URL grafik Google został zmodyfikowany . Dzięki tej zmianie informacje o obrazach będą widoczne w Google Analytics. Dowiedz się kto ogląda twoje obrazy i wykorzystaj te informacje w tworzeniu nowych treści.
Nowa pozycja ?
Do niedawna wyniki wyszukiwania obrazów w Google Image Search były kategoryzowane przez Google Analitics w sekcji „google / organic”. Jednak teraz takie wyszukiwanie będzie odzwierciedlenie w raportach Goole w inny sposób. Gdzie ich szukać? Na kanale będą one widoczne pod „Source / Medium”, w „Google Images” jako „google / organic”.
Zmiany
Nowy sposób przetwarzania i dostarczania danych będzie wdrożony na wszystkich kanałach. Jeśli nie ustawiłeś w raportach filtrów niestandardowych, nie zauważysz żadnych zmian. Jeśli jednak używasz specjalnych filtrów lub niestandardowego zestawienia kanałów, musisz je zaktualizować, tak aby mieć możliwość korzystania z tego nowego parametru źródła.
Mergado tip
Jeśli masz nieoczekiwany spadek lub wzrost danych w raportach Google Analytics, jest to wynikiem zmiany opisu część danych. To co wcześniej było określane jako „google”, zostało zmienione na „obrazy google”. Zmiany w kategoryzacji odbiorców nie wpłyną na ruch na twojeje stronie.
Szczegółowe dane analizy ruchu z Google Images pomogą Ci stworzyć strategie reklamowe, które udoskonalą twoje kampanie reklamowe. Zrozumienie wartości Google Images ma zatem kluczowe znaczenie dla poprawy Twoich działań marketingowych. Chcesz wiedziec więcej?
Dodaj komentarz