Zyskaj więcej z Google Ads

Artykuł publikowany 14. 08. 2019
| 3 minuty czytania

Dzięki platfromie Google Ads macie możliwość zwiększyć swoje zasięgi. Kampanie reklamowe są ustawiane wedłóg zróżnicowanych kryteriów, dzięki czemu Wasze reklamy mogą dotrzeć do jak największej ilości odbiorców.

Dlaczego Google Ads?

Google Ads oferuje wiele typów kampanii reklamowych. Reklamy są sortowane wedłóg słów kluczowych, lokalizacji czy zainteresowań użytkowników.  Rejstracja do Google Ads jest bezpłatna, a użytkownik sam ustala dzienny budżet reklamy, a opłaty są naliczane biorąc pod uwagę kliknięcia na nią.

Rodzaje kampani Google Ads

Reklama w wyszukiwarce

Reklamy w wyszukiwarce Google to reklamy tekstowe, które pojawiają się powyżej (a czasem poniżej) bezpłatnych wyników wyszukiwania i są oznaczone jako „REKLAMA”. Aktywując słowa kluczowe, docierasz do klientów, wyszukujących słowa kluczowe zamieszczone w Twojej kampanii, a wyniki tych kampanii zobaczysz niemal natychmiast.

Jeśli Twój produkt nie jest łatwy do określenia słowem kluczowym włącz do reklamy tzw. call to action wywołujące zaangażownie kupujących. Nowości rynkowe w tym nieznane towary mają niewielką szansę przebicia się, ponieważ czego klient nie zna, nie będzie szukał.

Reklama w tręsciach

Reklama w treściach opiera się zarówno na obrazach jak i treściach.  Wyświetla się ona wedłóg słów kluczowych, motywów witryny lub określonych adresów URL. Dodatkowo będzie ona widoczna dla uzytkowników o określonych zainteresowaniach i zachowaniach lub innych określonych danych demograficznych.

Taka reklama zapewnia duże zasiegi i zwłaszcza jeśli oferujesz produkty o specyficznej, nienzanej nazwie, możesz łatwo dotrzeć do potencjalnych klientów, nawet jeśli nie słyszeli oni nigdy o nazwie twojej firmy. Atrakcyjna forma reklamy przyciąga wzrok i pomaga przykuc uwagę odbiorców.

Reklama w Google Zakupy

Sklepy internetowe mogą takze korzystać z reklamy w Zakupach Google. Reklamy te składają się z obrazu, opisu i ceny towarów - więc ich potencjał jest większy niż zwykłej reklamy tekstowej. Słowa kluczowe nie są w niej używane, co daje mniejszą kontrolę ilością jej wyświetleń.

Aby uruchomić kampanię produktową Google, potrzebujesz konta Google Merchant Center i wysokiej jakości pliku XML, zgodnego z wymaganiami Google. Reklamy te będą wyświetlane tylko w krajach, w których działają Zakupy Google.

Inne typy kampani GoogleAds

Kampanie wideo i kampanie promujące uniwersalne aplikacje to kolejny sposób na zaangażowanie klientów w Google. Narzędzia te są bardzo specyficzne i korzysta z nich tylko kilka sklepów internetowych.

Rodzaje kampani

W wyszukiwarce

  • Reklamy dynamiczne
  • Reklamy połączeń

W treściach

Jeśli chcesz skorzystać tylko z jednego kanału reklamy spróbuj o Google Ads. Kampanie w wyszukiwarce pomogą Ci uzyskać zamówienia nawet przy niskim budżecie, a kampanie treści odniosą sukces dzięki ciekawej formie graficznej. Aby jeszcze więcej zyskać z tych kampanii skorzystaj z Mergado. Dzięki unikalnym funkcjom i intuicyjnemu interfacowi umożliwią Ci jak najefektywniej używać GoogleAds.

Autor / Anna Grzelczak / 14. 08. 2019

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.