Przygotuj Bożonarodzeniowe kampanie reklamowe z listą kontrolną FAVI

Artykuł publikowany 24. 09. 2020
| 3 minuty czytania

Jesień i zima to świetny czas na podniesienie sprzedaży i wie o tym porównywarka cenowa FAVI . Aby pomóc Wam przygotować reklamy i stronę internetową na ten najważniejszy czas w zakupowym roku, przygotowała specjalną listę. Punktuje ona najważniejsze działania, dzięki którym unikniecie niepożądanych problemów, a my opracowaliśmy przewodnik opisujących jak te działania zautomatyzować.

Jakie są najważniejsze elementy reklamy?

  1. Szczegółowy opis kategorii
  2. Wysokiej jakości grafika
  3. Informacje o stanie magazywnowym i transporcie
  4. Nazwy produktów
  5. Parametry charakterystyczne dla kategorii
  6. Recenzje klientów

1. Szczegółowy opis kategorii

Zarówno sklepy jak i porównywarki charakteryzują sie różnicami w drzewie kategorii. Upewnij się, że kategorie w twoim pliku XML są jak najbardziej szczegółowe jak jest to wymagane.

Aby tego dokonać porównaj swoje dane z drzewem kategorii FAVI lub skorzystaj z Mergado.

Nasze narzędzie automatycznie podpowie Ci jakie kategorie powinny zostać dodane. Z TEGO artykułu dowiesz się, jak edytować kategorię dla grup produktów.

Wysyłanie ogólnych kategorii, takich jak promocje, wyprzedaże, rabaty, inne, akcesoria itp. jest w FAVI jest zabronione.

Przeanalizuj także sam asortyment wprowadzony do XML. Co najlepiej sprzedaje się w Twoim sklepie przed świętami? Ziainwestuj w reklmay właśnie tych produktół już teraz, oferując na przykład rabaty przedsezonowych..

2. Wysokiej jakości grafika

Sprawdź czy:

  • adresy URL produktów i zdjęć są prawidłowe — nie mogą zawierać spacji, akcentów i znaków specjalnych należy zastąpić specjalną notacją w HTML
  • dostarczasz właściwe obrazy dla każdego produktu
  • obrazy nie zawierają logo, znaków wodnych ani innych dostosowań graficznych — w przeciwnym razie mogą również zostać zablokowane
  • zdjęcia są w dostatecznie dużej rozdzielczości — im wyższa rozdzielczość, tym lepiej produkt będzie widoczny na obrazku (minimalna zalecana rozdzielczość to 1000 x 1000 px)
  • wysyłasz również alternatywne zdjęcia

Zautomatyzuj zarządzanie obrazami dzięki aplikacji Feed Image Editor. Pierwsze 10 dni możesz korzystać z niej bezpłatnie.

3. Informacje o stanie magazynowym i transporcie

Upewnij się, że informacje o stanie magazywnowym i opcjach wysyłki są właściwe i poprawnie przekazywane. To na ich podstawie klienci podejmują decyzje o zakupie produktu.

TUTAJ znajdziesz szczegółowe informacje o tym jak ustawiać opcje dostawy dla poszczególnych porównywarke cenowych.

4. Nazwy i opis produktów

Jedną z pierwszych rzeczy jaką sprawdza potencjalny klient to informacje o kolorze, materiale, rozmiarze itd.

Aby FAVI właściwie klasyfikowało Twoje produkty w filtrach słów kluczowych, etykiety produktów muszą być:

  • szczegółowe
  • jasne
  • nie formatowane

5. Parametry charakterystyczne dla kategorii

Szczegółowe informacje na temat produktów są podane w postaci paramentrów. Im więcej parametrów dla produktu określisz, tym lepiej. Dzięki nim pomożesz klientowi w podjęciu decyzji o zakupie i jednocześnie zdobędziesz przewagę nad konkurencją, która tego nie zrobiła.

Najbardziej zalecane parametry w FAVI:

  • materiał
  • kolor
  • dekoracje
  • styl
  • wymiary
  • inne cechy charakterystyczne dla produktu

Pamiętaj- Mergado umożliwia automatyzację pracy z feedem produktowym, dlatego aby sprawnie wypełnić wszystkie paramentry skorzystaj z opcji reguł jaką oferujemy. Dzięki temu dodasz paramentry do całych grup produktów zamiast robić to manualnie.

6. Recenzje użytkowników

Wiele osób dokonuje decyzji o zakupie w oparciu o recenzje klientów.  Zbieraj opinie o swoich produktach, aby zwiększyć wiarygodność swojego e‑sklepu. Ale nie bądź bierny — regularnie na nie odpowiadaj i korzystaj z serwerów dedykowanych zbieraniu recenzji.

Wskazówki FAVI, są bardzo trafne. Śmiało warto wykorzystać je także do innych porównywarek cenowych.Korzystaj z Mergado aby automatyzować praće z porównarkami cenowymi. Wypróbuj przez 30 dni za darmo.

Nezapomeňte – ačkoliv se v tomto článku věnujeme FAVI, výše zmíněné tipy a rady platí pro nastavení inzerce na většině známých zbožáků. Inzerujete vaše zboží na více srovnávačích? Víte, že vaši inzerci dokážete spravovat hromadně a automatizovaně z jednoho místa v Mergadu? Vyzkoušejte ho na 30 dní zdarma a uvidíte, kde všude vám zjednoduší práci.

Czytaj dalej:

Autor / Anna Grzelczak / 24. 09. 2020

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.