Funkcja makra w Mergado

Artykuł publikowany 24. 09. 2019
| 2 minuty czytania

W ciągu ostatnich miesięcy ciężko pracowaliśmy nad nową funkcją, która przenosi możliwości reklamowe Mergado o krok dalej. Są to tzw makra. Dziś pokażmy wam jaka jest jego siła i jakie są zalety.

Wiele funkcji w jednym kliknięciu

Wcielamy w życie makra. Jest to funkcja automatycznego tworzenia selekcji dla produktów i reguł, które wykonują określoną akcję na podstawie konkretnych parametrów (np. akcja dodania producenta do nazw produktów).

Nasz zespół stworzył pierwszy zestaw makr, które  Na tym etapie tylko specjaliści Mergada mogą je tworzyć, ale z czasem funkcja zostanie udostępniona użytkownikom pełnej wersji.

Co robią makra w Mergado?

  • Użytkownik może tworzyć i udostępniać makra. Sama funkcja oparta jest na strukturze makr, czyli jest to skewencja działań takich jak tworzenie selekcji, reguł i elementów.
  • Ulepszają ustawienia publikacji. Makra mogą być publiczne lub prywatne. Dzięki temu można wykorzystywać je samemu, lub dzielić się nimi z innymi użytkownikami konta.

Obecna wersja zawiera podstawowe jedynie podstawowe funkcje. Stopniowo będą dodawane bardziej złożone makra takie jak — np. nadpisywanie wartości luzem.

  • Makra są dostępne dla każdego eksportu. Przed ich uruchomieniem, możesz sprawdzić ich aktywność w Mergado i dostosować wartości wyjściowe (tj. Wstępnie ustawione parametry makr, takie jak nazwy elementów lub kwoty w walucie).

Przykładem jest makro, które ukrywa tanie produkty — jednym kliknięciem tworzy selekcję w oparciu o cenę mniejszą niż określona kwota, a jednocześnie ukrywa regułę stosowaną dla tego wyboru.

Korzystanie z funkcji makra mają na celu przyspieszenie pracy z Mergado. Wierzymy, że dzięki zwiększeniu funkcjonalności Mergado i tego typu dodatkom, uda nam się nie tylko skrócić czas pracy nad feedami produktowymi, ale także ulatwić zarządzanie nimi.

Jeśli macie pytania, piszcie do nas!


Możesz być zainteresowany:

Autor / Petra Marková / 24. 09. 2019

Swoją melodyjną znajomością języka słowackiego copywriterka Petra dba o rynek słowacki. Pisze teksty, bloguje, tłumaczy i z pasją tworzy treści na portalach społecznościowych. Kiedy nie szuka właściwych słów, poświęca czas swojej mieszkalnej dżungli, pieczeniu, spotkaniom w kawiarniach lub podróżom. 

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.