Wyszukiwanie wizualne w porównywarce cen? - przełomowa innowacja BIANO

Czy zdarzyło Ci się kiedyś zobaczyć zdjęcie fajnego produktu, ale ponieważ nie znałeś jego producenta niemożliwym było wyszukanie go? Jeśli tak, to z pewnością zrozumiesz, dlaczego innowacja wprowadzona przez BIANO zmieni sposób w jaki dokonujemy zakupów.

Wyszukiwanie produktów przy pomocy zdjęć?

Czym jest wyszukiwanie wizualne? Jest to możliwość znalezienia konkretnego obrazu bez konieczności wprowadzania nazwy autora czy obiektu widocznego na zdjęciu. Z tej formy wyszukiwania korzysta Google czy Pinterest, a Biano jest pierwszą czeską porównywarką wprowadzającą je do swoich usług.

Co w tym przełomowego?

Taka metoda wyszukiwania może być niesłychanie przydatna podczas poszukiwania mebli. Często zdarza się, że widzimy produkt, który się nam podoba, ale ponieważ nie znamy jego nazwy ani producenta, nie wiemy jak go wyszukać. Teraz, dzięki usłudze Biano, będziemy mogli go odnaleźć ładując do wyszukiwarki obraz na którym się znajduje.

Jak działa wyszukiwanie wizualne na BIANO?

Dla klientów sprawa jest prosta. Aby wyszukać obraz, wystarczy kliknąć różową ikonę aparatu fotograficznego na stronie Biano a następnie zładować obraz.

Jak wyszukać obrazy na Biano? Źródło: biano.com.br

Jak sklepy mogą korzytać z tej usługi?

Reklamując się na Biano twoje obrazy automatycznie stają się częścią bazy danych, wykorzystywanej do wyszukiwania obrazów. Zespół Biano zaleca wykorzystywanie obrazół o jak najlepszej rozdzielczości, aby wyszukiwarka była w stanie wyszukać obrazy, a my zalecamy skorzystanie z Feed Image Ediotr aplikacji zalecanej do pracy z obrazami.

Wyszukiwanie wizualnego BIANO jest dostępne:

  • w Czechach,
  • na Słowacji,
  • w Rumunii,
  • w Brazylii,
  • w Holandii.

Funkcja ta spotkałą się z pozytywnym odbiorem zarówno ze strony kupujących jak i sprzedających, a Biano zapowiedziało więcej innowacji.

Czy będziecie korzystać z tej funkcji? Dajcie nam znać w komentarzach.

 

Świetny przegląd słowackiego handlu elektronicznego w 2020 roku

W ostatnich latach słowacki rynek internetowy zyskał mocne miejsce na mapie Europy e-commerce. Dzięki niskim kosztom administrowania e-sklepem i szybkiemu wzrostowi z roku na rok wzrosło o 16%, jest celem zagranicznych handlowców.

08.03.2021

Jeśli masz w swoim asortymencie produkty z branży tekstylnej, skorzystaj z kanału marketingowego Modio.cz. Jest to świetny sposób na zwiększenie rozpoznawalności Twojego asortymentu, który ma szansę znacząco podniesć Twoje zasięgi. Jak się do iego podłączyć i w jaki sposób Mergaod może usprawnić ten proces? O tym w dzisiejszym artykule.

11.11.2020
WSZYSTKO O REJESTRACJI W ZBOZI.CZ - PORÓWNYWARCE NAJWIĘKSZEJ CZASKIEJ WYSZUKIWARKI SEZNAM.CZ

Czechy to jeden z czterech rynków na świecie, na którym ani Google ani Facebook nie zdołały przejąć miejsca rodzimych serwisów . Heureka i Zbozi.cieszą się tutaj olbrzymią popularnością ii warto w nie zainwestować zarówno czas jak i zasoby.

23.10.2020

Dodaj komentarz