Dzięki nowościom w Favi Twoja sprzedaż mebli osiąga lepsze wyniki

Wyszukiwarka mebli i akcesoriów do dekoracji wnętrz Favi wprowadza zmiany. Mają one na celu pomóc użytkownikom uprościć reklamę, a także zwiększyć ich przychody. Oto jakie nowości przygotowało dla nas Favi.

Dzięki zmianom w Favi podniesię się wasza wiarygodność, a wasze towary będą lepiej widoczne.

Uproszczone raportowanie stanów magazynowych.

Jeśli twoje produkty są na składzie, możesz dodać tą informację do twojego ogłoszenia na stronie Favi.  Wystarczy w kategorii AVAILABILITY (dla Google Shopping) wybrać opcję „IN STOCK“

Przykład wykorzystania wartości magazynowych w odpowiednich elementach. Źródło: Favi

Nowe zasady wysyłania obrazów

Favi przygotowuje zmiany w sposobie wyświetlania produktów. Celem tych zmian jest między innymi podniesienie jakości zdjęć produktów.

Nowe zasady dotyczące politiki dodawania zdjęć:

• Wysoka rozdzielczość (najlepiej 1200 x 1200 px)

• Białe tło

• Brak logo, znaków wodnych lub innych grafik

• Rozmiar i kolor konkretnego produktu, a nie zestawu

Zdjęcia powinny mieć wysoką rozdzielczość (najlepiej 1200 x 1200 px). Źródło: Favi

Większa wiarygodność dzięki logo Favi

Jeśli zostaniesz jednym ze sprawdzonych sklepów internetowych Favi, dostaniesz możliwość umieszczenia baneru FAVI z linkiem do twojej oferty u siebie w sklepie. Współpraca z międzynarodową wyszukiwarką, wpłynie wzrost zaufania klientów. Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej.

Korzystaj z nowości w Favi, aby zdobyć więcej klientów! Sprzedajesz meble lub akcesoria, ale jeszcze nie zacząłeś reklamować się na Favi? Reklama na tej specjalistycznej wyszukiwarce jest jednym z tematów naszego szkolenia z podstaw feed marketingu!.

Dodaj komentarz