Google Zakupy to jedna z największych platform e-commerce. Z naszymi artykułami poznajsz nowości na jej temat, a także dowiesz jak Mergado pomorze Ci zarządzać zamieszczonymi na niej reklamami.
W ostatnich miesiącach bez żadnego powiadomieniaGoogle i Facebook dodały nowe elementy do swoich specyfikacji. Dowiedz się jak nowo pojawiająca się wersja Mergado uwzględnimy te zmiany i na co warto zwrócić uwagę.
Ceny transportu wraz z informacjami na temat ofert przewoźników są niesłychanie istotne w e-handlu. To dzięki tym informacjom Twoja oferta może się wyróżnić na tle konkurencji.
W dzisiejszym artykule będziemy omawiać zasady dotyczące transportu towarów w porównywarkach, a także podpowiemy jak ułatwić pracę nad tym elementem.
Google Zakupy wprowadziło przełomowe innowacje. Celem wprwadzanych zmian jest precyzyjne połączenie klientów docelowych z poszukiwanymi produktami, poprzez wyświetlanie poszukiwanego asortymentu w bezpłatnych wynikach w Google.
Jak skonfigurować dynamicznereklamy w Google? W dzisiejszym artykule pokażemy Wam jak ustawić zarówno Google Ads i Mergado, tak więc aby dowiedzieć się więcej- czytajcie dalej.
Dzięki platfromie Google Ads macie możliwość zwiększyć swoje zasięgi. Kampanie reklamowe są ustawiane wedłóg zróżnicowanych kryteriów, dzięki czemu Wasze reklamy mogą dotrzeć do jak największej ilości odbiorców.
Wyszukiwarki cenowe powstały w odpowiedzi na szybko rosnącą liczbę sklepów internetowych. Sklepy internetowe mogą w nich zareklamować swoje produkty i uzyskać większą rozpoznawalność.
Google Ads to system reklamowy firmy Google. Działa w oparciu o słowa kluczowe, które wpływają na osiągnięcie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce. Dzięki tej formie reklamy przyciągniesz więcej klientów.
Dla tych, którzy mają swój e-commerce biznes, Google Shopping jest jednym z najważniejszych kanałów. Połączenie pliku produktowego z Google Merchant Center to pierwszy krok. Z naszym dwuczęściowym przewodnikiem unikniesz najczęstszych błędów a Twoja reklama będzie od początku działać na sto procent!