Skonfiguruj kanał Mergada dla Google Ads DSA

Jak skonfigurować dynamiczne reklamy w Google? W dzisiejszym artykule pokażemy Wam jak ustawić zarówno Google Ads i Mergado, tak więc aby dowiedzieć się więcej- czytajcie dalej.

Przesyłaj dane do Google Ads automatycznie

Dzięki Mergado możesz skonfigurować kanał i automatycznie przesyłać dane bezpośrednio do Google Ads. Aby to zrobić przede wszystkim musisz utworzyć nowy plik danych, w formacie dla DSA Google Ads.

Dwukrotne ustawianie reklam

1. Najpierw należy stworzyć feed w Mergado – aby to zrobić wystarczy na stronie głównej dodać link URL Twojego esklepu, a po zatwierdzeniu plik produktowy będzie wygenerowany

2. Oto jak dodać pobrany kanał do Google Ads:

  • na stronie Google Ads wejdż w ustawienia i wybierz dane firmy
  • zobaczysz wielki niebieski plus, naciśnij go
  • źródło strony
  • dodaj feed z Mergado dla DSA i zapisz

3. Po dodaniu kanału reklamy umożliwią dostęp do harmonogramu, który pozwala zaplanować interwały przesyłania danych z określonego adresu URL. Dzięki temu procesowi dane z Mergado będą automatycznie przesyłane do Google Ads.

4. Aby utworzyć harmonogram przesyłania danych z kanału Mergado, wykonaj następujące kroki:

  • dodaj feed dla Mergado DSA
  • dodaj nowy przedział czasowy
  • podaj dokładne obwarowania czasowe, ustalając częstotliwość interwałów
  • zapisz

Po zapisaniu pomyślnie zakończyłeś konfiguracje automatyzacji wymiany danych między Mergado a Google Ads.

Automatyzacja jest przyszłością, tak więc zachęcamy Was do korzystania z jniej najczęściej. Dzięki niej oszczędzisz czas i pieniądze, a także usprawnisz operacje u siebie w firmie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej pisz do nas w komentarzach lub na nasz adres email.

Czytaj dalej:

Promuj swoje produkty za pomocą Google Shopping #1

Dla tych, którzy mają swój e-commerce biznes, Google Shopping jest jednym z najważniejszych kanałów. Połączenie pliku produktowego z Google Merchant Center to pierwszy krok. Z naszym dwuczęściowym przewodnikiem unikniesz najczęstszych błędów a Twoja reklama będzie od początku działać na sto procent!

04.01.2019
Promuj swoje produkty za pomocą Google Shopping #2

W pierwszej części artykułu o reklamie na Google Shopping zapoznaliśmy się z podstawami. Dziś przejdziemy przez klika kroków niezbędnych do utworzenia konta Google, Merchants, Ads, Analytics. Następnie połączymy je ze sobą. To prostsze niż myślisz!

07.01.2019

Dodaj komentarz