Odpowiedzi na większość pytań można znaleźć w wyrafinowanym seller university. Źródło: www.kaufland.de/seller-university/cz/

Kaufland.de oferuje doświadczonym sprzedawcom wiele możliwości, by się bronić. Jeśli interesują Cię jego możliwości, zaloguj się tutaj. Nowi klienci, którzy zarejestrują się na Kaufland.de do 6 sierpnia, mają darmowe opłaty za użytkowanie przez pierwsze trzy miesiące.

 

Może Cię również zainteresować:

Jakie zmiany przyniosła pandemia w polskim e-commerce w 2020 roku?

Już 73% polskich internautów robi zakupy online. Według tegoroczny raport IGE ich liczba wzrosła o 11 proc. z roku do roku. Zobacz, jakie jeszcze zmiany zaszły na polskim rynku e-commerce w ciągu ostatniego roku i dostosuj swój biznes do trendów i preferencji kupujących.

03.06.2021
Użyj Feed Image Editor, aby powiększyć obrazy o niskiej rozdzielczości

Jednym z najczęstszych problemów, jakie napotykasz podczas reklamowania się w porównywarkach, jest niska rozdzielczość zdjęć produktów. Trzeba było szukać zdjęć zastępczych, aby uniknąć odrzucenia produktów z powodu niewystarczających rozmiarów zdjęć.

26.05.2021
Przyciągnij najsilniejszą grupę klientów na Węgrzech. Kupujący powyżej 55 roku życia

Sprzedajesz na węgierskim e-commerce? Albo masz zamiar rozwinąć się tutaj? Rynek lokalny i największe sklepy Árukereső, Árgép i Olcsóbbat już sobie wyobrażaliśmy. Teraz skupimy się na najważniejszej grupie klientów i tym, jak ją utrzymać lub czy lepiej jest pozyskiwać nowych klientów.

03.05.2021

Dodaj komentarz