Oneliner przyspiesza tworzenie selekcji w Mergado

Artykuł publikowany 31. 08. 2021
| 2 minuty czytania

Aby użytkownik w Mergado mógł szybciej i wygodniej wykonywać zadania. Tego chcemy przy opracowywaniu nowych funkcjonalności, z których teraz przedstawiamy Ci Onelinera. Jak sama nazwa wskazuje, możesz wyszukiwać nowy tekst w często wyszukiwanych elementach w jednym wierszu.

Oneliner działa podobnie do wyszukiwania pełnotekstowego

Nowa funkcja zapewnia łatwy sposób tworzenia wyszukiwanych haseł bez konieczności przechodzenia do dodatkowych okien i dodatkowych kliknięć. Ta prosta linia pomoże Ci szybko znaleźć wybór według nazwy produktu lub użycia elementu.

Pierwotny sposób pisania warunków nie zniknął z Mergado. Dlatego możesz kontynuować dokonywanie wyborów w normalny sposób. Wierzymy jednak, że kiedy wypróbujesz Onelinera, za chwilę polubisz go za jego szybkość.

Co jest w selekcjach jeszcze nowego

1. Możesz teraz w dużej mierze kontrolować tworzenie selekcji tylko za pomocą klawiatury (strzałki kursora, znaki warunków, TAB).

2. W szeptaczu wartości możesz wyszukiwać i udoskonalać szeptane wyniki za pomocą regularnych wyrazów.

3. Dodaliśmy możliwość klikania zapytań z wieloma warunkami.

4. Użyj przycisku Reset, aby wyczyścić cały formularz.

5. W „prostym interfejsie” szukasz wartości elementu w innym elemencie.

6. Możesz (opcjonalnie) dodać notatkę do zaznaczenia.

7. W zaklinaczu elementów znajdziesz słowne znaczenie najczęściej używanych elementów, a także sygnalizację, jeśli na wejściu nie ma wartości w danym elemencie.

8. Zapewniliśmy więcej miejsca na zapisane wybory i zarządzanie nimi. Mają teraz własną niestandardową zakładkę, pod którą możesz łatwo nimi zarządzać.

W Mergado stale rozwijamy nowe funkcje, które pomogą Ci zarządzać reklamami. Korzystasz z naszego narzędzia od jakiegoś czasu? Zajrzyj do bloga jak zacząć z Megado.

Może Cię również zainteresować:

Autor / Lukáš Horák / 31. 08. 2021

Łukasz zajmuje się większością komunikacji w języku czeskim w Mergado. Poprzez blogi, pocztę e‑mail i sieci społecznościowe regularnie dostarcza czytelnikom e‑commerce informacji dotyczących handlu elektronicznego oraz wskazówki od Mergado. Kiedy nie jest copywriterem lubi proste rzeczy, takie jak badminton, wycieczki, ukryte perełki z muzyki lat 80. i owoce morza podawane z czerwonym winem.

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.