Nie od dziś wiadomo, że uczymy się na błędach. Na szczęście reguła ta aplikuje sie nie tylko do naszych własnych błędów, ale także cudzych. Biorąc to pod uwagę, BESTETO poprosiło osobistości z czaskiego e-commerce o podzielenie sie ich największymi wpadkami i wyciągniętymi z nich nauczkami podczas ósmej edycji Nekonferencji.
Ciekawy temat kluczem do udanej konferencji
Konferencja odbyła sie 5 czerwca w Brnenskim Impact Hub. Dobór tematyki, był świetny i rewelacyjnie wpisał sie w klimat stworzony w latach poprzednich. Skupiał się on na edukacji w różnych dziedzinach e-commerce.
Ucz sie na cudzych błędach
Dzielenie się wpadkami i błędami nie jest zbyt częste w biznesie, także wysłuchanie wykładów było bardzo interesujące. Mówcy i ich firmy podzielili się z nami nie tylko problemami, ale także nauczkami i wnioskami jakie z nich wynieśli. Wysłuchanie tych ostatnich było bardzo inspirujące, ponieważ pomysły na zażegnanie problemów często były nie tylko niesłychanie kreatywne, ale też przyniosły nieoczekiwanie pozytywne rezultaty.
Wśród mówców była nasza koleżanka z czeskiego oddziały Mergado, Natalia. Inne interesujące wykłady wygłosili Honza Kotek z Heureki, Andy Pavelcova z fitfabstrong.cz, David Svoboda z Design Restart, Veronika Brindzova, Creepy.cz, oraze Vlado Trevisan z BESTETO.
Dziękujemy mówcom i uczestnikom za treści i organizatorom za zaproszenie.
Chcecie więcej? Zajrzyjcie na nasz czeski kanał YT, gdzie opublikowaliśmy wywiad z Honza z Heureki.
Dodaj komentarz