Z ulepszonym Feed Image Editorem Twoja reklama będzie zawsze aktualna

Artykuł publikowany 14. 12. 2018
| 2 minuty czytania

Chciałbyś, aby graficzne części reklamy zmieniały się same i nie wymagały ciągłej kontroli? Programiści Feed Image Editor doskonale wiedzą, że tak! Dlatego też, dodali do aplikacji elementy dynamiczne. (Dzięki nim do zdjęć produktów łatwo dodasz elementy, ustawisz wymagany wygląd a edycje dotyczące grafiki będą przeprowadzane automatycznie, bez Twojego udziału). Chcesz wiedzieć jak to zrobić — czytaj dalej.

Przedstawiamy dynamiczne elementy w Feed Image Editor

Dzięki użyciu dynamicznych elementów sprawisz, że Twoja reklama będzie zmieniać wygląd zgodnie z Twoimi potrzebami. To bardzo proste: za pomocą wyboru w Mergado przydzielisz graficzną formę zdjęciom, które chcesz użyć a następnie ich wartość będzie podlegać zmianom wartości w pliku produktowym. Tym sposobem sprawisz, że Twoje reklamy będą zawsze aktualne. Zbiorczo, dla jakiegokolwiek wyboru produktów.

Jak ustawić dynamiczne elementy

  1. Utwórz wybór produktów w Mergago (np. wyprzedaż).
  2. Przejdź do Feed Image Editoru.
  3. Utwórz nowy szablon.
  4. Zaznacz, na jaki wybór ma być aplikowana.
  5. Za zdjęciami produktów możesz zmienić kolor tła, wielkość fotografii itp.
  6. Z listy wybierz Feed element.
  7. Edytuj wyświetlanie elementu garficznego.

Kroki 3 – 7. Źródło: www.feed-image-editor.cz

Mergado tipy

1. Nie zapomnij: element jest dynamiczny i jego długość może ulegać zmianie ( 99 zł. vs 100 zł)

  • Nazwij szablon i zapisz go
  • Sprawdź na podglądzie, czy wszystko wygląda tak jak powinno.

2. Feed Image Editor jeszcze nie potrafi wyświetlić czcionki pisma poza podglądem. Dlatego też pamiętaj o skontrolowaniu swojej pracy, poprzez naciśnięcie na podgląd. FIE wówczas go wygeneruje wraz z wybraną czcionką.

  • W sytuacji, gdy chcesz użyć reklamę na Facebook’u, wgraj wyjściowy feed z Mergado do Business Managera.

3. Pamiętaj, aby szablony, które chcesz wykorzystać w reklamie były włączone. Ta informacja znajduje się również na stronie głównej aplikacji.

Z rozszerzonym o dynamiczne elementy FIE nie musisz ciągle aktualizować reklam, co jest ogromną oszczędnością czasu. Kolejne nowości już wkrótce! Jeśli jest coś, co Twoim zdaniem miałoby się znaleźć w FIE — koniecznie nam napisz.

Autor / Lukáš Horák / 14. 12. 2018

Łukasz zajmuje się większością komunikacji w języku czeskim w Mergado. Poprzez blogi, pocztę e‑mail i sieci społecznościowe regularnie dostarcza czytelnikom e‑commerce informacji dotyczących handlu elektronicznego oraz wskazówki od Mergado. Kiedy nie jest copywriterem lubi proste rzeczy, takie jak badminton, wycieczki, ukryte perełki z muzyki lat 80. i owoce morza podawane z czerwonym winem.

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.