Przygotuj Bożonarodzeniowe kampanie reklamowe z listą kontrolną FAVI

Jesień i zima to świetny czas na podniesienie sprzedaży i wie o tym porównywarka cenowa FAVI . Aby pomóc Wam przygotować reklamy i stronę internetową na ten najważniejszy czas w zakupowym roku, przygotowała specjalną listę. Punktuje ona najważniejsze działania, dzięki którym unikniecie niepożądanych problemów, a my opracowaliśmy przewodnik opisujących jak te działania zautomatyzować.

Jakie są najważniejsze elementy reklamy?

  1. Szczegółowy opis kategorii
  2. Wysokiej jakości grafika
  3. Informacje o stanie magazywnowym i transporcie
  4. Nazwy produktów
  5. Parametry charakterystyczne dla kategorii
  6. Recenzje klientów

1. Szczegółowy opis kategorii

Zarówno sklepy jak i porównywarki charakteryzują sie różnicami w drzewie kategorii. Upewnij się, że kategorie w twoim pliku XML są jak najbardziej szczegółowe jak jest to wymagane.

Aby tego dokonać porównaj swoje dane z drzewem kategorii FAVI lub skorzystaj z Mergado.

Nasze narzędzie automatycznie podpowie Ci jakie kategorie powinny zostać dodane. Z TEGO artykułu dowiesz się, jak edytować kategorię dla grup produktów.

Wysyłanie ogólnych kategorii, takich jak promocje, wyprzedaże, rabaty, inne, akcesoria itp. jest w FAVI jest zabronione.

Jednym z podstawowych elementów automatyzacji w Mergado jest możliwość grupowej edycji produktów. Funkcja ta, kryje sie w naszym narzędziu pod hasłem Reguły, a z dzisiejszego artykułu dowiesz się jakie reguły upodobali sobie e-commersi z Czech i Słowacji. 

16.01.2020

Przeanalizuj także sam asortyment wprowadzony do XML. Co najlepiej sprzedaje się w Twoim sklepie przed świętami? Ziainwestuj w reklmay właśnie tych produktół już teraz, oferując na przykład rabaty przedsezonowych..

 

2. Wysokiej jakości grafika

Sprawdź czy:

  • adresy URL produktów i zdjęć są prawidłowe - nie mogą zawierać spacji, akcentów i znaków specjalnych należy zastąpić specjalną notacją w HTML
  • dostarczasz właściwe obrazy dla każdego produktu
  • obrazy nie zawierają logo, znaków wodnych ani innych dostosowań graficznych - w przeciwnym razie mogą również zostać zablokowane
  • zdjęcia są w dostatecznie dużej rozdzielczości - im wyższa rozdzielczość, tym lepiej produkt będzie widoczny na obrazku (minimalna zalecana rozdzielczość to 1000 x 1000 px)
  • wysyłasz również alternatywne zdjęcia

Zautomatyzuj zarządzanie obrazami dzięki aplikacji Feed Image Editor. Pierwsze 10 dni możesz korzystać z niej bezpłatnie.

Feed Image Editor

Feed Image Editor to aplikacja do pracy ze zdjęciami produktów z Twojego e-sklepu. Pozwala uzupełnić zdjęcia kolorowymi ramkami, paskami, kropkami, tekstem, gotową lub samodzielnie stworzoną grafiką.

Feed Image Editor jest idealnym urządzeniem do ulepszania zdjęć reklam produktów na Facebook’u czy Instagramie, gdzie pomaga zwiększać ich współczynnik klikalności. Możesz skorzystać z niego również gdzie indziej!

Obsługiwane formaty na wyjściu:

  • 600 x 600 px
  • 1080 x 1080 px
  • 1200 x 628 px

 

3. Informacje o stanie magazynowym i transporcie

Upewnij się, że informacje o stanie magazywnowym i opcjach wysyłki są właściwe i poprawnie przekazywane. To na ich podstawie klienci podejmują decyzje o zakupie produktu.

TUTAJ znajdziesz szczegółowe informacje o tym jak ustawiać opcje dostawy dla poszczególnych porównywarke cenowych.

Ceny transportu wraz z informacjami na temat ofert przewoźników są niesłychanie istotne w e-handlu. To dzięki tym informacjom Twoja oferta może się wyróżnić na tle konkurencji.

W dzisiejszym artykule będziemy omawiać zasady dotyczące transportu towarów w porównywarkach, a także podpowiemy jak ułatwić pracę nad tym elementem.

04.06.2020

4. Nazwy i opis produktów

Jedną z pierwszych rzeczy jaką sprawdza potencjalny klient to informacje o kolorze, materiale, rozmiarze itd.

Aby FAVI właściwie klasyfikowało Twoje produkty w filtrach słów kluczowych, etykiety produktów muszą być:

  • szczegółowe
  • jasne
  • nie formatowane

 

5. Parametry charakterystyczne dla kategorii

Szczegółowe informacje na temat produktów są podane w postaci paramentrów. Im więcej parametrów dla produktu określisz, tym lepiej. Dzięki nim pomożesz klientowi w podjęciu decyzji o zakupie i jednocześnie zdobędziesz przewagę nad konkurencją, która tego nie zrobiła.

Najbardziej zalecane parametry w FAVI:

  • materiał
  • kolor
  • dekoracje
  • styl
  • wymiary
  • inne cechy charakterystyczne dla produktu

Pamiętaj- Mergado umożliwia automatyzację pracy z feedem produktowym, dlatego aby sprawnie wypełnić wszystkie paramentry skorzystaj z opcji reguł jaką oferujemy. Dzięki temu dodasz paramentry do całych grup produktów zamiast robić to manualnie.

 

6. Recenzje użytkowników

Wiele osób dokonuje decyzji o zakupie w oparciu o recenzje klientów.  Zbieraj opinie o swoich produktach, aby zwiększyć wiarygodność swojego e-sklepu. Ale nie bądź bierny - regularnie na nie odpowiadaj i korzystaj z serwerów dedykowanych zbieraniu recenzji.

 

 

Wskazówki FAVI, są bardzo trafne. Śmiało warto wykorzystać je także do innych porównywarek cenowych.Korzystaj z Mergado aby automatyzować praće z porównarkami cenowymi. Wypróbuj przez 30 dni za darmo.

Nezapomeňte – ačkoliv se v tomto článku věnujeme FAVI, výše zmíněné tipy a rady platí pro nastavení inzerce na většině známých zbožáků. Inzerujete vaše zboží na více srovnávačích? Víte, že vaši inzerci dokážete spravovat hromadně a automatizovaně z jednoho místa v Mergadu? Vyzkoušejte ho na 30 dní zdarma a uvidíte, kde všude vám zjednoduší práci.

 

 

 

 

 

Czytaj dalej:

Dodaj komentarz