Z ulepszonym Feed Image Editorem Twoja reklama będzie zawsze aktualna
Chciałbyś, aby graficzne części reklamy zmieniały się same i nie wymagały ciągłej kontroli? Programiści Feed Image Editor doskonale wiedzą, że tak! Dlatego też, dodali do aplikacji elementy dynamiczne. (Dzięki nim do zdjęć produktów łatwo dodasz elementy, ustawisz wymagany wygląd a edycje dotyczące grafiki będą przeprowadzane automatycznie, bez Twojego udziału). Chcesz wiedzieć jak to zrobić — czytaj dalej.
Przedstawiamy dynamiczne elementy w Feed Image Editor
Dzięki użyciu dynamicznych elementów sprawisz, że Twoja reklama będzie zmieniać wygląd zgodnie z Twoimi potrzebami. To bardzo proste: za pomocą wyboru w Mergado przydzielisz graficzną formę zdjęciom, które chcesz użyć a następnie ich wartość będzie podlegać zmianom wartości w pliku produktowym. Tym sposobem sprawisz, że Twoje reklamy będą zawsze aktualne. Zbiorczo, dla jakiegokolwiek wyboru produktów.
Jak ustawić dynamiczne elementy
- Utwórz wybór produktów w Mergago (np. wyprzedaż).
- Przejdź do Feed Image Editoru.
- Utwórz nowy szablon.
- Zaznacz, na jaki wybór ma być aplikowana.
- Za zdjęciami produktów możesz zmienić kolor tła, wielkość fotografii itp.
- Z listy wybierz Feed element.
- Edytuj wyświetlanie elementu garficznego.
Kroki 3 – 7. Źródło: www.feed-image-editor.cz
Mergado tipy
1. Nie zapomnij: element jest dynamiczny i jego długość może ulegać zmianie ( 99 zł. vs 100 zł)
- Nazwij szablon i zapisz go
- Sprawdź na podglądzie, czy wszystko wygląda tak jak powinno.
2. Feed Image Editor jeszcze nie potrafi wyświetlić czcionki pisma poza podglądem. Dlatego też pamiętaj o skontrolowaniu swojej pracy, poprzez naciśnięcie na podgląd. FIE wówczas go wygeneruje wraz z wybraną czcionką.
- W sytuacji, gdy chcesz użyć reklamę na Facebook’u, wgraj wyjściowy feed z Mergado do Business Managera.
3. Pamiętaj, aby szablony, które chcesz wykorzystać w reklamie były włączone. Ta informacja znajduje się również na stronie głównej aplikacji.
Z rozszerzonym o dynamiczne elementy FIE nie musisz ciągle aktualizować reklam, co jest ogromną oszczędnością czasu. Kolejne nowości już wkrótce! Jeśli jest coś, co Twoim zdaniem miałoby się znaleźć w FIE — koniecznie nam napisz.
Łukasz zajmuje się większością komunikacji w języku czeskim w Mergado. Poprzez blogi, pocztę e‑mail i sieci społecznościowe regularnie dostarcza czytelnikom e‑commerce informacji dotyczących handlu elektronicznego oraz wskazówki od Mergado. Kiedy nie jest copywriterem lubi proste rzeczy, takie jak badminton, wycieczki, ukryte perełki z muzyki lat 80. i owoce morza podawane z czerwonym winem.
Add new comment