MergadoFest 2020 — dowiedz się więcej o automatyzacji ecommerce

Artykuł publikowany 03. 08. 2020
| 3 minuty czytania

Po raz czwarty mamy przyjemność zaprosić na konferencję e‑commerce MergadoFest.

17 września w Mo-cha w Brnie, w Czechach, powitamy prelegentów z czeskiej i słowackiej sceny marketingu internetowego.

Czego możecie się po niej spodziewać?

Mergado jest narzędziem do automatyzacji ecommerce, i właśnie o tym mówimy podczas naszej konferencji. TUTAJ znajdziecie pełny program.

Konferencja będzie jednodniowa, wypełniona wykłądami i warsztatami. W międzyczasie udostępniona zostanie także scena networkingu, a wieczorem razem z Wami wybierzemy się na piwo.

Wstęp na całą konferencję jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zapisz się z wyprzedzeniem! Rejestrację rozpoczynamy 5 sierpnia.

Program MergadoFest

Probidding to jeden z meetupów, który organizujemy z Mergado. Niestety w dobie kwarantanny nie mógł się odbyć, ale na szczęście na MergadoFest pojawi się scena zżeszająca lektorów omawiający strategię postów sponsorowanych.

Razem z nimi wystąpią także Vlada TrevisanBestetoJana Dzuričková z agencji Unikum. Vlada omówi jak rozpocząć wycenę w produktów w e‑sklepie, a po południu przeprowadzi warsztaty praktyczne na ten temat. Jana z koleji zdradzi tajniki Google CSS w licytowaniu znanych porównywarkach.

Ekspansji zagranicznej będzie dedykowana scena Office. 

Dowiesz się na niej o tym co dzieje się obecnie w Polsce, na Bałkanach czy Węgrzech. Dodatkowo Milan Fiala, reprezentujący agencję eVisions, opowie o tym jak przeniesć e‑sklepu na rynek niemiecki, a Dita Středová i Eliška Bielková z eBrána przeprowadzą warsztaty podczas których nie zabraknie porad na temat bezbłędnego pliku produktowego.

Jak 2020 wpłynał na czeskie eCommerce?

Z koleji Scena Akvárko będzie przez cały dzień będzie dostarczać uczestnikom wiadomości na temat wycen i biddingu. Tutaj możemy spodziewać się przedewszystkim wykładów od  Dominiki Postovej z Pricing Fox i Jirki Guňki z Bidding Fox.

Scena główna w Mergado będzie miała do zaoferowania największe spectrum infromacji. W otwierającej prelekcji, Michał Janik, twórca Mergado, opowie o tym jak 2020 zmienił naszą aplikację i sposób w jaki ona operuje. Zobaczymy na niej Honzę Kotek z porównywarki cen Heureka, Martina Čtvrtníček z Ordelogy oraz Adam Funiok z agencji Proficio.

Bogaty program sceny Biblioteka rozpocznie się od warsztatów Marka Daňko z Feed Image Editor. Rozwinie on temat marketingu wizerunkowego i częstych błędów w zdjęciach produktów.

Po obiedzie odbędzie się tam wykład Adama Cagal z ptagroup. Dowiemy się z niego więcej o analizie i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek dla towarów takich jak GLAMI, Favi czy Biano. Luděk Volejník opowie jak zmodyfikować kanał od dostawcy w celu importu na platformę Shoptet, a Martin Ondrišák z agencji Ui42 o sukcesie i przegranej licytacji.

Mamy nadzieję, że taki różnorodny program pomoże Wam efektywniej reklamować się w porównywarkach.Aby dowiedzieć się jak było w zeszłym roku, zajrzyj do TEGO posta.

Dowiedz się, jak przebiegała zeszłoroczna edycja, śledź nasze media społecznościowe, facebookowy event  i naszego bloga.Mohlo by vás zaujímať:

Autor / Petra Marková / 03. 08. 2020

Swoją melodyjną znajomością języka słowackiego copywriterka Petra dba o rynek słowacki. Pisze teksty, bloguje, tłumaczy i z pasją tworzy treści na portalach społecznościowych. Kiedy nie szuka właściwych słów, poświęca czas swojej mieszkalnej dżungli, pieczeniu, spotkaniom w kawiarniach lub podróżom. 

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.