Google Shopping
Co to jest Google Shopping?
Google Shopping lub Google Zakupy to jeden z największych porównywarek towarów na świecie. Kampanie Google Shopping to jeden z rodzajów reklam Google Ads. Charakteryzują się one głównie odniesieniem do konkretnego produktu, zawierają zdjęcie produktu, jego cenę oraz krótki opis. Często są znaczącym źródłem konwersji.
Gdzie możesz reklamować się w Google Shopping?
Dzięki Zakupom Google możesz oferować swoje towary w kilkudziesięciu krajach. Obecnie kampanie Google Shopping można tworzyć w Australii, Belgii, Brazylii, Czechach, Danii, Francji, Indiach, Irlandii, Włoszech, Japonii, RPA, Kanadzie, Węgrzech, Meksyku, Niemczech, Holandii, Norwegii, Nowej Zelandii. Polska, Austria, Rosja, Singapur, Wielka Brytania, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Turcja lub Stany Zjednoczone. W wielu innych krajach trwają testy beta.
W jaki sposób Mergado pomoże Ci reklamować się w Zakupach Google?
Mergado to narzędzie do marketingu kanałów, za pomocą którego możesz zbiorczo i automatycznie skonfigurować reklamy dla wielu dużych porównywarek produktów, w tym Zakupów Google.
- Mergado od kilku lat oferuje pełną obsługę formatu Google Shopping. Oferujemy kanał audytu dla wszystkich domen i automatycznie szepczemy drzewo kategorii.
- Czy Twój e‑sklep działa na jakiejś platformie e‑sklepu typu open source? Połącz go wygodnie z Mergado za pomocą pakietu Mergado.
- W aplikacji Feed Image Editor możesz zbiorczo edytować obrazy, które są bardzo ważne dla reklamy w Google Shopping.
- Przyciągają Cię rynki zagraniczne? Aplikacja Translating Parrot może obsłużyć tłumaczenie kanału. Nic nie stoi na przeszkodzie, by reklamować się na nowych rynkach.
Jak się reklamować na Google Shopping?
-
Każdy handlowiec, którego sklep internetowy oferuje odpowiednie towary. Kluczem jest posiadanie idealnie dostrojonego feedu. Nawet drobne uchybienia mogą prowadzić do nieumieszczenia produktów na liście, a tym samym zmniejszyć skuteczność kampanii.
-
Pełne informacje na temat specyfikacji pliku danych Zakupów Google znajdziesz w Specyfikacji danych produktów.
-
Źródłem danych są tradycyjne importy XML.
-
Pliki muszą być zapisane pod adresem URL.