Udoskonalaj swoją reklamę graficzną z nowym Feed Image Editorem

Artykuł publikowany 14. 02. 2019
| 2 minuty czytania

Aplikacja Feed Image Editor jest jeszcze bardziej przejrzysta i intuitywna. Dzięki przeprowadzonym zmianom tworzenie zdjęć produktów jest prostsze a ich wygląd atrakcyjniejszy. Jesteś ciekawy jakie nowości wprowadziliśmy do aplikacji? Zapraszamy do lektury!

Nowe funkcje FIE ułatwiają przygotowanie reklamy graficznej

Nowy szablon

W opcji tworzenie szablonu przeprowadziliśmy kilka zmian. Teraz możesz edytować zdjęcia z prawej strony aż w trzech kartach Produkty, Format, Warstwy ( ta ostatnia karta zmieniła nazwę z poprzedniej, Kształty) oraz dobrowolnie je przełączać. Z lewej strony dodaliśmy Nową warstwę, przełącz na Inny produkt i wyświetl Podgląd szablonu.

Karty Produkty i Formaty

W tych kartach zmieliśmy tylko wygląd, proces tworzenia obrazków pozostał bez zmian:

  1. najpierw nazwij szablon
  2. następnie wybierz, na który wybór produktów chcesz go aplikować
  3. w karcie Format wybierz wielkość reklamy, dopasowanie fotografii itp.

Karta Warstwy

W tej karcie znajdziesz listę wszystkich warstw, zawartych w szablonie.

Nową warstwę utworzysz klikając na przycisk Nowa warstwa na panelu sterowania z prawej strony, albo w lewym rogu obok podglądu zdjęcia produktowego. Nowa warstwa otworzy się w nowym oknie. Tutaj możesz wkładać elementy graficzne, albo je edytować. Znasz to z poprzednich wersji FIE.

Przy usuwaniu warstw masz dwie opcje, albo poprzez naciśnięcie ikony kosza w wypisie warstw, albo bezpośrednio w danej warstwie klikając Usuń warstwę.

Feed Image Editor to bardzo użyteczna aplikacja, ale nie jedyna, która może Ci pomóc w zwiększeniu sprzedaży. Zajrzyj do Mergado Store - znajdziesz tu mnóstwo ciekawych aplikacji, które rozszerzą funkcje Mergado.

Autor / Lukáš Horák / 14. 02. 2019

Łukasz zajmuje się większością komunikacji w języku czeskim w Mergado. Poprzez blogi, pocztę e‑mail i sieci społecznościowe regularnie dostarcza czytelnikom e‑commerce informacji dotyczących handlu elektronicznego oraz wskazówki od Mergado. Kiedy nie jest copywriterem lubi proste rzeczy, takie jak badminton, wycieczki, ukryte perełki z muzyki lat 80. i owoce morza podawane z czerwonym winem.

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.