Pricing Fox wprowadza nowe funkcje

Wraz z przybyciem wakacji Pricing Fox wprowadził wiele ulepszeń. Ich celem jest ułatwić Waszą pracę. Dowiedz się, co się zmieniło

Poznaj ceny ze sklepów Shoptet i WooCommerce

W apce Pricing Fox, wspomagająca zarządzanie cenami, pojawiło się wiele nowych funkcji.  Jedna z nich jest bezpośrednio powiązana z dwoma platformami e-Commerce, Shoptet i WooCommerce.Na Shoptet możesz teraz automatycznie zmieniać ceny produktów, więcej na ten temat dowiecie się z bloga Pricing Fox.

Podgląd do modułu Mergado Pack, w którym skopiujesz adres URL feeda produktowego do dalszej pracy z Pricing Fox.

Oszacuj najlepsze ceny produktów!Nadejście lata w zespole Pricing Fox oznaczało ważny release. Wśród wprowadzonych nowości pojawiły się nowe zasady wyboru i eksportu produktów w Waszym e-sklepie. Ten drugi można teraz otrzymać w formatach csv, xls i html. Eksport może być lub stałym lubi automatycznie uaktualnianym linkiem.Czy ustalając cenę, chcesz brać pod uwagę cenę zakupu produktu?Pricing Fox udostępnił nowe, krótkie instrukcje na ten temat. W nich dowiesz się krok po kroku jakie działania należy przedsięwziąć. Dowiedz się, jak pracować ze stronami pproduktów, eksportami i więcej z tego poradnika video.

Ceny są podstawowym filarem zarządzania każdym sklepem internetowym., dlatego warto wypróbować co może Pricing Fox. Zaoszczędź czas i pieniądze!Jeśli chcesz dowiedzieć się wiecej napisz do nas i umów się na bezpłatną konsultację.

 

Czytaj dalej:

 

Daj lub odbierz dostęp do swojego pliku produktowego z Symlink Stork

Kontrolowanie, kto ma dostęp do Twojego feedu produktowego jest koniecznością. Ważne jest także, aby w dowolnym momencie móc odebrać do niego dostęp. Właśnie dlatego opracowaliśmy aplikację Symlink Stork. Przyjżyjmy się bliżej temu co ona potrafi i dlaczego przyniesie Ci to korzyści.

 

16.07.2020

Kiedy widzę darmową aplikację to moją pierwszą myślą jest: w tym musi być jakiś haczyk.

Takie myślenie jest całkiem słuszne. Czemu ktokolwiek miałby dawać Ci coś za darmo?

10.07.2020

Słabe zdjęcia produktów mają zły wpływ na reklamę. Aby ich uniknąc zwróc uwagę na kilka błędów, których łatwo uniknąć. Właśnie dlatego Feed Image Editor stworzył nową stronę diagnostyczną, która daje szybki przegląd błędów.

03.07.2020

Dodaj komentarz