Google Zakupy

Google Zakupy to jedna z największych platform e-commerce. Z naszymi artykułami poznajsz nowości na jej temat, a także dowiesz jak Mergado pomorze Ci zarządzać zamieszczonymi na niej reklamami.

Co to jest Google Shopping?

Google Shopping lub Google Zakupy to jeden z największych porównywarek towarów na świecie. Kampanie Google Shopping to jeden z rodzajów reklam Google Ads. Charakteryzują się one głównie odniesieniem do konkretnego produktu, zawierają zdjęcie produktu, jego cenę oraz krótki opis. Często są znaczącym źródłem konwersji.

Gdzie możesz reklamować się w Google Shopping?

Dzięki Zakupom Google możesz oferować swoje towary w kilkudziesięciu krajach. Obecnie kampanie Google Shopping można tworzyć w Australii, Belgii, Brazylii, Czechach, Danii, Francji, Indiach, Irlandii, Włoszech, Japonii, RPA, Kanadzie, Węgrzech, Meksyku, Niemczech, Holandii, Norwegii, Nowej Zelandii. Polska, Austria, Rosja, Singapur, Wielka Brytania, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Turcja lub Stany Zjednoczone. W wielu innych krajach trwają testy beta.

W jaki sposób Mergado pomoże Ci reklamować się w Zakupach Google? 

Mergado to narzędzie do marketingu kanałów, za pomocą którego możesz zbiorczo i automatycznie skonfigurować reklamy dla wielu dużych porównywarek produktów, w tym Zakupów Google.

  • Mergado od kilku lat oferuje pełną obsługę formatu Google Shopping. Oferujemy kanał audytu dla wszystkich domen i automatycznie szepczemy drzewo kategorii.
  • Czy Twój e-sklep działa na jakiejś platformie e-sklepu typu open source? Połącz go wygodnie z Mergado za pomocą pakietu Mergado.
  • W aplikacji Feed Image Editor możesz zbiorczo edytować obrazy, które są bardzo ważne dla reklamy w Google Shopping.
  • Przyciągają Cię rynki zagraniczne? Aplikacja Translating Parrot może obsłużyć tłumaczenie kanału. Nic nie stoi na przeszkodzie, by reklamować się na nowych rynkach.

 

Jak się reklamować na Google Shopping?

 

Każdy handlowiec, którego sklep internetowy oferuje odpowiednie towary. Kluczem jest posiadanie idealnie dostrojonego feedu. Nawet drobne uchybienia mogą prowadzić do nieumieszczenia produktów na liście, a tym samym zmniejszyć skuteczność kampanii.

Pełne informacje na temat specyfikacji pliku danych Zakupów Google znajdziesz w Specyfikacji danych produktów.

Źródłem danych są tradycyjne importy XML.

Pliki muszą być zapisane pod adresem URL.

Artykuły ekspertów o Google Shopping

Świetny przegląd słowackiego e-commerce

W ostatnich latach słowacki rynek internetowy zyskał mocne miejsce na mapie Europy e-commerce. Dzięki niskim kosztom administrowania e-sklepem i szybkiemu wzrostowi z roku na rok wzrosło o 29%, jest celem zagranicznych handlowców.

08.03.2021
ZMIANY SPECYFIKACJI FEEDU DLA FACEBOOKA I GOOGLE

W ostatnich miesiącach bez żadnego powiadomienia Google i Facebook  dodały nowe elementy do swoich specyfikacji. Dowiedz się jak nowo pojawiająca się wersja Mergado uwzględnimy te zmiany i na co warto zwrócić uwagę.

28.08.2020

Ceny transportu wraz z informacjami na temat ofert przewoźników są niesłychanie istotne w e-handlu. To dzięki tym informacjom Twoja oferta może się wyróżnić na tle konkurencji.

W dzisiejszym artykule będziemy omawiać zasady dotyczące transportu towarów w porównywarkach, a także podpowiemy jak ułatwić pracę nad tym elementem.

04.06.2020
Google Zakupy wprowadza nowe kanały dla reklamodawców

Google Zakupy wprowadziło przełomowe innowacje. Celem wprwadzanych zmian jest precyzyjne połączenie klientów docelowych z poszukiwanymi produktami, poprzez wyświetlanie poszukiwanego asortymentu w bezpłatnych wynikach w Google.

15.05.2020

Jak skonfigurować dynamiczne reklamy w Google? W dzisiejszym artykule pokażemy Wam jak ustawić zarówno Google Ads i Mergado, tak więc aby dowiedzieć się więcej- czytajcie dalej.

01.10.2019

Dzięki platfromie Google Ads macie możliwość zwiększyć swoje zasięgi. Kampanie reklamowe są ustawiane wedłóg zróżnicowanych kryteriów, dzięki czemu Wasze reklamy mogą dotrzeć do jak największej ilości odbiorców.

14.08.2019
Zareklamuj się na wyszukiwarkach cenowych

Wyszukiwarki cenowe powstały w odpowiedzi na szybko rosnącą liczbę sklepów internetowych. Sklepy internetowe mogą w nich zareklamować swoje produkty i uzyskać większą rozpoznawalność.

 

13.08.2019
Zdobądź więcej klientów za pomocą Google Ads

Google Ads to system reklamowy firmy Google. Działa w oparciu o słowa kluczowe, które wpływają na osiągnięcie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce. Dzięki tej formie reklamy przyciągniesz więcej klientów.

09.01.2019
Promuj swoje produkty za pomocą Google Shopping #1

Dla tych, którzy mają swój e-commerce biznes, Google Shopping jest jednym z najważniejszych kanałów. Połączenie pliku produktowego z Google Merchant Center to pierwszy krok. Z naszym dwuczęściowym przewodnikiem unikniesz najczęstszych błędów a Twoja reklama będzie od początku działać na sto procent!

04.01.2019