Wyszukiwanie wizualne w porównywarce cen? — przełomowa innowacja BIANO

Artykuł publikowany 15. 07. 2020
| 2 minuty czytania

Czy zdarzyło Ci się kiedyś zobaczyć zdjęcie fajnego produktu, ale ponieważ nie znałeś jego producenta niemożliwym było wyszukanie go? Jeśli tak, to z pewnością zrozumiesz, dlaczego innowacja wprowadzona przez BIANO zmieni sposób w jaki dokonujemy zakupów.

Wyszukiwanie produktów przy pomocy zdjęć?

Czym jest wyszukiwanie wizualne? Jest to możliwość znalezienia konkretnego obrazu bez konieczności wprowadzania nazwy autora czy obiektu widocznego na zdjęciu. Z tej formy wyszukiwania korzysta Google czy Pinterest, a Biano jest pierwszą czeską porównywarką wprowadzającą je do swoich usług.

Co w tym przełomowego?

Taka metoda wyszukiwania może być niesłychanie przydatna podczas poszukiwania mebli. Często zdarza się, że widzimy produkt, który się nam podoba, ale ponieważ nie znamy jego nazwy ani producenta, nie wiemy jak go wyszukać. Teraz, dzięki usłudze Biano, będziemy mogli go odnaleźć ładując do wyszukiwarki obraz na którym się znajduje.

Jak działa wyszukiwanie wizualne na BIANO?

Dla klientów sprawa jest prosta. Aby wyszukać obraz, wystarczy kliknąć różową ikonę aparatu fotograficznego na stronie Biano a następnie zładować obraz.

Jak sklepy mogą korzytać z tej usługi?

Reklamując się na Biano twoje obrazy automatycznie stają się częścią bazy danych, wykorzystywanej do wyszukiwania obrazów. Zespół Biano zaleca wykorzystywanie obrazół o jak najlepszej rozdzielczości, aby wyszukiwarka była w stanie wyszukać obrazy, a my zalecamy skorzystanie z Feed Image Ediotr aplikacji zalecanej do pracy z obrazami.

Wyszukiwanie wizualnego BIANO jest dostępne:

  • w Czechach,
  • na Słowacji,
  • w Rumunii,
  • w Brazylii,
  • w Holandii.

Funkcja ta spotkałą się z pozytywnym odbiorem zarówno ze strony kupujących jak i sprzedających, a Biano zapowiedziało więcej innowacji.

Czy będziecie korzystać z tej funkcji? Dajcie nam znać w komentarzach.

Autor / Lukáš Horák / 15. 07. 2020

Łukasz zajmuje się większością komunikacji w języku czeskim w Mergado. Poprzez blogi, pocztę e‑mail i sieci społecznościowe regularnie dostarcza czytelnikom e‑commerce informacji dotyczących handlu elektronicznego oraz wskazówki od Mergado. Kiedy nie jest copywriterem lubi proste rzeczy, takie jak badminton, wycieczki, ukryte perełki z muzyki lat 80. i owoce morza podawane z czerwonym winem.

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.