Mergado 2 obsługuje format MALL Marketplace
Do MALL Marketplace, aby stworzyć funkcjonalną reklamę, należy przestrzegać określonej kolejności elementów, których wymaga. Mergado 2 obsługuje ten format i wyświetla parametry zgodnie ze specyfikacją MALL. Ułatwi Ci to dużo pracy, nawet jeśli nadal będziesz musiał wykonywać niektóre zadania ręcznie.
Czy chcesz teraz korzystać z Mergado 2? Po prostu napisz do nas
- Obecna wersja Mergado nie obsługuje formatu MALL Marketplace. Możliwość generowania parametrów oferuje Mergado 2, które wprowadzimy na przełomie czerwca i lipca 2022 roku.
- Jeśli chcesz teraz używać go do zarządzania feedami, skontaktuj się z naszym supportem. Po prostu włączymy dla Ciebie tę opcję.
- Mergado 2 poszerzy dotychczasowe możliwości wykorzystania Mergado o wiele przydatnych funkcji.
Aby prawidłowo wejść na rynek MALL, Twój plik danych musi spełniać kilka wymagań
MALL Marketplace wymaga wielu warunków. Dlatego, kiedy zaczynasz zakładać dla niego feed w Mergado, musisz ich pilnować.
Specyfikacje można znaleźć w bazie wiedzy MALL:
Konfiguracja feedu dostępności jest stosunkowo łatwa. Przygotowanie feeda produktowego dla formatu MALL Marketplace zawiera kilka szczegółów, w zależności od rodzaju towaru i odpowiedniej kategorii.
Sprawdzmy to na przykładzie:
W MALL Marketplace szukasz produktów w kategorii Broszki. Identyfikuje Twój identyfikator MALL jako „NM083” i wymaga ustawienia niektórych obowiązkowych parametrów i ich wartości dla tych pozycji:
PARAM | NAME: ‘GENDER_AND‘
PARAM | VALUE: ‘dla kobiet‘ lub ‘dla mężczyzn”
a
PARAM | NAME: ‘AGE_AND‘
PARAM | VALUE: ‘dl dzieci” lub‘dla dorosłych‘
Metoda:
- Dokonaj wyboru produktów dla wybranych towarów (w tym przypadku broszki).
- Na tento výběr aplikujte pravidlo Nastavit parametry produktů, ve kterém si tyto parametry přidáte.
- Na lewej stranie napisz GENDER_TAK a na prawej na przykład: dla kobiet.
- Po lewej stronie piszesz PŁEĆ_I, a po prawej np. dla kobiet.
- Zapisz regułę i w razie potrzeby zregeneruj plik danych.
Mergado wkrótce wprowadzi wiele ulepszeń, co będzie oznaczać pewne zmiany w interfejsie i korzystaniu z jego funkcji, do czego przyzwyczailiście się do tej pory. O wszystkim poinformujemy na czas i będziemy stale dodawać pomoc i instrukcje jak pracować z nowymi funkcjonalnościami.
Może Cię również zainteresować:
Łukasz zajmuje się większością komunikacji w języku czeskim w Mergado. Poprzez blogi, pocztę e‑mail i sieci społecznościowe regularnie dostarcza czytelnikom e‑commerce informacji dotyczących handlu elektronicznego oraz wskazówki od Mergado. Kiedy nie jest copywriterem lubi proste rzeczy, takie jak badminton, wycieczki, ukryte perełki z muzyki lat 80. i owoce morza podawane z czerwonym winem.
Add new comment