Które porównywarki produktów zwiększą sprzedaż Twojego e‑sklepu

Artykuł publikowany 27. 10. 2021
| 5 minut czytania

Porównywarki produktów i wyszukiwarki od dawna są skutecznym narzędziem reklamowym. Wśród nich znajdziesz kilka uniwersalnych dla początkujących i zaawansowanych sprzedawców. Ale nawet te, których jeszcze nie znasz, a jednocześnie będą w stanie pozyskać nowych klientów. Zapoznasz się z nimi za pomocą Mergado przewodnik.

Mergado jest odpowiednim partnerem do prowadzenia kampanii reklamowych i ich ulepszania

Mergado to wszechstronne narzędzie, dzięki któremu z jednego miejsca możesz kontrolować reklamę w wielu miejscach w Czechach jak i za granicą systemy reklamowe. Tworzenie eksportu dla wybranych formatów jest łatwe. A jeśli zdecydujesz się dodać więcej, możesz je łatwo przekonwertować w Mergado.

Dzięki naszemu wirtualnemu administratorowi możesz automatycznie zarządzać wszystkimi aspektami plików danych. Dodatkowo możesz samodzielnie zarządzać reklamą e‑sklepu – przyspieszy to codzienne działania marketingowe i oszczędzi koszty pracy programistów.

Tworzenie eksportu i ustawianie reklam w Mergado jest łatwe. Wszystkim początkującym polecamy udział w bezpłatnych warsztatach Zaczynamy z Mergado. Po jej ukończeniu osiągniesz poziom zaawansowanych użytkowników.

Na jakie duże porównywarki zdecydowanie warto postawić w Czechach

Heureka, Zboží.cz i Google Shopping w Czechach to jeden z trzech podstawowych filarów reklamy towarów. Dzięki dobrze przygotowanym kampaniom e‑sklepy o dowolnej wielkości i rodzaju asortymentu mogą odnieść sukces. Za pomocą systemów certyfikacji lub pomiaru konwersji oferuje możliwości lepszego dotarcia do klienta lub wsparcia wiarygodności sprzedawców.

  • Heureka oferuje towary wszelkiego rodzaju. W swoim portfolio znajdziesz większość e-sklepów i marek na rynku. W Czechach jest numerem jeden wśród towarów. Daje możliwość opracowania opinii klientów, oceny dostępności towaru oraz zestawienia cen transportu. Oceniający należy do grupy Heureka Group. Z jego pomocą możesz rozszerzyć działalność na cały region CEE.

    Znak Zweryfikowany przez Klienta to gwarancja jakościowej i korzystnej oferty. W ten sposób oferuje dużą przewagę konkurencyjną uczestniczącym e‑sklepom, a ponadto może zapewnić im lepsze miejsce na liście e‑sklepów.

    W jakich działaniach Mergado pomoże Ci w reklamie na Heurece?

    Nasz edytor udostępnia wiele narzędzi i dodatkowych aplikacji, dzięki którym zautomatyzujesz wiele codziennych operacji e‑sklepu.

  • Zboží.cz jest drugim najczęściej używaną platformą w Czechach. Oferuje większość zwykłych rodzajów towarów. Zapewnia również klientom wiele zniżek, przewodników i recenzji. W jego portfolio znajdziesz program certyfikowanych agencji, które w razie potrzeby poprowadzą za Ciebie kampanie.

    W roku 2020 jej założyciel Seznam.cz rozszerzył swoje wyszukiwanie o informacje o produktach z Zboží, przyspieszając w ten sposób wyszukiwanie towarów.

    W jaki sposób Mergado pomoże Ci w reklamie na Zboží.cz?

    Nasz edytor udostępnia wiele narzędzi i dodatkowych aplikacji, dzięki którym zautomatyzujesz wiele codziennych operacji e‑sklepu.

  • Google Shopping w swoich mutacjach istnieją na całym świecie. Są jednym z rodzajów reklam Google Ads i są głównym źródłem konwersji. Za ich pośrednictwem możesz reklamować się w kilkudziesięciu krajach również poza Europą.

    Wszystkie informacje odnośnie feedu dla Google Shopping nznajdziesz w Specyfikacja danych produktu.

    Jak reklamować się na Google  Shopping za pomocą Mergado

    Nasz edytor udostępnia wiele narzędzi i dodatkowych aplikacji, dzięki którym zautomatyzujesz wiele codziennych operacji e‑sklepu.

W wielu przypadkach opłaca się sprzedawać na specjalistycznych równiarkach

Dla detalistów modowych czy np. towarów z obszaru Home&Decor sprzedaż poprzez towary specjalistyczne może być wielokrotnie większą konwersją w przypadku prawidłowo ustalonych strategii. Często przyciąga więcej odwiedzających, którzy są zainteresowani bardziej konkretnymi rodzajami produktów. Ogromne korzyści daje możliwość połączenia z usługami dostosowywania zestawień produktów, kodów pomiarowych i przycisków.

  • GLAMI specjalizuje się przede wszystkim w modzie i dodatkach, ale stopniowo dołączyła asortyment z kategorii mieszkaniowych, ogrodowych czy sportowych. Oceniający zapewnia konsumentom porady zakupowe lub możliwość tworzenia własnych wirtualnych galerii. Oferuje również program lojalnościowy GLAMI TOP, który pomaga e‑sklepom uwidocznić konkretne marki.

    Mergado ułatwi Ci ustawienie reklamy na GLAMI

    Nasz edytor udostępnia wiele narzędzi i dodatkowych aplikacji, dzięki którym zautomatyzujesz wiele codziennych operacji e‑sklepu.

  • FAVI koncentruje się na segmencie mebli, dekoracji i sprzętu AGD. Oferuje marketerom możliwość zbierania opinii, które pomagają zwiększyć wiarygodność marki. Jej witrynę odwiedza dziennie nawet 100 000 użytkowników za pośrednictwem aplikacji internetowych i mobilnych. FAVI działa w ośmiu innych krajach — jest zatem odpowiednim kanałem ekspansji na sąsiednie i bardziej odległe rynki europejskie.

    Skonfiguruj reklamy w FAVI automatycznie

    Nasz edytor udostępnia wiele narzędzi i dodatkowych aplikacji, dzięki którym zautomatyzujesz wiele codziennych operacji e‑sklepu.

  • Biano oferuje szereg mieszkań, akcesoriów i potrzeb domowych. Konsumenci znajdą również na jego stronie inspiracje w postaci porad projektantów wnętrz i architektów. Równiarka udostępnia usługę Biano Star, dzięki której e‑sklepy otrzymują informację zwrotną od klientów. Oprócz Czech działa również w Europie Środkowej i Południowej oraz Brazylii.

    Z Mergadem będziesz kontrolować reklamę na Biano jak profesjonalista

    Nasz edytor udostępnia wiele narzędzi i dodatkowych aplikacji, dzięki którym zautomatyzujesz wiele codziennych operacji e‑sklepu.

Mniejsze porównywarki mają tę zaletę, że środowisko jest mniej konkurencyjne

Nie zawsze musi być prawdą, że duże porównywarki oferują wszystkie korzyści, a małe nie. Zwłaszcza jeśli sprzedajesz konkurencyjne produkty, mniejsze kanały sprzedaży mogą być sposobem na lepsze dotarcie do klientów

  • ShopAlike zajmuje się porównywaniem wielu rodzajów towarów od mody, akcesoriów domowych, biżuterii po potrzeby sportowe i hodowlane. Poprzez portale ShopAlike i LadenZeile gromadzi oferty z ponad 3500 e‑sklepów, które dziennie odwiedza około pięćset tysięcy odwiedzających. Za korzystanie z niego nie płacisz żadnych opłat wstępu ani opłat ryczałtowych. Sieć równiarek ShopAlike, które działają w kolejnych dwunastu krajach, jest obsługiwana przez firmę Visual Meta.

    W jaki sposób Mergado pomoże Ci w reklamie w ShopAlike?

    Nasz edytor zapewnia wiele narzędzi i dodatkowych aplikacji, dzięki którym zautomatyzujesz wiele codziennych operacji e‑sklepu.

Wybierz najbardziej idealne porównywarki dla swojego e‑sklepu. Niezależnie od tego, czy jest to tylko jeden, czy kilka z nich na raz, dzięki Mergado możesz wygodnie i automatycznie skonfigurować swoje reklamy z jednego miejsca.

Może Cię również zainteresować:

Autor / Lukáš Horák / 27. 10. 2021

Łukasz zajmuje się większością komunikacji w języku czeskim w Mergado. Poprzez blogi, pocztę e‑mail i sieci społecznościowe regularnie dostarcza czytelnikom e‑commerce informacji dotyczących handlu elektronicznego oraz wskazówki od Mergado. Kiedy nie jest copywriterem lubi proste rzeczy, takie jak badminton, wycieczki, ukryte perełki z muzyki lat 80. i owoce morza podawane z czerwonym winem.

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.