TARYFY I PŁATNOŚCI MERGADO

Artykuł publikowany 11. 09. 2020
| 4 minuty czytania

W dzisiejszym artykule będziemy odpowiadać na pytania dotyczące taryf i innych zagadnień związanych z płatnościami Mergado.

Odpowiedzi na pytania na temat płatności Mergado

  • Tak, Mergado oferuje darmowy okres próbny dla nowych użytkowników.

    Okres próbny trwa 30 dni, a po jego zakończeniu Mergado automatycznie zmienia tryb na tryb płatny. Jeśli przed zakończeniem okresu próbnego usuniesz wszystkie eksporty i informacje ze swojego konta, opłata za korzystanie z Mergado nie zostanie naliczona.

    Eksporty e‑sklepu można usunąć w panelu administracyjnym, ścieżka Ustawienia eksportu-> usuń eksport. Sklep możńa usunąć w Ustawieniach e‑sklepu, ścieżka  Ustawienia e‑sklepu ->, Usuń e‑sklep -> Usuń wszystkie eksporty e‑sklpeu). Na rozpoczęscie i zkaończenie okresu próbnego użytkownik otrzyma e‑mail.

  • Tak, przy płatności za 6 miesięcy rabat wynosi 10%, a przy płatności za 12 miesięcy 20%.

  • Nie, wszystkie mają te same ceny zgodnie z cennikiem: https://www.mergado.pl/cennik.

  • Obecnie tylko przelewem bankowym lub przez bramki płatności Google Pay, Apple Pay i PayPal. Nie oferujemy płatności przelewem bankowym w innych regionach.W przyszłości planujemy płatności kartą.

  • Nie, ale pracujemy nad tą możliwością. Alternatywnie, możesz również skorzystać z bramek płatniczych Google Pay, Apple Pay i PayPal.

  • Gdzie mogę ustawić częstotliwość płatności za Mergado?W ustawieniach informacji rozliczeniowych u dołu strony https://accounts.mergado.com/settings2/.

    Wszelkie zmiany zostaną odzwierciedlone w nowo wystawionych fakturach. Jeśli chcesz zmienić informacje rozliczeniowe na już wystawionej fakturze (PROFORM), skontaktuj się z naszym wsparciem.
  • Podwyższenie taryfy następuje automatycznie, jeśli ilość produktów sklepu na wyjściu w Mergado należy do taryfy wyższej. Aby obniżyć taryfę (jeśli spadnie liczba produktów opuszczających Mergado, a sklep będzie objęty niższą taryfą), skontaktuj się z naszym wsparciem.

  • Nazywamy to płatnością cykliczną. Dzięki temu Twoje miesięczne opłaty za korzystanie z Mergado będą automatycznie potrącane.

    • Wysokość Twoich opłat obliczymy zgodnie z Twoją aktualną taryfą za korzystanie z usług Mergado.
    • Płatność jest pobierana automatycznie przez zabezpieczoną bramkę płatności GOPAY s.r.o., która spełnia najwyższy międzynarodowy poziom bezpieczeństwa danych w sektorze finansowym.
    • Informacje o karcie kredytowej są przechowywane w ramach płatności cyklicznej
    • Konfiguruje się ją pod adresem accounts.mergado.com.
    • Wystarczy kliknąć przycisk Ustawienia płatności cyklicznych na karcie Informacje rozliczeniowe.
    • W kilku prostych krokach musisz uzgodnić jego założenie i parametry.
    • UWAGA: Aktywując usługę należy w pierwszej kolejności zadbać o tzw Płatność autoryzacyjna, za pomocą której GOPAY sprawdza ważność karty. Płatność wynosi 1, — jest tymczasowa i zostanie zwrócona najpóźniej w ciągu trzech dni roboczych.
    • O udanej konfiguracji poinformujemy Cię e‑mailem.
    • Możesz zobaczyć status swojego zamówienia w raporcie faktury Mergado.

    Płatność cykliczną można anulować w dowolnym momencie bez podania przyczyny w sekcji Informacje rozliczeniowe na koncie. Pamiętaj, że musisz wprowadzić tę zmianę co najmniej 3 dni robocze przed obciążeniem.

  • Nadpłatę wykorzystujemy na przyszły okres rozliczeniowy lub zwracamy pieniądze. Wszystko, co musisz zrobić, to napisać prośbę o zwrot pieniędzy do naszego wsparcia.

Podsumowaliśmy najważniejsze punkty dotyczące płacenia za Mergado. Jeśli masz dalsze pytania, skontaktuj się z lub wsparciem.

Czytaj dalej:

Autor / Anna Grzelczak / 11. 09. 2020

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.