WSZYSTKO O HEUREKA.CZ - NAJWIĘKSZEJ PORÓWNYWARCE CEN W CZECHACH

Planujecie ekspansję do Czech? Jeśli tak, to poznajcie Heureka - największa porównywarkę cen w Czechach i na Słowacji.

Heureka.cz oferuje szeroki wachlarz usług z zakresu porównywania cen produktów pomiędzy sklepami w tym m.in. porównywanie wybranych parametrów produktu lub zapoznanie się z recenzjami na jego temat.

Dodatkowo daje także możliwość dokonania zakupu bez konieczności opuszczania platformy, a ponieważ jest najczęściej odwiedzaną platfromą ecommerce w Czechach znajduje się także na liście 10 najczęściej otwieranych stron internetowych.

Historia Heureka.cz

Pierwsza wersja popularnej dziś porównywarki pojawiła się na arenie czeskiego internetu już w 2007 roku. Od tamtego czasu platforma ewoluowała, tak aby jaknajlepiej spełniać potrzeby potencjalnych kupców.

Mutacje językowe porównywarki można znaleźć w większości krajów Europy Środkowo-Wschodniej:

Co oferuje Heureka.cz?

Czeska porównywarka zawdzięcza swoją popularność szerokiej gamie usług takich jak:

  • porównanie cen produktów
  • porównywanie i wyszukiwanie różnych parametrów produktów
  • ocena sklepów internetowych (przez usługę „Sprawdzeni przez klientów”) wystawianie recenzji produktówzwrotu pieniędzy w przypadku zakupu od sklepów internetowych korzystających z usługi Heureka Košík
  • monitoring rabatów i nowości
  • ostrzeżenie przed podejrzanymi sklepami internetowymi, (w zakresie np. niezgodności z rabatami, wymogiem nieuzasadnionych przedpłat, brakiem odpowiedzi na zapytania klientów wykorzystywanie nieistniejących lub nieważnych certyfikacji, itd)

Dodatkowe funkcje

Jedną z funkcji korzystnych dla e-sklepów jest bidowanie. Dzięki niemu masz szanse wylicytować pozycję na szczycie listy wyszukiwań niezależnie od parametrów Twojego produktu.

Oto kilka dodatkowych udogodnień, z których już teraz korzystają klienci Heureka.cz:

  • możliwość odbioru zamówionego towaru w sieć punktów wydawczych HeurekaPoint
  • aplikacja na telefon
  • szaroko zakrojone analizy rynku np. pod kątem zakupów przedświątecznych, rynków zagraniczynych ułatwiające pracę e-sklepom
  • serwis upominkowy, dzięki  któremu kupujący z łatwością mogą wyszukać produkty nadające się na prezenty na różne okazje i grupy docelowe.

Co roku Heureka organizuje także dwa plebiscyty - Sklep Roku i Produkt Roku. Ich celem jest wypromować produkty i sklepy, które cieszyły się największym zainteresowaniem klientów.

Jak reklamować się na Heureka?

Rejestracja na Heureka.cz

Aby wystawiać swoje produkty na Heureka.cz należy stworzyć konto w porównywarce. Przez cały ten proces przeprowadzimy was w kilku krokach.

Na głównej stronie Heureka, w prawym górnym roku  wybierz opcje Sign In.

Jak zarejestrwoać konto w Heureka.cz żródło Heureka.cz

Po kliknięciu zobaczysz zakładkę „Utwórz profil”.

Jak zarejestrwoać konto w Heureka.cz żródło Heureka.cz

Wypełnij pola w tym:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail
  • hasło

Zatwierdź przyciskiem wprowadzone informacje. Na przestrzeni pół godziny otrzymasz e-mail z potwierdzeniem rejestracji oraz link. Potwierdź rejestrację klikając na link.

Jak dodać sklep do Heureka.cz

Po zalogowaniu się do Heureka.cz, przewiń do samego dołu strony i kliknij zakładkę „Dodaj / Edytuj e-sklep”.

Jak zarejestrwoać konto w Heureka.cz żródło Heureka.cz

Na nowo otwartej stronie zobaczysz dwie opcje - FREE i PPC. Wybierz pakiet który jest dla Ciebie odpowiedni i przejdż dalej.

PAMIĘTAJ! Zawsze po dodaniu sklepu będzie on w trybie darmowym, a tryb PPC zobaczysz aktywny na swoim profilu dopiero po doładowaniu konta.

Jak zarejestrwoać konto w Heureka.cz żródło Heureka.cz

Podaj nazwę swojego sklepu, adres URL strony głównej, adres URL importu XML, swój adres e-mail oraz imię i nazwisko osoby kontaktowej.

Sklep internetowy zostanie sprawdzony przez administratora Heureka.cz i na przestrzeni 48 godzin otrzymasz e-mailem potwierdzający autoryzację lub odrzucenie Twojego sklepu internetowego.

Plik XML i baza danych Heureka

Aby Twoja reklama była widoczna na Heureka należy dopasować plik XML do specyfikacji wymaganej przez porównywarkę.

Pełną specyfikację znajdziecie TUTAJ, ale my zalecamy skorzystanie z Mergado w celu automatyzacji pracy z plikiem XML dla Heureka.

Mergado jest partnerem Heureka i rekomendowanym sposobem podłączenia sklepu internetowego do ich bazy danych. Dzięki Mergado możesz dopasować swój plik internetwoy do potrzeb Heureka bez ingerencji specjalistów IT poprzez wykonanie dosłownie kilku kliknięć.Dowiedz się więcej o tym jak połączyć plik XML z Heureka i ponad 300 innymi serwisami reklamowymi poprzez Mergado TUTAJ.

Czy odpowiedzieliśmy na wszystkie pytania na temat Heureka? Dajcie nam znać w komentarzach!

 

 

Czytaj dalej:

eCommerce w Polsce kwitnie, ale to nie powód, aby ograniczać rozwój Twojego e-sklepu. Węgry to świetne miejsce, aby poszerzyć jego zasigi.

02.10.2020
Dlaczego umacnia się pozycja reklam na Instagramie i jak to wykorzystać

Według agencji Arvato, wielu polskich detalistów kładzie większy nacisk na sprzedaż wielokanałową, niż przed wybuchem pandemii. Miejsce na które kładzie się największy nacisk? Media społecznościowe.

29.09.2020

Podczas ekspansji międzynarodowej ważne jest aby popchnąć n zdarza Ci się, że klienci odwiedzają Twój e-sklepie ale nie dokonują zakupu? Zastanawiasz się, jak sprawić, by nie tylko przeglądali towary, ale faktycznie je kupowali? Czeska przeglądarka Biano.cz ma rozwiązanie właśnie dla Ciebie.

25.09.2020

Dodaj komentarz