Przygotuj Bożonarodzeniowe kampanie reklamowe z listą kontrolną FAVI
Jesień i zima to świetny czas na podniesienie sprzedaży i wie o tym porównywarka cenowa FAVI . Aby pomóc Wam przygotować reklamy i stronę internetową na ten najważniejszy czas w zakupowym roku, przygotowała specjalną listę. Punktuje ona najważniejsze działania, dzięki którym unikniecie niepożądanych problemów, a my opracowaliśmy przewodnik opisujących jak te działania zautomatyzować.
Jakie są najważniejsze elementy reklamy?
- Szczegółowy opis kategorii
- Wysokiej jakości grafika
- Informacje o stanie magazywnowym i transporcie
- Nazwy produktów
- Parametry charakterystyczne dla kategorii
- Recenzje klientów
1. Szczegółowy opis kategorii
Zarówno sklepy jak i porównywarki charakteryzują sie różnicami w drzewie kategorii. Upewnij się, że kategorie w twoim pliku XML są jak najbardziej szczegółowe jak jest to wymagane.
Aby tego dokonać porównaj swoje dane z drzewem kategorii FAVI lub skorzystaj z Mergado.
Nasze narzędzie automatycznie podpowie Ci jakie kategorie powinny zostać dodane. Z TEGO artykułu dowiesz się, jak edytować kategorię dla grup produktów.
Wysyłanie ogólnych kategorii, takich jak promocje, wyprzedaże, rabaty, inne, akcesoria itp. jest w FAVI jest zabronione.
Przeanalizuj także sam asortyment wprowadzony do XML. Co najlepiej sprzedaje się w Twoim sklepie przed świętami? Ziainwestuj w reklmay właśnie tych produktół już teraz, oferując na przykład rabaty przedsezonowych..
2. Wysokiej jakości grafika
Sprawdź czy:
- adresy URL produktów i zdjęć są prawidłowe — nie mogą zawierać spacji, akcentów i znaków specjalnych należy zastąpić specjalną notacją w HTML
- dostarczasz właściwe obrazy dla każdego produktu
- obrazy nie zawierają logo, znaków wodnych ani innych dostosowań graficznych — w przeciwnym razie mogą również zostać zablokowane
- zdjęcia są w dostatecznie dużej rozdzielczości — im wyższa rozdzielczość, tym lepiej produkt będzie widoczny na obrazku (minimalna zalecana rozdzielczość to 1000 x 1000 px)
- wysyłasz również alternatywne zdjęcia
Zautomatyzuj zarządzanie obrazami dzięki aplikacji Feed Image Editor. Pierwsze 10 dni możesz korzystać z niej bezpłatnie.
3. Informacje o stanie magazynowym i transporcie
Upewnij się, że informacje o stanie magazywnowym i opcjach wysyłki są właściwe i poprawnie przekazywane. To na ich podstawie klienci podejmują decyzje o zakupie produktu.
TUTAJ znajdziesz szczegółowe informacje o tym jak ustawiać opcje dostawy dla poszczególnych porównywarke cenowych.
Aby FAVI właściwie klasyfikowało Twoje produkty w filtrach słów kluczowych, etykiety produktów muszą być:
- szczegółowe
- jasne
- nie formatowane
5. Parametry charakterystyczne dla kategorii
Szczegółowe informacje na temat produktów są podane w postaci paramentrów. Im więcej parametrów dla produktu określisz, tym lepiej. Dzięki nim pomożesz klientowi w podjęciu decyzji o zakupie i jednocześnie zdobędziesz przewagę nad konkurencją, która tego nie zrobiła.
Najbardziej zalecane parametry w FAVI:
- materiał
- kolor
- dekoracje
- styl
- wymiary
- inne cechy charakterystyczne dla produktu
Pamiętaj- Mergado umożliwia automatyzację pracy z feedem produktowym, dlatego aby sprawnie wypełnić wszystkie paramentry skorzystaj z opcji reguł jaką oferujemy. Dzięki temu dodasz paramentry do całych grup produktów zamiast robić to manualnie.
6. Recenzje użytkowników
Wiele osób dokonuje decyzji o zakupie w oparciu o recenzje klientów. Zbieraj opinie o swoich produktach, aby zwiększyć wiarygodność swojego e‑sklepu. Ale nie bądź bierny — regularnie na nie odpowiadaj i korzystaj z serwerów dedykowanych zbieraniu recenzji.
Wskazówki FAVI, są bardzo trafne. Śmiało warto wykorzystać je także do innych porównywarek cenowych.Korzystaj z Mergado aby automatyzować praće z porównarkami cenowymi. Wypróbuj przez 30 dni za darmo.
Nezapomeňte – ačkoliv se v tomto článku věnujeme FAVI, výše zmíněné tipy a rady platí pro nastavení inzerce na většině známých zbožáků. Inzerujete vaše zboží na více srovnávačích? Víte, že vaši inzerci dokážete spravovat hromadně a automatizovaně z jednoho místa v Mergadu? Vyzkoušejte ho na 30 dní zdarma a uvidíte, kde všude vám zjednoduší práci.
Add new comment