DODAJ BRAKUJĄCE ZDJĘCIA Z FEED IMAGE EDITOR I BARCODELOOKUP

Artykuł publikowany 19. 08. 2020
| 2 minuty czytania

Czy chciałbyś jednym kliknięciem odnaleźć brakujące zdjęcia produktów w swoim kanale reklamowym? Feed Image Editor pomoże Ci tego dokonać, a dodatkowo jego przegląd umożliwi wygodne dostosowanie parametrów obrazu dla najczęściej używanych towarów.

Znajdź brakujące obrazy i dodaj je do reklamy

Jeśli kupujący nie zobaczą zdjęć Twoich towarów, będą mieli ograniczone pojęcie o tym co sprzedajesz. Ponadto większość porównywarek odrzuci produkty bez zdjęć i właśnie dlatego FIE ma teraz funkcję, która złatwością pomoże Ci je odnaleźć.

Zdobądź zdjęcia z bazy produktów

Bazy produktów zawierają ich specyfikacje i zdjęcia o wymaganej jakości. Właśnie dlatego  FIE połączył siły z jednym z nich, barcodelookup.com, który gromadzi ponad 200 milionów towarów z całego świata.Proces wyszukiwania zdjęcia w bazie danych opiera się tutaj na wykorzystaniu kodów EAN, więc upewnij się, że Twój feed produktowy zawiera ten element.

Jak wykorzystać pełnię możliwości FIE i BarCodeLookUp?

1. W edytorze obrazów kanału kliknij sekcję Produkty

2. W filtrze Grupa wybierz zakładkę Produkty bez obrazów i potwierdź przyciskiem Filtruj.

3. Tutaj, po prawej stronie każdego produktu, znajdziesz przycisk z ikoną kodu kreskowego. Po jej kliknięciu przejdziesz bezpośrednio do wyniku wyszukiwań z bazy danych. Jeśli chcesz wykorzystać wybrany obraz, możesz bezpłatnie go pobrać.

Dzięki FIE uzyskasz obrazy najczęściej używanych komparatorów w idealnych parametrach

Jeśli reklamujesz się na różnych kanałach towarowych lub reklamowych, prawdopodobnie będziesz musiał dostosować zdjęcia produktów do każdego z nich. Komparatory mają własne wymagania dotyczące reklamy graficznej, więc musisz uważać na to, jak wyglądają Twoje obrazy.

Zwróć uwagę na:

  • tło
  • rozmiar
  • format
  • znaki wodne
  • i innych elementów graficznych

Nie szukaj informacji na temat poszczególnych parametrów wymaganych przez porównywarki.

Na blogu FIE znajdziesz wszystkie niezbędne informacje w przejrzystych tabelach.

Powoli zbliżamy się do okresu akcji przedświątecznych. Upewnij się, że masz wszystkie obrazy produktów, a jeśli nie, dodaj je z banku produktów.

Marketing wizerunkowy to złożone działanie marketingowe, na które należy zwrócić uwagę. Pomożemy Ci w jego początkach. Po prostu zarejestruj się na szkolenie How to Image Marketing przy użyciu Feed Image Editor.

Czytaj dalej:

Autor / Anna Grzelczak / 19. 08. 2020

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.