Przyciągnij najsilniejszą grupę klientów na Węgrzech. Kupujący powyżej 55 roku życia

Sprzedajesz na węgierskim e-commerce? Albo masz zamiar rozwinąć się tutaj? Rynek lokalny i największe sklepy Árukereső, Árgép i Olcsóbbat już sobie wyobrażaliśmy. Teraz skupimy się na najważniejszej grupie klientów i tym, jak ją utrzymać lub czy lepiej jest pozyskiwać nowych klientów.

Osoby powyżej 55 roku życia wyznaczają kierunek w e-commerce

Grupa węgierskich użytkowników w wieku powyżej 55 lat robiła zakupy przed pandemią bardzo rzadko lub wcale . Zwiększona ostrożność i wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw znacząco zmieniły tę sytuację. Według badań GKI Digital ludzie w wieku 55 - 64 tworzą 14,13% aktywne zakupy online i ludzie pomiędzy nimi 65 - 74 kolejne 10%. Biorąc pod uwagę, że ta warstwa tworzy dużą grupę na Węgrzech, stała się tutaj największą bazą klientów. Wielu ekspertów zgadza się, że nawet po zakończeniu pandemii grupa pozostanie lojalnymi klientami.

Liczba aktywnych klientów w wieku powyżej 55 lat znacznie rośnie na prawie wszystkich rynkach europejskich. Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że zakupy online nie są tak trudne, jak się wydaje na pierwszy rzut oka.

Klienci powyżej 55 roku życia zasługują na Twoją uwagę. Postaraj się zaspokoić ich potrzeby i uprzyjemnić sobie zakup np:

  • nauczysz ich, jak złożyć pierwsze zamówienie
  • zostaną wystarczająco poinformowani o opcjach płatności
  • będziesz pracować nad usprawnieniem procesu reklamacyjnego
  • itp.

Jak zatrzymać klientów, gdy sprzedasz towary

Zgodnie z badaniami RetailDive z roku 2019, 39% ankietowanych użytkowników opuszcza e-sklep, jeśli produkt jest wyprzedany. . Niestety jest to problem, którego czasami można uniknąć nawet przy najlepszym zarządzaniu inwentaryzacją, ale przy dobrej taktyce można znacznie złagodzić ten problem.

Jak zachęcić użytkowników do kontynuowania zakupów:

  • Nie usuwaj wyprzedanych produktów. Spowoduje to zakłócenie pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
  • Przewiń wyprzedane produkty na końcu listy produktów. Większość klientów nigdy tam nie dociera.
  • Wystarczająco opisz powody, dla których produktu nie ma w magazynie.
  • Wskaż na etykiecie, kiedy będzie ponownie w magazynie i ile sztuk będzie w sprzedaży.
  • Zaproponuj alternatywę za pomocą innych produktów

Lepiej jest starać się zdobyć nowych klientów, czy zatrzymać dotychczasowych?

Oczywiście większość marketerów powie jedno i drugie.

Co wynika z badań ogólnych:

  1. Jest szansa, że ​​60-70% przyniesie sukces u danego klienta. Prawdopodobieństwo zakupu od nowego użytkownika wynosi 5 - 20%.
  2. Wzrost satysfakcji klientów o 5% wzrośnie lub wzrośnie nawet o 95%. aż o 95 %.
  3. Pozyskanie nowego klienta może kosztować jak najmniej pięć razy więcej niż w tym samym czasie.

Jak zatrzymać lojalnych klientów??

  •  Korzystaj z systemów rekomendacji produktów
  •  Oparte są na historii zakupów i preferencjach klientów. Zachęcają ich do nowych zakupów dzięki spersonalizowanym rekomendacjom produktów.
  •  Podaj informację „inni klienci nadal kupili”. Dzięki temu klienci będą mieli najczęściej dodawane do koszyka produkty.
  •  Uważaj, jeśli obniżasz cenę popularnego produktu. Poinformuj o tym klientów.
  •  Zaproponuj opcję zapisania informacji o płatności. Jeśli wiedzą, że nie muszą ich ponownie i szczegółowo wypełniać, klientom będzie łatwiej wrócić do Ciebie.

 

W e-sklepach z konkurencyjnymi towarami często o ich atrakcyjności decydują detale. Jeśli opanowałeś już podstawy, skup się teraz na zaawansowanych ustawieniach reklam, aby przyciągnąć więcej osób w każdym wieku. Pomoże Ci we wszystkich ustawieniach Mergado, za pomocą którego możesz obsługiwać je masowo i automatycznie. Jeśli jeszcze go nie używasz, wypróbuj.

 

 

Może Cię również zainteresować:

Ekspansja e-shopu za pomocą Mergado i UPgates

Sklepy internetowe stały się całkowicie naturalną częścią środowiska handlu detalicznego i nic się nie zmieni w dającej się przewidzieć przyszłości. Republika Czeska nie ma konkurencji pod względem liczby sklepów internetowych. N przykład na Węgrzech według najnowszych danych znajdziecie ich mniej niż 7 tys. Iw porównaniu z Czechami jest znacznie gorzej czterdziesto milionowa Polska..

13.04.2021
Bezpośrednia droga na rynki zagraniczne prowadzi przez międzynarodową sieć CEEDA

Masz duże plany za granicą ze swoim e-sklepem? Wspieraj ekspansję marki dzięki usługom specjalistów z CEE Digital Aliance. SLiczba certyfikowanych agencji pomoże Ci w udanym wejściu w regiony Europy Wschodniej i Środkowej. Jakie inne możliwości daje członkom i klientom? Agencja przedstawiła nam je Effectix.

07.04.2021
Co jest najbardziej adresowane w bałkańskim handlu elektronicznym? Uzyskaj przegląd dzięki wewnętrznej ankiecie firmy Mergado

Czy rozszerzasz e-sklep na Bałkany? Zobacz, co jest ważne dla użytkowników lokalnych rynków internetowych. Pomoże Ci w tym badanie najczęściej omawianych tematów grup na Facebooku, które przeprowadziliśmy od maja 2020 do stycznia 2021 roku.

23.03.2021

Dodaj komentarz