Dzięki nowościom w Favi Twoja sprzedaż mebli osiąga lepsze wyniki
Wyszukiwarka mebli i akcesoriów do dekoracji wnętrz Favi wprowadza zmiany. Mają one na celu pomóc użytkownikom uprościć reklamę, a także zwiększyć ich przychody. Oto jakie nowości przygotowało dla nas Favi.
Dzięki zmianom w Favi podniesię się wasza wiarygodność, a wasze towary będą lepiej widoczne.
Uproszczone raportowanie stanów magazynowych.
Jeśli twoje produkty są na składzie, możesz dodać tą informację do twojego ogłoszenia na stronie Favi. Wystarczy w kategorii AVAILABILITY (dla Google Shopping) wybrać opcję „IN STOCK“
Nowe zasady wysyłania obrazów
Favi przygotowuje zmiany w sposobie wyświetlania produktów. Celem tych zmian jest między innymi podniesienie jakości zdjęć produktów.
Nowe zasady dotyczące politiki dodawania zdjęć:
• Wysoka rozdzielczość (najlepiej 1200 x 1200 px)
• Białe tło
• Brak logo, znaków wodnych lub innych grafik
• Rozmiar i kolor konkretnego produktu, a nie zestawu
Większa wiarygodność dzięki logo Favi
Jeśli zostaniesz jednym ze sprawdzonych sklepów internetowych Favi, dostaniesz możliwość umieszczenia baneru FAVI z linkiem do twojej oferty u siebie w sklepie. Współpraca z międzynarodową wyszukiwarką, wpłynie wzrost zaufania klientów. Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej.
Korzystaj z nowości w Favi, aby zdobyć więcej klientów! Sprzedajesz meble lub akcesoria, ale jeszcze nie zacząłeś reklamować się na Favi? Reklama na tej specjalistycznej wyszukiwarce jest jednym z tematów naszego szkolenia z podstaw feed marketingu!.
Łukasz zajmuje się większością komunikacji w języku czeskim w Mergado. Poprzez blogi, pocztę e‑mail i sieci społecznościowe regularnie dostarcza czytelnikom e‑commerce informacji dotyczących handlu elektronicznego oraz wskazówki od Mergado. Kiedy nie jest copywriterem lubi proste rzeczy, takie jak badminton, wycieczki, ukryte perełki z muzyki lat 80. i owoce morza podawane z czerwonym winem.
Add new comment