Użyj Feed Image Editor, aby powiększyć obrazy o niskiej rozdzielczości 

Artykuł publikowany 26. 05. 2021
| 2 minuty czytania

Jednym z najczęstszych problemów, jakie napotykasz podczas reklamowania się w porównywarkach, jest niska rozdzielczość zdjęć produktów. Trzeba było szukać zdjęć zastępczych, aby uniknąć odrzucenia produktów z powodu niewystarczających rozmiarów zdjęć. Tak już nie jest. Zwiększ rozdzielczość oryginalnych obrazów za pomocą nowego Feed Image Editor funkcja.

Jakość rozdzielczości ma kluczowe znaczenie

Chociaż porównywarka będzie akceptować produkty do reklamy, ponieważ ich rozdzielczość jest na dolnej granicy specyfikacji, może pojawić się inny problem. Ich jakość wciąż może być kiepska, a kupujący nie zobaczą ich wyraźnie w menu. To jeden z najczęstszych powodów, dla których mogą stracić zainteresowanie ofertą i zacząć przyglądać się konkurencji.

Dzięki Feed Image Editor możesz zbiorczo pozbyć się błędów reklamy produktu

Możesz wykryć wszystkie problematyczne elementy reklamy graficznej za pomocą bezpłatnego image audit. Oprócz ich wykrywania dostarczy również wskazówek, jak naprawić błędy bezpośrednio w aplikacji. W edytorze obrazów kanałów możesz od razu poprawić ich rozdzielczość. A jeśli to konieczne, zmień ich format, usuń znaki wodne lub dodaj obrazy, w których ich brakuje. I nic nie stanie na przeszkodzie Twojej wysokiej jakości reklamie graficznej.

Jak poprawić rozdzielczość obrazu za pomocą Feed Image Editor

1. W edytorze obrazów kanału kliknij przycisk Nowy Szablon.

2. W galerii szablonów wybierz opcję Ulepszenia rozdzielczości obrazu. Feed Image Editor najpierw analizuje, czy plik danych zawiera obrazy o niskiej rozdzielczości (do 600 x 600 pikseli). Jeśli znajdzie jakieś, wyświetli ich podgląd w przykładach poprawy rozdzielczości.

3. Aby wyświetlić podgląd ulepszeń, wybierz kilka obrazów z miniatur i kliknij opcję Generuj miniatury. Po zakończeniu procesu oryginalny i poprawiony obraz zostanie wyświetlony obok siebie.

4. Jeśli jesteś zadowolony z wyniku, w prawym panelu wybierz zapytanie produktowe, do którego chcesz zastosować ulepszenie. Jeśli zapytanie zawiera obrazy o niskiej i wysokiej rozdzielczości, nie ma to żadnego znaczenia. Poprawa rozdzielczości dotyczy tylko obrazów mniejszych niż 600 x 600 pikseli.

5. Następnie wybierz format wyjściowy systemu reklamowego w ustawieniach formatu. Na koniec pamiętaj, aby nazwać i zapisać szablon.

Feed Image Editor to potężna broń w rękach operatorów sklepów internetowych i marketerów. Dzięki niemu kompleksowo tworzą angażującą reklamę wizerunkową. Dołącz do użytkowników aplikacji, którzy automatycznie i zbiorczo zarządzają obrazami i poznaj korzyści Feed Image Editoru przez pierwsze dziesięć dni bezpłatnie.

Przeczytasz więcej:

Autor / Lukáš Horák / 26. 05. 2021

Łukasz zajmuje się większością komunikacji w języku czeskim w Mergado. Poprzez blogi, pocztę e‑mail i sieci społecznościowe regularnie dostarcza czytelnikom e‑commerce informacji dotyczących handlu elektronicznego oraz wskazówki od Mergado. Kiedy nie jest copywriterem lubi proste rzeczy, takie jak badminton, wycieczki, ukryte perełki z muzyki lat 80. i owoce morza podawane z czerwonym winem.

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.