Ceneo i Microsoft łączą siły tworząc efektywniejszą porównywarkę cenową

Ceneo.pl oraz Microsoft ogłosiły współpracę. Cel tej kooperacji jest ambitny. Planowane jest wykorzystanie rozwiązania przetwarzania w chmurze Azure oraz rozwinięcie mechanizmów sztucznej inteligencji. Dzięki temu Ceneo.pl, chce ulepszyć kluczowe procesy operacyjne.

Ceneo.pl to wiodący gracz rynku e-commerce w Polsce i w regionie Europy Środkowej.

Szacuje się, że co ósma sprzedaż internetowa w Polsce jest poprzedzona wizytą na tej właśnie wyszukiwarce Ceneo.pl. Z usług Ceneo korzysta blisko 15 milionów klientów, przeglądając ponad 11 milionów produktów z 20 tysięcy zarejstrowanych w serwisie sklepów.

Wspólpraca pomiędzy firmami wiodącymi w swoich dziedzinach to świetna wiadomość.

Nowo nawiązana współpraca pomiędzy Microsoft I Ceneo.pl zaoowocuje wieloma pozytywnymi zmianami takimi jak utworzenie nowych narzędzi dla użytkowników i partnerów oraz wykorzystanie AI przy przetwarzaniu danych.

AI ma od teraz grać dużą rolę w operacjach Ceneo. Po pierwsze ma byc użyte w integracji ofert. Celem tego zabiegu jest umożliwienie użytkownikom znalezienie jak największej ilości ofert pasującej kryteriom jego wyszukiwania. Dodane zostaną nowe kryteria cenowe a także dodatkowe informacje na temat charakterystyki oferowanych produktów.  Dzięki temu klienci z łatwością będą wyszukiwać to czego potrzebują, a e-sklepy będą mieć możliwość trafić dokładnie do grupy docelowej.Rezultatem tego zabiegu będzie zwiększenie zarówno satysfakcji klientów jak i widocznosci e-sklepów.

AI będzie także pracować nad narzędziami promocji. Na podstawie analizy dostępnych danych, będzie sugerować jak najlepiej dopasowane sposoby reklamy e-sklepom. Ten punkt jest ważnym punktem strategii biznesowej Ceneo. Reklama dopasowana do preferencji odbiorców to niesłychanie istotny element w zwiększeniu obrotów sklepów, a w rezultacie i Ceneo.

Oprócz wspomnianych wcześniej sposobów na ulepszenie sprzeaży i doświadczeń klientów, Ceneo planuje skorzystać z innych umiejętności AI. Technicy z Ceneo przy użyciu technologii machine learning oraz deep learning będą pracować nad efektywnym i pomyślnym rozwojem platformy.

Zwieksz rozpoznawalność swojego sklepu dzięki połączeniu Ceneo z Mergado.

Nie współpracujesz jeszcze z Ceneo? Spróbuj już dzisiaj, a w celu zyskania jak najwięcej wykorzystaj narzędzia dostarczane przez Mergado. Mergado umośliwia optymalizację feedu produktowego dla Ceneo już teraz, a dzięki narzędziom do pracy ze zdjęciami produktów i innymi

 

Dodaj komentarz