Utwórz główny plik danych i pozbądź się potrzeby oddzielnej edycji każdego eksportu

W Mergado zarządzasz reklamami na towarach, tworząc w nich eksport, w którym edytujesz niezbędne dane. Jeśli masz wiele eksportów i wielokrotnie wprowadzasz pewne korekty w każdym eksporcie osobno, możesz usprawnić ten proces, tworząc główny plik danych. Zobaczmy, jak to skonfigurowałeś, abyś mógł zbiorczo wprowadzić dużą część zmian.

Rozwiąż ogólne zmiany w pliku danych od razu

Posiadanie głównego feedu danych w Mergado oznacza dokonywanie „głównego” eksportu oprócz i z produktu wyjściowego URL adresy można następnie utworzyć wszystkie „mniejsze” eksporty. Główny eksport ułatwia konfigurację ogólnej i podstawowej edycji danych. W eksporcie indywidualnym dostosujesz tylko niezbędne, specyficzne korekty dla danego komparatora towarów.

Możesz także łączyć oba sposoby edycji danych. Oczywiście możesz również naprawić kanały e-sklepu za pomocą selekcji i zasad, do jakich jesteś przyzwyczajony.

 

Jaki jest głowny schemat master feedu v Mergado

Korzyści master feedu

  • nie ma potrzeby dokonywania takich samych regulacji w poszczególnych eksportach
  • możesz dokonać zmian szybko, łatwo, w jednym miejscu i bez konieczności powtarzania operacji na pozostałych mniejszych eksportach
  • możliwość połączenia eksportu z master feeda z utworzeniem eksportu z feeda wygenerowanego bezpośrednio ze sklepu internetowego

Niekorzyści master feedu

  • jest to dodatkowy eksport, więc będziesz mieć więcej produktów na wyjściu, a to może wpłynąć na cenę za korzystanie z Mergado
  • ze względu na przepływ danych przez główny eksport następuje spowolnienie procesu – dane dotrą zatem do towarów nieco później

Uzyskaj doskonały przegląd eksportów utworzonych z głównego pliku danych w Mergado. W sekcji Ustawienia oraz na podstronie Ustawienia ogólne za adresem pliku wyjściowego znajdziesz strzałkę, pod którą znajdziesz wszystkie eksporty utworzone z głównego pliku danych.

Możesz także kliknąć symbol strzałki w poszczególnych eksportach w ten sam sposób (w menu Ustawienia i na podstronie Ustawienia ogólne). Tutaj znajdziesz źródło, z którego tworzony jest eksport. Nazwy poszczególnych eksportów składają się z linków. Możesz łatwo kliknąć z głównego eksportu na mniejszy eksport i odwrotnie.

 

System korzystania z głównego pliku danych i indywidualnych eksportów pozwala zaoszczędzić wiele pracy. Dzięki niemu ułatwisz żmudną edycję danych i skierujesz reklamę w swoim e-sklepie bezpośrednio na konkretny produkt. Jeśli nadal martwisz się o skonfigurowanie Mergado, przejrzyj nasze video. Znajdziesz szczegółowe procedury pracy z naszym narzędziem.

 

Może Cię również zainteresować:

Jeden z naszych użytkowników napisał do nas ostatnio z pytaniem, jak stworzyć wybór zawierający jedynie skryte produkty. Dzisiaj opowiemy Wam jak tego dokonać.

29.10.2020
Jak uwzględnić marżę tworząc reklamy?

Warto reklmawoać produkty, które przynoszą największy zysk. W dzisiejszym artykule podpowiemy jak w kilka kliknięć usunąć produkty z niepożądaną marża z waszych reklam, aby kampanie zawierały tylko to co rzeczywiście się sprzedaje.

02.04.2020

Dodaj komentarz