Dzięki dynamicznemu retargetingowi na Biano.cz dostaniesz towar na najwyższe pozycje

Artykuł publikowany 25. 09. 2020
| 2 minuty czytania

Podczas ekspansji międzynarodowej ważne jest aby popchnąć n zdarza Ci się, że klienci odwiedzają Twój e‑sklepie ale nie dokonują zakupu? Zastanawiasz się, jak sprawić, by nie tylko przeglądali towary, ale faktycznie je kupowali? Czeska przeglądarka Biano.cz ma rozwiązanie właśnie dla Ciebie.

Korzystając z dynamicznego retargetingu na Biano.cz, sprawisz, że klienci zobaczą reklamy towarów, których już szukali, a tym samym, zwiększysz konwersję.

Narzędzie do retargetingu wyświetli klientom towary, których uprzednio szukali, ale nie kupili. Usługa ta jest wliczona w cenę pakietu Biano, tak więc korzystające z niej e‑sklepy nie ponoszą dodatkowych kosztów.Aby móc skorzystać z usługi potrzebujesz jedynie Biano pixel.

Kieruj kupujących do swojej marki

Biano Pixel to rozwiązanie, które ułatwia kupującym wybór produktów. Polega na monitorowaniu jakie marki, sklepy czy ceny towarów klient wybiera najczęściej. Piksel pomoże Ci zatem lepiej dotrzeć do potencjalnego klienta i zwiększyć prawdopodobieństwo dokonania zakupu.

Zalety Biano Pixel:

  • pomaga zwiększyć sprzedaż i konwersje w e‑sklepie
  • sprawia, że ​​sklep jest lepiej widoczny na Biano.cz
  • minimalizuje koszt zamówienia (PNO)
  • nie pokazuje produktów, które mają duży ruch, ale mało konwersji
  • koncentruje się na nowych klientach, którzy mają podobny wybór jak ci, którzy już u Ciebie kupili

Jak działa piksel Biano?

Po tym jak klient obejrzał produkt i zapisał go w ulubionych w sklepie z aktywownym Biano Pixel, kolejność produktów na jego stronie wyszukiwania Biano.cz zostanie dostosowana do parametrów przeglądanych lub zakupionych produktów.

Spersonalizowany asortyment, zwiększa ogólną skuteczność reklamy na Biano.cz.

Dowiedz się więcej o rozwiązaniach marketingowych BIANO z artykułu poniżej i sprawdź jak Mergado pomoże Ci je wdrożyć.

Jesień zima to czas wzrostu zakupów ze wszystkich kategorii. Korzystaj nie tylko z tej, ale także z wielu innych sposobów na zwiększenie sprzedaży swoich produktów.

W TYM  artykule piszemy więcej na temat tego jak FAVI pomaga podnieść skuteczność reklam w porównywarkach cenowych.

Czytaj dalej:

Autor / Anna Grzelczak / 25. 09. 2020

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.