Aby móc przystąpić do testu i uzyskać certyfikat Mergado, agencje muszą przejść szkolenie. Jest ono przeznaczone dla zaawansowanych użytkowników Mergado, konsultantów SEO, menedżerów reklamy PPC i innych ekspertów z agencji marketingowych.
Szkolenie składa się z:
- Informacji dotyczących czeskich porównywarek: Zbozi.cz, Heureka, Google Shopping - jak funkcjonuje ich reklama, jakie są różnice i techniczne aspekty reklamy.
- Słowackich porównywarek: Heureka, NajNakup.sk, Pricemania.sk.
- Innych porównywarek, w których istotna jest płatna reklama.
- Płatnego zarządzania reklamą na Zbozi.cz, Heureka.
- Przykładów porównania opłacalności reklamy między tradycyjną kampanią PPC (Sklik, Adwords), katalogami (Firmy.cz), pozycjonowaniem stron i innymi możliwościami promocji online.
- Pytań i odpowiedzi.