Stwórz harmonogram reguł Mergado w Bidding Fox Elements

Artykuł publikowany 02. 07. 2019
| 3 minuty czytania

Czy chciałbyś aby reguły były uruchamiane automatycznie o konkretnych godzinach?  Jeśli tak, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Dzięki nowej aplikacji Bidding Fox Elements jest to możliwe. Czytaj dalej aby dowiedzieć się jak to działa.

Bidding Fox Elements

Wewnątrz Mergado nie ma możliwości ustawienia harmonogramu wdrażania reguł. Dlatego odpowiadając na prośby naszych użytkowników, stworzyliśmy aplikację Bidding Fox Elements, która współpracuje z Mergado i umożliwia właćzanie i wyłącznie reguł w określonym czasie.

Jeśli nie macie jeszcze aplikacji Bidding Fox Elelemnts, odwiedźcie Mergado Store i dowiedzcie się więcej.

Skorzystaj ze szczegółowych danych i aplikacji Bidding Fox Elements, aby precyzyjnie adresować reklamy. Informacje gromadzone w aplikacji to nie tylko dane z porównywarek cenowych, ale i wiele innych. Wykorzystaj je wszystkie tworząc elementy określające kiedy i jakie reguły Mergado aplikować.

Jak to działa? Aby stworzyć harmonogram wdrażania reguł aplikacja gromadzi informacje opisujące wartości czasu (np. bieżący rok / miesiąc / liczba dni od początku roku itp.).

Jak ustawić reguły Mergado w BFE na wybraną datę

Automatycznie zmniejszenie biddingu w weekend (na przykładzie Heureki)

1. W BFE aktywuj element – w tym przypadk element BFE_D_DAY_OF_WEEK, który ma wartości 1 – 7, gdzie 1 to poniedziałek a 7 niedziela.

2. W Mergado ustaw wybrane dni – w naszym przypadku sobotę i niedzielę :

BFE_D_DAY_OF_WEEK ~ “(6|7)” [“(6|7)” określa sobotę i niedzielę, a elelemnt określa kiedy reguła będzie wdrożona]

3. Na ten wybór aplikujemy regułę. Jako typ reguły “Obliczanie” i edytuj element HEUREKA_CPC. Zmniejsz stawki według uznania:

% HEUREKA_CPC% * 0,6 (0,6 to przykład)

Włącz reklamę w dni świąteczne (lub inne ważne dni)

Dokonaj wyboru w Mergado i ustawić bidding na wybrane dni. Aby to zrobić przyjrzyj się elementom:

  • BFE_D_HOLIDAY_TODAY_CZ – dla ogłoszeń włączanych w konkretne dni (no. świąteczne)
  • BFE_D_CURRENT_DATE – aby reklamować się w określonym dniu (np. Dzień Matki, Dzień dziecka, Czarny piątek itp.)

Inne możliwości tworzenia wyborów:

  • wybór produktu, który będzie użyty tylko w określonym dniu, např. 25.6.2018:

BFE_D_CURRENT_DATE = “2018 – 06-25”

  • wybór produktu, który będzie ważny tylko w konkretną porę roku- tu w lato 2018:

BFE_D_SEASON = “summer” AND BFE_D_CURRENT_YEAR = 2018

  • wybór produktu, który będzieważne w każdy poniedziałek (wartość 1) w czerwcu (wartość 6) każdego roku:

BFE_D_DAY_OF_WEEK = 1 AND BFE_D_CURRENT_MONTH = 6

  • wybór produktu, który będzie ważny od poniedziałku 25 czerwca 2018 r. (wartość 176) do środy 4/4/2018 (wartość 185):

BFE_D_DAY_OF_YEAR >= 176 AND BFE_D_DAY_OF_YEAR <= 185 AND BFE_D_CURRENT_YEAR = 2018

Mergado tip

Korzystając z elementu BFE_D_CURRENT_DATE, możesz wyświetlać reklamy w wybranym zakresie dat, aby przeprowadzić kampanię kierowaną na najważniejsze dni w okresie Bożego Narodzenia.

Na podstawie wyborów z elementów BFE można nie tylko ustawić produkty do biddingu, ale także, na przykład informować o gratisach zmniejszać lub zwiększać ceny w zależności od np. aktualnej pogody etc.

Stwórz strategię marketingową z wyprzedzeniem, aby zmaksymalizować skuteczność reklam. Jeśli korzystasz z Mergado, lub Bidding Fox Elements to możesz wygodnie użyć reguł dopasowanych do czasu, który wcześniej ustaliłeś. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące BFE napisz lub zadzwoń do nas.

Autor / Anna Grzelczak / 02. 07. 2019

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.