Nowości w Favi i nie tylko

Artykuł publikowany 18. 09. 2019
| 3 minuty czytania

Mergado stale monitoruje nowości w świecie porównywarek cenowych i dziś chcemy podzielić się wszystkim czego się dowiedzieliśmy. Kto, co, jak i kiedy? Dowiedz się więcej z dzisiejszego artykułu.

Zmiany kosztu za kliknięcie

Wraz z nadejściem jesieni FAVI przygotowało zmianę w cenniku — 16 września zmienił się minimalny koszt za kliknięcie. Zmiana ta pojawia się w związku analizą konkurencji, wydajności i cen produktów przeprowadzoną przez Favi. W oparciu o te czynniki minimalny CPC zostanie dostosowany dla każdej grupy.

Jednocześnie FAVI ustaliło szerszy zakres minimalnych CPC — od 1,10 USD do 2,60 USD, w zależności od kategorii, w której znajduje się produkt. Jeśli cena będzie ustalona na poziomie wyższym niż nowa stawka minimalna nie powinno to wpłynąć na ustawienia Twojego sklepu. A jeśli twoje obecne ustawienia nie spełniają wymogów, 16 września FAVI automatycznie dostosuje je do nowych zasad.

Zmiany te dotyczą produktów, które są opisane zgodie z drzewem kategorii Favi. W przypadku produktów nie zawierających się w tych kategoriach cena pozostanie nie zmieniona i równa 1,30 USD za kliknięcie.

Inspiracje — nowa grupa na czeskim forum

Forum Mergado wzbogaciło sie o nową grupę. Michał Janík, guru czeskiego marketingu, stworzył miejsce w którym zarówno właściciele sklepów jak i marketingowcy będą mogi wymieniać się doświadczeniami.

Pierwsze chwytliwe tematy, które pomagają wielu e‑sklepom to:

  • Komentarze do wybranych produktów są świetne. Ale czemu służą?
  • Wybrane produkty mogą porównywać zmienne numeryczne, w tym obliczenia. Czy korzystasz z nich?
  • J.edit to super asystent specjalisty ds. feedów produktowych. Jak go zainstalować i zacząć z niego korzystać?
  • Jak utworzyć plik danych XML / CSV zautomatyzować łączenie hurtowni ze sprzedawcą.

Głównym językiem grupy jest czeski, jednak na szczęście większość przeglądarek internetowych oferuje usługę automatycznego tłumaczenia strony (instrukcje jak to zrobić dla Google Chrome TUTAJ). Wierzymy, że informacje te będą dla Ciebie interesujące, dlatego zapraszamy do grupy Michala — Inspiromat.

Może Was zainteresować:

Autor / Petra Marková / 18. 09. 2019

Swoją melodyjną znajomością języka słowackiego copywriterka Petra dba o rynek słowacki. Pisze teksty, bloguje, tłumaczy i z pasją tworzy treści na portalach społecznościowych. Kiedy nie szuka właściwych słów, poświęca czas swojej mieszkalnej dżungli, pieczeniu, spotkaniom w kawiarniach lub podróżom. 

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.