Szybkie i łatwe usuwanie tła? Z Feed Image Editor możesz to zrobić za pomocą kilku kliknięć 

Artykuł publikowany 07. 03. 2022
| 2 minuty czytania

Możliwość automatycznej zmiany czułości usuwania tła i wygładzenia przyciętych krawędzi obiektów na zdjęciach produktów to przydatna funkcja dla marketerów i e‑kupujących. Aplikacja Feed Image Editor w swoich aktualnych wydaniach skupia się na uproszczeniu zadań związanych z regulacją tło. Przyjrzyjmy się im bliżej.

Jak zmienić czułość usuwania tła

Porównywarki produktów zazwyczaj wymagają, aby reklamowane produkty miały białe tło. Dlatego e‑kupujący i marketerzy muszą usunąć oryginalne tło ze zdjęć produktów. Jednak przy korzystaniu ze standardowych edytorów często zdarza się, że część produktu jest przycięta lub że całe tło nie jest usuwane.

Feed Image Editor dlatego właściwy pasek zadań oferuje teraz trzy poziomy usuwania tła. Dzięki nim możesz wybrać, jak bardzo ma być przycięte tło produktu.

Poziomy czułości usuwania tła:

  • niskie
  • średnie
  • wysokie

Jak fto działa w praktyce

  1. Jeśli część produktu zniknęła również podczas usuwania, ustaw efekt na wyższą czułość. Usuwanie tła będzie mniej agresywne.
  2. Jeśli usunięcie tła nie było wystarczające, wybierz niską czułość. Funkcja spróbuje usunąć wszystkie fragmenty tła.

FIE umie wygładzić przycięte krawędzie produktów na zdjęciach

Docenisz to najbardziej w przypadkach, gdy:

  • obrazy wejściowe mają niższą lub mniejszą jakość.
  • usunąłeś skomplikowane tło środowiska produktu
  • usunąłeś tło dla produktów, które miały ten sam kolor co kolor tła;

Zastanawiasz się, jakie inne wiadomości dodał Feed? Image Edytor? Przeczytaj release notes na naszym forum.

Aktywuj Feed Image Editor

Feed Image Editor to potężna broń w rękach e‑kupujących i marketerów, dzięki której kompleksowo tworzy angażującą reklamę wizerunkową. Dołącz do użytkowników aplikacji, którzy zarządzają obrazami automatycznie i zbiorczo, i poznaj korzyści Feed Image Editor na pierwsze 30 dni gratis.

Feed Image Editor for 30 free days
  • increase the sales potential of products with attractive image marketing
  • bulk and automated management of product images on comparison engines

Może Cię również zainteresować:

Autor / Lukáš Horák / 07. 03. 2022

Łukasz zajmuje się większością komunikacji w języku czeskim w Mergado. Poprzez blogi, pocztę e‑mail i sieci społecznościowe regularnie dostarcza czytelnikom e‑commerce informacji dotyczących handlu elektronicznego oraz wskazówki od Mergado. Kiedy nie jest copywriterem lubi proste rzeczy, takie jak badminton, wycieczki, ukryte perełki z muzyki lat 80. i owoce morza podawane z czerwonym winem.

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.