Reklamy Google Shopping widoczne na wszystkich kanałach Google?

Artykuł publikowany 20. 05. 2019
| 2 minuty czytania

Od 15 lipca 2019 Google umożliwia wyświetlanie reklam ze standardowych kampanii również na Youtube i Google Dzięki temu można zyskać dostęp do szerszej publiczności.

Miliony użytkowników korzysta z Google Discovery i Youtube

Można by wiele napisać o korzyściach reklamy na Youtube, a dodanie do tego benefity i ponad 800 milionów użytkowników Google Discovery sprawia, że nowe opcje w Google sprawiają wrażenie oferty nie do odrzucenia.

Reklama na Google Discovery i YouTube jest ustawiona automatycznie

Reklama umożliwiająca klientom wielokrotny kontakt z twoimi produktami, jest niesłychanie użyteczna. Jeśli dodatkowo nic cię to nie kosztuje, warto skorzystać z jej możliwości.

Od 15 lipca kampanie w Google Shopping umożliwią Ci reklamę na wielu platformach i usługa ta zostanie uruchomiona automatycznie. Oznacza to, że reklamy Google będą dostosowywane do twoich potrzeb i rozproszone po całej sieci Google.

Nie chcesz być reklamowany na wszystkich kanałach Google?

Możliwe jednak, że nie chcesz się reklamować na tych platformach. Jeśli tak jest niezapomnij anulować reklam dla kanałów, którymi nie jesteś zainteresowany.

Możliwość zarządzania reklamami będzie dostępna od 17 lipca.

Jak zarządzać reklamami na Google?

Sprawdź jak zarządzać kanałami na których wyświetlana będzie twoja reklama i jak odznaczyć kanały, którymi nie jesteś zainteresowany:

  1. Zaloguj sie do swojego konta Google Ads 
  2. Wybierz KAMPANIE i wybierz kampanie, którymi jesteś zainteresowany.
  3. Wybierz Ustawienia    
  4. Wybierz sieci
  5. Jeśli nie chcesz być reklamowany na Youtube i Google Discovery odznacz te kategorie.
  6. Zapisz   

Korzystaj z tych kanałów, którymi jesteś zainteresowany, a także regularnie sprawdzaj nowości w ofercie. Świat reklamy online jest niesłychanie dynamiczny, tak więc warto znać najnowsze propozycje tak aby zyskać jak najwięcej z zainwestowanych funduszy.

Co sądzicie o updatach Google? Napiszcie nam w komentarzach!

You could be interested in:

Autor / Lukáš Horák / 20. 05. 2019

Łukasz zajmuje się większością komunikacji w języku czeskim w Mergado. Poprzez blogi, pocztę e‑mail i sieci społecznościowe regularnie dostarcza czytelnikom e‑commerce informacji dotyczących handlu elektronicznego oraz wskazówki od Mergado. Kiedy nie jest copywriterem lubi proste rzeczy, takie jak badminton, wycieczki, ukryte perełki z muzyki lat 80. i owoce morza podawane z czerwonym winem.

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.